Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krzys-1964

Forumowicz
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About krzys-1964

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Szprotawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie

Recent Profile Visitors

563 profile views
  1. Może ktoś opiszę jak zregenerować luzy mechaniczne osi klapki przepustnicy bo to też często jest przyczyną tego uszkodzenia.
  2. Miałem to samo. Te elementy to kondensatory sprzęgające. Wartośc 10nF lub 100nF już teraz niepamiętam. Zacznij od 100nF. Robiłem to dawno i niepamientam dobrz.
  3. Już kilka osób pytał się o wartość tych dwóch kondensatorów które czasami mogą uledz zniszczyniu czy może ktos zna ich wartość i poda na tym poście. Włąśnie mam z tym problem.
  4. Jeżeli możesz zrób zdjęcia wtyczek tak aby było widać kolory przewodów oraz świece z tym sitkiem jak to wygląda. Podpowiedz również jakie śruby trzeba wykręcić aby to ustrojstwo odłączyć od przegrody silnika. Czy przy demontarzu odkręcałeś uchwyt filtru paliwa. I może ktoś doradzi: jestem w posiadaniu orginalnego sterownika TP 4 od Eberspachera (urządzenie z wyświetlaczem i 5 przycisków) czy tym urządzeniem moge po naprawie odblokować nagrzewnice D5WS oczywiście w vectrze c 2.2 DTI 2004r. Czy wchodzi w gre tylko TECH.
  5. Dzieki za odpowidź to już mi pomoże. A tak na margineise to silnik mój to 2.2 l. I jescze może ktoś podpowie czy po wymontowaniu i naprawie urządzenie samo sie włączy po tym jak teraz jest zablokowane czy trzeba je uruchomić techem.
  6. Chciał bym przyłaczyć się do tematu i poprosić aby ktoś opisał sposób wymontowania tego urządzenia. Mam też pytanie czy po wymontowaniu można tak połączyć wszystko, żeby można było jeździć autem. I jeszcze u mnie były takie obiawy że to urządzenie strasznie kopciło i się teraz całkiem wyłączyło. Najprawdopodobniej uszkodzone jest sitko lub świeca? Ale mam pytanie czy po wymontowaniu i naprawie urządzenie samo sie włączy po tym jak teraz jest zablokowane czy trzeba je uruchomić techem.
  7. Musze zakupic nowe klocki hamulcowe do Vectry C Kombi 2004 rok. Pojemoość 2.2 DTI Moc silnika 125 KM. Mam pytanie jaki system hamulcowy stosowany jest w tym modelu gdyż widze, że w handlu są klocki do różnych systemów. Czy w tym modelu Vectry stosowane były różne systemy i czy to ma jakiś wpływ na rodzaj zakupionych klocków. I jeszcze jedno czy na tylnej osi może być zastosowana kontrola zużycia klocków.
  8. Panowie mam podoby problem jak opisywany w tym poście tj. klima chłodzi coraz słabiej w kierunki prawego wylotu (koło pasażera). Mam jednak prośbe aby ktoś sprawdził przy tym uszkodzeniu czy rury doprowadzające od klimy pod maską są mocno zimne gdy klima pracuje. U mnie przy tym uszkodzeniu rury sa tylko lekko zimne i nie są obroszone tak jak to był gdy było wszystko OK. Jak to wygląda u was. Oraz jeżeli jest takie zjawisko to czy to może być uszkodzony termistor czy jednak zamało nabita klima.
  9. Czy może ktoś opisać gdzie w tym podgrzewaczu znajduje się świeca lub kołek grzewczy wraz z sitkiem tj. w jaki sposób najproście je wymontować.
  10. Mam podobny problem z tym podgrzewaniem silnika to znaczy że straszni mi zaczeło dymić po jego uruchomieniu. Panowie jeżeli ktoś może to proszę o podanie typu, numeru katalogowego tej świecy i sitka. Jak tego szukać lub o co sie dokładnie pytać. Chciał bym to gdzieś kupić i wymienić w znanym mi serwisie (oczywiście nie w ASO za te super cenki).
  11. Obecnie mam taki problem że przejeżdżając przez garby słyszę skrzypienie ze sprężyn ale tak jest zaraz po ruszeniu samochodem, po przejechaniu kilku kilometrów kiedy auto się rozgrzeje to ustępuje, także latem gdy było ciepło tego nie słychać. Czy jest to objaw zużycia (nadpęknięcia sprężyn) czy też gdzieś słyszałem że to zużyte plastikowe nasadki na dolną część sprężyny. Jeżeli to te nasadki to czy można je wymienić bez rozbierania całego zawieszenia, a wystarczy tylko ścisnąć sprężyny.
  12. Przy pytaniu o ceny filtrów sprzedawca poinformował mnie że do vectry z klimatyzacją nie można stosować filtu kabinowego węglowego tylko zwykły. Wydaje misię to dziwne ale czy to prawda. Samochód kupiłem w Niemczech i tam widze że przeglądy były wykonywane w autoryzowanych serwisach i takie filtry wkładali.
  13. Czy z wymianą oleju w vectrze C 2004r. 2.2 DTI jest jakiś problem czy trzeba na coś zwrócić uwagę. Jestem jej posiadaczem od niedawna i będe wymieniał olej w tym samochodzie poraz pierwszy. Czy trzeba kasować jakąś inspekcje. Czy można zrobić to samemu lub w serwisie (nieautoryzowanym).
  14. Mam małe pytanie. Dlaczego u ciebie brakowało tych mocowań chłodnicy. Bo u mnie wyleciały gdyż urwane były dolne mocowania i chłodnica się przesuneła. Innej możliwości zgubienia tych elementów nie widze. Chyba że przy rozbieraniu ktoś tego nie założył.
  15. Rafix1 super robota. Właśnie u mnie też brakuje tego dokręcanego elementu i skorzystam z przykładu tylko, że zrobie to na wkrety gdyż przy wymianie oleju będzie łatwiejszy dostęp do spusty oleju (oczywiście można wyciągnąć olej od góry). A co do tego że w diesel montują osłony to oczywiście po to aby wyciszyć silnik ale także po to aby utrzymać odpowiednią ciepłote silnika zwłaszcza tam gdzie są intekulery. Natomiast w bęzynie gdy już ktoś dołoży osłone to lepiej bez wytłumienia bo silnika nie trzeba wyciszać ale lepiej żeby latem się nie przegrzewał zwłaszcza w korkach. Będzie napewno czysty silniczek.
×
×
  • Create New...