Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

staszek1984

Forumowicz
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About staszek1984

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków/Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C kombi elegance 1,9 CDTI 150KM

Recent Profile Visitors

200 profile views
  1. Witam. Mam problem z zamkiem klapy, czy udało się jakoś rozwiązać problem.

     

  2. Witam. Mam problem z zamkiem klapy, czy udało się jakoś rozwiązać problem.

  3. Ja na wymienionej dwumasie LUKa przejechałem 50 tys km przez rok i 3 m-ce i masakara jakas. Znowu sie tłucze - diagnoza mechanika dwumas do wymiany. Po 50 tys??? Gwarancja niestaty rok i teraz co robić wymieniać czy sprzedać samochód???
  4. Jak to rozerwało akumulator? Po jakim czasie od regeneracji alternatora?
  5. Też mi się wydaje że to coś z alternatorem. Tylko ostatnio tzn ok 2 mce temu alternator był robiony. Nie pamietam tylko czy cały był wymieniany czy coś tam w nim? Nie znam sie na tym ale pamietam że mechanik mówił mi że musiał coś zrobić z alternatorem. Musze go dopytać.
  6. Witam, Przed świętami gdy był leki mróz miałem problem z odpaleniem samochodu, na plusowych temp było OK. Świece żarowe sprawdzone OK. Mechanik stwierdził że akumulator do wymiany. Do tej pory był złożony 72Ah 450A (DIN). Został wymieniony na 82Ah 720A - niestety nie ma mrozu wiec nie miałem okazji sprawdzić czy bedzie OK. Problem jaki sie pojawił to: Nagle podczas jazdy zaświeciła sie kontrolka od akumulatora, świeciła pare sekund i zaczeła migać, Do tego zapaliła sie jeszcze kontrolka od wspomagania kierownicy. Po zgaszeniu samochodu i odpaleniu jeszcze raz wszystko było OK. Po ok 2 tyg problem sie ponowił. W ukrytym menu ładowanie na zgaszonym silniku 12,5 - 12,8. Na starym akumulatorze było 12. Na włączonym silniku 13,8-13,9. Na starym akumulatorze 13,7. Ostatnio zauważyłem że w ukrytym menu podczas jazdy a dokładnie podczas ruszania nagle ładowanie zmieniło sie z 13,9 na 12,8 na 1 sek dosłownie a potem wróciło do 13,9. Czy to może miec zwiazek z akumulatorem? Czy może z alternatorem? czy może coś innego? Pozdrawiam MS
  7. Witam, Przyszły lekkie mrozy -4 i ku mojemu zdziwieniu (do tej pory przez 4 lata jak jeżdże tym samochodem nie było żadnego problemu) samochód miał problemy z odpaleniem, gdybym nie dodał gazu to bym nie odpalił. Przy temp dodatniej nie było problemu. Mechanik najpier sprawdził świece - podobno są OK. Stwierdził że akumulator do wymiany - ja przez te 4 lata nie wymieniałem gp i nie wiem czy jest on od nowości czyli od 2006r (ma znaczek GM). Moje pytanie czy można jakos sprawdzic czy akumulator rzeczywiście jest do wymiany (kontrolk na nim świeci na zielono)? Dzieki Pozdrawiam MS
  8. Wszystko wróciło do normy po kilkunasut odpaleniach. Dzieki.
  9. Pierwsze słyszę kolego o takiej teorii ale może masz rację. Jednak do tej pory zawsze wszstkie kontrolki gasły rówież ta z kluczykiem! Czyli do tej pory niby było źle a teraz jest dobrze??? Coś mi sie nie wydaje. A nie mam teraz dostepu do instrukcji.
  10. Witam, Zacznę może od początku: Ok miesiąc temu zapaliła sie kontrolka z kluczykiem - samochód jedzie ale bez mocy. Pojechałem do elektryka- podpiął pod komputer i mówi że DPF choć dziwnie to wygląda bo różnica ciśnień jest taka jakby dpfa nie było a napełnienie filtra 100%. Ja jestem zupełnym laikiem ale powiedział że ten samochód nie powinień odpalić wogóle przy 100%. Pokasował błędy i podpął jeszcze raz kompa kilkakrotnie, komputer żadnych błędów nie pokazywał. Kazał sie przejechać. Pojeździłem z 15 min i dość go przegazowałem - ewidentnie było czuć że włączyło sie wypalanie - auto wiecej pobierało paliwa i było czuć charakterystyczny zapach gumy. Po wypaleniu jeszcze raz podpięcie do kompa - wypełnienie filtra 16 %. Do tej pory było wszystko OK aż tu wczoraj znowu zapaliła sie kontrolka z kluczykiem i brak mocy ale prawie zaraz po tym (po ok 1 km) poczułem że włączyło sie wypalanie. Po ok 10 min wypalanie sie skończyło i kontrola z kluczykiem też zgasła. Teraz jest wszystko OK samochód zachowuje sie OK tylko martwi mnie jedna rzecz: w momencie gdy przekrecam kluczyk powinny mi zgasnąć wszystkie kontrolki zanim go odpalę a niestety tak nie jest. Kontrolka z silnikiem nie gaśnie. Gaśnie ona dopiero po odpaleniu. Co o tym myślicie? Jechać jeszcze na komputer? Dodam tylko że ok tydzień temu był robiony alternator choc nie wiem czy to ma związek. Dzieki Pozdrawiam MS
  11. No to efekty właśnie widać na moim przykładzie. Choć przyznam że wtedy też radziłem sie na forum!!!!!!!!!!!!
  12. Wymieniałem na wahacz firmy Master Sport. Czyl generalnie nie polecam wytrzymał rok a może i krócej bo nie wiem od kiedy już jeżdżę z tym luzem. Dałem wtedy za niego ok 250 zł.
  13. hmmm w zeszłym roku podobno było więcej bo mi nie podbił dowodu ten sam diagnosta. Teraz podbił ale nie był tak przerażony jak rok temu. Przejeżdżam tym autem ok 40tys rocznie. Nie słysze żeby sie głśno tłukło lub hulało po drodze. Stuk usłyszałem dopiero u diagnosty na zgaszonym silniku ale tez nie jakiś głośny. Jak poszedł drązek stabilizatora to stukało bardzo głośno a teraz nic podczas jazdy. No chyba że mi coś na uchu siadło
×
×
  • Create New...