Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mrozik95

Klubowicz
  • Zawartość

    694
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

Mrozik95 wygrał w ostatnim dniu 11 Styczeń 2017

Mrozik95 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Neutral

O Mrozik95

  • Ranga
    Opiekun Rekrutów
  • Urodziny 1995.12.19

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sandomierz / Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Nr klubowy
    1160
  • Auto
    Vectra C Z18XER LPG
  • Oddział VKP
    Małopolski

Ostatnio na profilu byli

791 wyświetleń profilu
  1. Co oznacza wpis ? NR1 Wspomaganie układu kierowniczego, elektrohydrauliczne o zredukowanym przełożeniu
  2. Ja stosuje ngk zfr5f-11
  3. Ja bym zaczął od sitek, świec i pomiar luzów zaworowych
  4. Luzy zaworowe w 1.8 XER

    Ja miałem 0.05 na wydechu i nie było żadnych negatywnych odczuć.
  5. Najlepiej błędy odczytać i zobaczyć dlaczego kontolka się świeci.
  6. Opera CDC40, kodowanie polskich znaków

    Moim zdaniem nie odtwarza polskich znaków w tytułach piosenek.
  7. Vectra C GTS 1.8 benzyna gaz niskie obroty

    W Z18xe ponoć da się op-comem podnieść obroty. @Crazy
  8. Masz zdjęte sitka z elktrozaworów sterujących zmiennymi fazami ? Przy wymianie oleju polecam robić płukankę. Ja leje olej Valvoline synpower 5w40 mst c3.
  9. Sam pomiar luzów jest prosty, wiekszość warsztatów ogarnie. https://www.youtube.com/watch?v=tBI5dw3VZNc tu masz mniej wiecej pokazane o co chodzi. Co do błędu z wypadaniem zapłonu podstawa to wymiana świec i cewki, zmieniałeś kiedys ?
  10. Mierzyłeś luzy zaworowe ? Błędy P0420 i P0170 to problem z ustawienie map LPG.
  11. Jedź do niego i niech jeszcze raz zrobi. Może przy składaniu jakimś silikonem zapaprał kanały olejowe.
  12. Poradnik do OP-COM

    Powinno się udać
  13. Skąd był ten wyciek oleju, że koła trzeba było zmienić? Może przy składaniu któryś kanał olejowy się zatkał.
  14. Jest skręcony czy jak ? / Głowice masz z tego "nowego" silnika ?
  15. U mnie jest tak: Odpalanie nie zimnym silniku https://drive.google.com/open?id=0BzCanA...0Y5OUFIQUU Odpalanie na rozgrzanym silnku https://drive.google.com/open?id=0BzCanA...ERIeC1zS1E Żadnych błędów od kół nie mam, więc na razie nie wymieniam.
×