Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

popej

Forumowicz
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About popej

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław/Jarosław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.2 direct

Recent Profile Visitors

389 profile views
  1. To może na tym interfejsie źle Ci ustawił rodzaj silnika, bo faktycznie wskazuje diesla.
  2. Osobiście miałem to samo, masa błędów, aż w końcu auto nie odpaliło. Więc zweryfikuj u jakiegoś oplarza tą sprawę
  3. Tech albo Opcom do szczegółowych błędów. Jak sypie dużo, to może być, że ecu pada.
  4. Dopytuję, bo są różne zdania na temat tego. A z rozbieraniem trochę więcej roboty.
  5. Panowie pytanko - jako, że mam napinacz starego typu, a rozrządu na razie nie słychać - chciałbym profilaktycznie wymienić to ustrojstwo. Czy wystarczy wykręcić stary i wkręcić nowy bez żadnego rozbierania? Dzięki za odpowiedź.
  6. Czy lepszy nie wiem, nie ma pompy wysokiego ciśnienia, więcej jedna rzecz do awarii mniej, dodatkowo możesz włożyć lpg
  7. Główne problemy: - pompa wysokiego ciśnienia paliwa (jak jest Continental to jest ok, bodajże siemens był wadliwy) - rozrząd (wadliwy napinacz łańcucha, w poliftach dali poprawiony) - klapki wirowe w kolektorze często się zacinają - w przedliftach wadliwe pierścienie w niektórych partiach (w poliftach ok) Mam, nie narzekam, ale już bym nie wziął
  8. Ha, u mnie KYB wymieniane 1000 km temu i stuka lewy przód Wywalam to gónwo i wrzucam sachsy.
  9. Wszystko może być - przerabiałem. Krzywe felgi, luz na wahaczu, półosie.
  10. Musisz jeszcze załatwić jakoś sprawę z immo
  11. popej

    Lampy VC

    Za tą cenę masz ksenony z przetwornicami w super stanie
  12. Jakoś pasuje wyjąc tę gumę. Później papierem -> r-stop -> epoksyd jakiś -> lakier i klar. Nie widać tego jakoś szczególnie, ja bym zrobił to w formie zaprawki pędzelkiem.
  13. Trzeba uważać z podkładem, bo niektóre nie są w pełni transparentne. Myślę, że papier o mniejszej gradiacji i lakier na to
×
×
  • Create New...