Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wiencek84

Forumowicz
  • Zawartość

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O wiencek84

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1985.05.06

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WA

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    vectra c 1.9 cdti 150 ps +wirus.

Ostatnio na profilu byli

828 wyświetleń profilu
  1. wiencek84

    zasilanie pompy

    witam serdecznie ,mam troszkę dziwne pytanie bo nie chodzi tu o opelka a o nissana almerę n 16 2,2 di z pompą pv44 . Nigdzie w necie nie mogę znaleźć schematu jak idzie zasilanie na pompę,pytam ponieważ w kostce nie ma zasilania ,bezpieczniki sprawdzone są całe. Jeśli chodzi o opla z taką samą pompą ,to tis pokazuje,że prąd jest puszczany przez przekaźnik. Czy ma ktoś wiedzą jak jest w nissanie z góry dziękuję.
  2. Cześć, witam. 

    Jurek odbierasz priv, czy masz zablokowane przychodzące wiadomości? 

  3. wiencek84

    Chip Tuning - Diesel

    Jeśli to 1.9 dt to czego jest tylko 100 km? Powinno być minimum te 120 ,jeśli wartość jest dużo niższa to coś nie tak z motorem. Ja bym postarał się zwrócić auto,bo coś nie tak z nim jest.
  4. wiencek84

    Polerowane oryginalne alusy 17"

    co do polerowania alusków to tylko polecam polerkę wibracyjną jest dużo lepsza niż inne
  5. loteria z regeneracją,sam to przerobiłem,i wkońcu kupiłem nową. Econ też wymienił na nówkę,bo regeneracja nie ogarniała tak jak powinna.
  6. Wygląda tak jakby coś się działo z turbinką,może była regenerowana? Na wszystkich 3 wykresach niuto jest przesunięty na wyższy zakres obrotów. Z tego co piszesz ,to chciał byś mięć program zrobiony jak w bi-turbo góra i dół mocny,ale nie stety się tak nie da. Jak tuner zrobi mocny dół ,to na wyższych obrotach będzie klapa,auto nie będzie jechało .Co do mocy w górnych zakresach obrotów to już jest inna bajka,pooglądaj wykresy innych kolegów co mają zmienione programy. A gdzie robiłeś tego chipa?
  7. wiencek84

    Z19DTH Dymi po zatrzymaniu

    Jeśli się wypala DPF to i chwilowe spalanie jest znacznie większe,oscyluje w granicach 3.5 l do nawet 4 l na godzinę. Na filmiku jest pokazane zbliżenie spalania,jeśli u Ciebie jest podobnie tzn ,że DPF się wypala,a jak nie to szukaj innej przyczyny.
  8. wiencek84

    Kontrolka poziomu oleju

    Wtam a czy któryś z was po prostu nie pomyślał nad wymianą tego czujnika? Z tego co się orientuje to np w DTH są ich dwa rodzaje. Aby wymienic jeden z nich trza zdjąć miskę,chyba do końca aut z 2006 r,a po 2006 juz jest inaczej. Może po prostu siadają te czyjniki i tyle,ja osobiście też mam z tym problem i chyba zostaje opcja wymianny na nowy.
  9. wiencek84

    wywala plyn przy 95 stopni

    ale po co ? termostat jest sprawdzony?może to on robi takie dziwy.
  10. też się zastanawiałem czy czasem ecu nie powiedziało dość, ale za miast gdybania to wizyta na techu 2 inaczej to tylko zbędne dyskusje na temat co by gdyby.
  11. wiencek84

    wywala plyn przy 95 stopni

    słuchaj,na odpalonym silniku ciśnienie płynu zostaje wydalone przez odpowietrznik w zbiorniczku . sprawdź,czy na odpalonym silniku nie robi się ciśnienie w układzie, zatkaj palcem otwór z rurka ten co Ci nim wylatuje płyn na postoju,jeżeli zacznie syczeć to coś nie tak z uszczelką lub z głowicą.
  12. wiencek84

    wywala plyn przy 95 stopni

    A głowica sprawdzona?
  13. wydaje mi się,że po 1 tech,a nie op-com do diagnostyki,po 2 to musi być zasilanie skoro ecu odcina paliwo, po 3 dla czego brak błędów? Jeżeli wszystko według ecu jest ok a auto nie chodzi to w czym jest problem? Wtryskiwacze sprawdzone i są ok,to odpada,pompa wysokiego ciśnienia wymieniona na niby dobrą i to też ok. Piotrek co do egru to też bym obstawiał na dobry ,bo autko odpala na plaku. Ewidentnie brak paliwa,jedyna opcja to jeszcze bym sprawdził pompę w zbiorniku bo coś ona mi się nie podoba dokładnych danych jej pracy nie znam,ale to bardzo prosto sprawdzić wystarczy podłączyć na krótko i zobaczyć co się będzie działo do jakiego ciśnienia będzie biła. Jeszcze jedno mam pytanie jak po przekręceniu stacyjki słychać ją jak dobija ciśnienie w układ paliwowy? Bo nie raz jest tak że niby słychać a nie ma odp ciśnienia i auto nie jedzie.
  14. oczywiście,że ecu steruje wtryskami, w op-comie są dawki korekcyjne,odpal na plaku i podejrzyj jakie są wartości,czy w ogóle są? możesz jeszcze sprawdzić czy jest we wtyczkach od wtryskiwaczy zasilanie,może przewody są przerwane pomiędzy wtryskami a ecu?
  15. moze cos nie tak z op-comem? uwalony wtrysk wali błędami,no chybs,ze coś było grzebane w ecu? i jskiś magik wycioł to czego nie powinien? odepnij np przepływkę i sprawdź czy pojawi się błąd? czasami się zdarza po wywaleniu dpfa w niewłaściwy sposób,tzn że zamiast usunąć odp mapę magicy wyłączają informację o błędach.
×