Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

daro112

Forumowicz
  • Ilość treści

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O daro112

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1982.09.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWL
  • Zainteresowania
    Viki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Insignia 2.0 CDTI

Ostatnio na profilu byli

348 wyświetleń profilu
  1. To zobaczę jak tylko się zaświeci... Żarówki mam chińszczyzna i w zasadzie problem się wcześniej pojawiał, ale nie na taką skalę, wymieniłem i było ok. Ciekawe jest, że sprawa się tyczy tylko lewej strony, prawa nigdy nie zawiodła... zastanawiam się czy to nie starter lub przetwornica.... Tak swoją drogą, to oba reflektory mają przetwornice, bo z tego co pamiętam, to tylko pod jednym była, pod drugim już nie... albo coś mi się pokręciło
  2. No i jak tam Haroldzie, udało się dojść co było przyczyną? Ja mam problem z nie do końca prawidłowo działającym ksenonem - tzn. raz się włącza, a raz nie. Generalnie jakiś czas temu miałem z tym problem (raz na 5 razy ksenon nie odpalił, wymieniłem żarówkę i było ok). Ostatnio po awarii alternatora ksenon reaguje raz na 100 włączeń, tzn, jak tylko włączam jest ok, potem po zgaszeniu świateł (np. po 10 minutach jazdy) i ponownym włączeniu już nie bangla... :/ Pytanie od czego zacząć, czy od zamiany żarówek, przetwornic czy od starterów (czy da się tak na szybko to zrobić...? - chodzi o przetwornice czy startery) Generalnie jestem w kropce, ktoś ma jakiś pomysł? Opcom coś pokaże? (dodam, ze mam oryginalne xenony w przedlifcie)
  3. Kupić można w ASO - 110zł, ale musisz wcześniej zdjąć swój i odczytać serię - występowało kilka różnych kabli. Nie do końca wiem jaka między nimi jest różnica, ale musisz mieć taki jak obecnie. Ja wymieniałem w AutoBiałołęka u kolegi Piotreq z forum, ale widzę, że jesteś z Pułtuska, więc specjalnie jechać do W-wy się nie opłaca. Wymiana jest plug & play. Jak mas możliwość, to zdejmij koło i zobacz jaki masz symbol wiązki, kup w ASO i wymień sam - wydaje mi się, że nie będziesz miał z tym problemu. Jak nie, to podjedź do jakiegoś mechanika i wymieni Ci za jakieś 20zł
  4. U mnie nie było takich "dziwnych" sytuacji z licznikiem :/ jak się zapaliły kontrolki, to już nie zgasły - dopiero po wymianie tej wiązki kontrolki zgasły - i od tamtej pory spokój A błędami Ci jakimiś nie sypie? Nie wygląda to tak, jakby przyczyną była walnięta wiązka :/
  5. I mnie dopadł problem... w drodze powrotnej z Zakopanego wysypały się kontrolki abs i kontroli trakcji :/ Problemem okazała się wiązka do czujnika abs w prawym kole. Na szczęście już naprawione - podziękowania za szybką pomoc dla Piotreq i Auto Białołęka - od przyjazdu na diagnozę i wyjazdu naprawionym autem nie minęła godzina!!!! Wielkie dzięki Piotreq
  6. No ja zrobiłem dopiero jakieś 200km, więc czekam na kolejne kilometry i zobaczę jaka będzie różnica
  7. Zmieniłem z 285/278 na 314/292 - dokładnie jak w temacie. Nie robiłem jakichś specjalnych testów, po prostu nie ma specjalnej różnicy. Hamulce łapią dopiero na 1/3 1/2 wcisnietego pedału - czy to mozw byc np. wina pompy, czy odpowietrzenia?
  8. Mam pytanie, bo właśnie odebrałem auto od mechanika po swapie i powiem szczerze, że jestem wk...wiony, bo nie widzę wielkiej różnicy........ Co prawda wszystko musi się ułożyć, ale czy nie powinno być nawet na początku jakiejś zauważalnej różnicy????? Jak dla mnie jest jak na standardowych hamulcach.... Help, bo nie wiem czy źle odpowietrzone czy coś innego??????????
  9. I ja stałem się szczęśliwym nabywcą podwójnych tłumików z 2.0T. Co ciekawe, na dwa kominy, lepiej się odpycha Kiedyś o tym słyszałem, ale nie wierzyłem, a tutaj taka fajna niespodzianka. W roli formalności - chodzi o 2.2 DTI
  10. To sorki za mylne info, gdzieś na forum czytałem, że się nie da :/
  11. Nie da rady podłączyć grzania - w insignii nie występowało grzanie...
  12. Czyli na tarczach 26mm z przodu i 19 z tyłu zbyt wiele nie polatam?
  13. Koola dzieki wielkie za pomoc A na nowych tarczach ile mozna przejechać? Wiem, ze to zalezy od stylu jazdy, ale myślicie że przedział 30-50tys jest realny?
×
×
  • Utwórz nowe...