Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

adrian_-_

Forumowicz
  • Content Count

    189
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About adrian_-_

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzasnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    SIGNUM Z20NET LPG!

Recent Profile Visitors

464 profile views
  1. U mnie jest ciągle błąd b1461. Przdmuchałem ślimak sprężonym powietrzem, przysnalem białym smarem i dalej to samo. Na dwóch modułach afl jest to samo, mój jest po poprawie przez elektronika. Czy zostaje mi jedynie wymiana silniczka? Czy powinien być tam luz bo u mnie jest delikatny luz tzn można poruszyć soczewka prawo-lewo. Co radzicie zrobić? Edit: czy wina może leżeć po stronie modułu który jest pod lampą? Cały czas myślałem, że za to wszystko odpowiada moduł który jest tylko jeden na lewej lampie, a szperając w internecie zobaczyłem, że za skręt odpowiada moduł pod lampą.
  2. Tak, na sto procent tak ma wyglądać, bez żadnego stempla czy podpisu. Ja swój samochód jak rejestrowałem to mialem taka tabelkę tylko, że Vin i dane pojazdu były wpisane długopisem, była pieczątka urzędu skarbowego, podpis urzędnika i odesłali mnie właśnie po taki formularz jak pokazałeś. Ja zadzwonilen do urzędu skarbowego gdzie było to opłacane i pani z którą rozmawiałem wysłała mi na maila taki druk i z nim zarejestrowałem auto.
  3. U mnie jest sterownik kme nevo pro. Więc pewnie nie pokryje się ze wskazaniami stag'a.
  4. Widzę, że mówicie tu dużo o strojeniu na AFR, jakie powinny być prawidłowe wskazania sondy, żeby silnik pracował optymalnie? Pytam dlatego, że za bardzo się na tym nie znam, a niedługo jadę na przegląd po 30kkm i porozmawiałbym na ten temat z gazownikiem. Wiem, że przy montażu mówił, że stroi na AFR, ale nie robił tego przy mnie, a teraz bym się z nim przejechał podczas strojenia i rzucił okiem. Wiem, że to powinien robić gazownik, ale strzeżonego Pan Bóg strzeże 😂. Przez te 30kkm wszystko chodzi jak trzeba, nie ma różnicy w jeździe na benzynie czy gazie, ale skoro mam gwarancję to chętnie bym z tego skorzystał.
  5. Ja gdy zakładałem gaz w marcu 2018, właśnie proponowano mi AC r01, ale nie chciałem go bo miałem w poprzednim aucie, spadało ciśnienie, zmieniłem membrany, wyczyściłem nadal to samo, wymieniłem cały reduktor trafiłem na wadliwy, wymieniłem na tomasseto i chodził 20tys do sprzedaży auta bezbłędnie. Ja do siebie wybrałem gold gtx, wtedy to była nowość gazownik mówił, że założył dopiero jeden taki, a mój był drugi przejeździłem na nim już prawie 30kkm i wszystko okej póki co. Wiem, że to lekka przesada jak do serii bo producent deklaruje obsługę 340km. Ma podwójne zasilanie. Wtryski mam AC W02, wtedy jeszcze gazownik nie miał dostępu do w03, ale z tych które mam jestem zadowolony, choć mogłyby być cichsze.
  6. Trochę odkopie temat, czy progi poliftowe pasują do przedlifta p&p? Chyba we wszystkich poliftach były w kolorze nadwozia i chciałbym na takie wymienić.
  7. A propos AXA, to chyba nie czytałeś opinii o tej firmie. Właśnie ja szukając ubezpieczyciela wpisałem swoje dane w jakiejś porównywarce i to właśnie z Axa zadzwonili do mnie jako pierwsi i mieli super oferty, signum z 2005r mogli mi ubezpieczyć na 18k. O kwocie składki dokładnie nie pamiętam, ale nie chciałem podejmować od razu decyzji i poprosiłem o telefon na drugi dzień, a w międzyczasie poczytałem opinie. I to jest chyba a jedna z gorszych firm na tym rynku jest wiele negatywnych opinii o problemach z wypłacaniem i zaniżaniem odszkodowań.
  8. Mam tą samą przypadłość, a tłumiki końcowe mam wymieniane w niemieckim ASO. Ogarnij to jak najszybciej bo upali Ci kawałek dokładki do której montowany jest daszek.
  9. Czy system ids współpracuje z kontrola trakcji bądź ABS? Bo wymieniłem u siebie amortyzatory na "normalne" i opcomem wyłączyłem błąd na zegarach i nie wiem czy te wymienione wyżej systemy będą mi działały poprawnie?
  10. Nie, nie luzowalem tamtych śrub. A też trzeba?
  11. Dopiero dziś się za to wziąłem bo czekałem na osłonę przegubu wewnętrznego, którą jak się okazało jest uszkodzona i chciałem wszystko za jednym podejściem zrobić. Ale za nic w świecie nie mogę wyjąć sworznia wahacza ze zwrotnicy. Uporałem się ze śrubą która go trzyma, a sam sworzeń ani drgnie do dołu naciskam łyżką/łapką ale boje się żeby mi nie pękł wachacz. Co robić?
  12. Dziś po robocie mam zamiar wziąć się za ten uszczelniacz to zapytam zawczasu czy w kadłubie skrzyni biegów jest jakiś rant/kołnierz miejsce do którego ma zostać wsunięty uszczelniacz czy należy to zrobić jakimś sposobem?
  13. Czyli wachacz w dół, odkręcić łącznik z jednej strony i wyciągnąć ze skrzyni półoś. Olej wymieniałem 15tysiecy temu. Teraz kupiłem tylko litr na dolewkę i z wymiany zostało mi ponad pół litra to myślę, że spokojnie wystarczy.
  14. Chodzi mi o to jak wyciągnąć półośki, jaki jest najlepszy sposób czy wystarczy odkręcić nakrętkę na klucz 32 żeby wypiąć przegub ze zwrotnicy czy amortyzator też trzeba będzie odkręcić?
  15. Nie znalazłem nigdzie info jak wymieniać uszczelniacze półosi w F40? Ma ktoś jakieś wskazówki?
×
×
  • Create New...