Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wiencek84

Forumowicz
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About wiencek84

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/06/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    vectra c 1.9 cdti 150 ps +wirus.

Recent Profile Visitors

848 profile views
  1. witam serdecznie ,mam troszkę dziwne pytanie bo nie chodzi tu o opelka a o nissana almerę n 16 2,2 di z pompą pv44 . Nigdzie w necie nie mogę znaleźć schematu jak idzie zasilanie na pompę,pytam ponieważ w kostce nie ma zasilania ,bezpieczniki sprawdzone są całe. Jeśli chodzi o opla z taką samą pompą ,to tis pokazuje,że prąd jest puszczany przez przekaźnik. Czy ma ktoś wiedzą jak jest w nissanie z góry dziękuję.
  2. Cześć, witam. 

    Jurek odbierasz priv, czy masz zablokowane przychodzące wiadomości? 

  3. Jeśli to 1.9 dt to czego jest tylko 100 km? Powinno być minimum te 120 ,jeśli wartość jest dużo niższa to coś nie tak z motorem. Ja bym postarał się zwrócić auto,bo coś nie tak z nim jest.
  4. co do polerowania alusków to tylko polecam polerkę wibracyjną jest dużo lepsza niż inne
  5. loteria z regeneracją,sam to przerobiłem,i wkońcu kupiłem nową. Econ też wymienił na nówkę,bo regeneracja nie ogarniała tak jak powinna.
  6. Wygląda tak jakby coś się działo z turbinką,może była regenerowana? Na wszystkich 3 wykresach niuto jest przesunięty na wyższy zakres obrotów. Z tego co piszesz ,to chciał byś mięć program zrobiony jak w bi-turbo góra i dół mocny,ale nie stety się tak nie da. Jak tuner zrobi mocny dół ,to na wyższych obrotach będzie klapa,auto nie będzie jechało .Co do mocy w górnych zakresach obrotów to już jest inna bajka,pooglądaj wykresy innych kolegów co mają zmienione programy. A gdzie robiłeś tego chipa?
  7. Jeśli się wypala DPF to i chwilowe spalanie jest znacznie większe,oscyluje w granicach 3.5 l do nawet 4 l na godzinę. Na filmiku jest pokazane zbliżenie spalania,jeśli u Ciebie jest podobnie tzn ,że DPF się wypala,a jak nie to szukaj innej przyczyny.
  8. Wtam a czy któryś z was po prostu nie pomyślał nad wymianą tego czujnika? Z tego co się orientuje to np w DTH są ich dwa rodzaje. Aby wymienic jeden z nich trza zdjąć miskę,chyba do końca aut z 2006 r,a po 2006 juz jest inaczej. Może po prostu siadają te czyjniki i tyle,ja osobiście też mam z tym problem i chyba zostaje opcja wymianny na nowy.
  9. ale po co ? termostat jest sprawdzony?może to on robi takie dziwy.
  10. też się zastanawiałem czy czasem ecu nie powiedziało dość, ale za miast gdybania to wizyta na techu 2 inaczej to tylko zbędne dyskusje na temat co by gdyby.
  11. słuchaj,na odpalonym silniku ciśnienie płynu zostaje wydalone przez odpowietrznik w zbiorniczku . sprawdź,czy na odpalonym silniku nie robi się ciśnienie w układzie, zatkaj palcem otwór z rurka ten co Ci nim wylatuje płyn na postoju,jeżeli zacznie syczeć to coś nie tak z uszczelką lub z głowicą.
  12. wydaje mi się,że po 1 tech,a nie op-com do diagnostyki,po 2 to musi być zasilanie skoro ecu odcina paliwo, po 3 dla czego brak błędów? Jeżeli wszystko według ecu jest ok a auto nie chodzi to w czym jest problem? Wtryskiwacze sprawdzone i są ok,to odpada,pompa wysokiego ciśnienia wymieniona na niby dobrą i to też ok. Piotrek co do egru to też bym obstawiał na dobry ,bo autko odpala na plaku. Ewidentnie brak paliwa,jedyna opcja to jeszcze bym sprawdził pompę w zbiorniku bo coś ona mi się nie podoba dokładnych danych jej pracy nie znam,ale to bardzo prosto sprawdzić wystarczy podłączyć na krótko i zobaczyć co się będzie działo do jakiego ciśnienia będzie biła. Jeszcze jedno mam pytanie jak po przekręceniu stacyjki słychać ją jak dobija ciśnienie w układ paliwowy? Bo nie raz jest tak że niby słychać a nie ma odp ciśnienia i auto nie jedzie.
  13. oczywiście,że ecu steruje wtryskami, w op-comie są dawki korekcyjne,odpal na plaku i podejrzyj jakie są wartości,czy w ogóle są? możesz jeszcze sprawdzić czy jest we wtyczkach od wtryskiwaczy zasilanie,może przewody są przerwane pomiędzy wtryskami a ecu?
  14. moze cos nie tak z op-comem? uwalony wtrysk wali błędami,no chybs,ze coś było grzebane w ecu? i jskiś magik wycioł to czego nie powinien? odepnij np przepływkę i sprawdź czy pojawi się błąd? czasami się zdarza po wywaleniu dpfa w niewłaściwy sposób,tzn że zamiast usunąć odp mapę magicy wyłączają informację o błędach.
×
×
  • Create New...