Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

adrian_-_

Forumowicz
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About adrian_-_

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/05/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzasnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    SIGNUM Z20NET LPG!

Recent Profile Visitors

669 profile views
  1. @Rafalg jaka piastę polecasz zakupić bo widzę, że rozstrzał cenowy jest ogromny od 150zl do prawie 700?
  2. Czy dwumasa z Saab'a 2.8 bądź Vectry 2.8 będzie pasowała do z20net? Pytam bo mam ok 250km i ok 350nm chciałbym wpakować coś co wytrzyma więcej niż seria z20net. Raczej wolę zostać przy dm.
  3. Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tu, jaką dwumase i sprzęgło zastosować do z20net 250km?
  4. Jak Ty masz wyskalowany wskaźnik temperatury, bo u wskazówka podnosi się przy 70*. Sprawdź w ukrytym menu jaka masz temperaturę, ale już kilka osób, które ma doświadczenie z z20net/b207 mówiło mi, że w tych samochodach jest strasznie wydajny układ chłodzenia i nagrzanie do temperatury roboczej musi potrwać.
  5. Dlaczego chcesz blokady z aero skoro tam są inne wałki i blokady mają inny profil przez co niemożliwe jest ustawienie na nich b207e/l? Poza tym te na allegro to nieudolne kopie, na których nie ma możliwości idealnego ustawienia więc sobie odpuść i wypożycz jeśli sam się za to bierzesz Ori do silnika b207e/l.
  6. Dobra, czyli turbo miałbym załatwione. A zna ktoś może wymiar o-ringow do wtrysków? Czy są jakieś dedykowane czy uniwersalne aby miał odpowiedni wymiar?
  7. I czy nie trzeba dać uszczelki między kata a turbo?
  8. Np ten https://www.draken.com.pl/saab/turbo/3744-zestaw-montazowy-turbosprezarki-9-3-2003-2012-20t-b207r-fa1.html albo https://www.draken.com.pl/saab/turbo/3521-zestaw-montazowy-turbosprezarki-9-3-2003-2012-18t-20t-b207el-fa1.html
  9. Ok. A od czego są te oringi które są w tych kitach montażowych?
  10. Na dniach będę brał się za wymianę turbo na 14T, obecnie mam garetta. Turbo które kupiłem na zawory i przewody, co potrzebuje kupić jeszcze, żeby nic mnie nie zaskoczyło w trakcie, żebym nie uziemił samochodu na dłuższy czas? Czy gotowe zestawy montażowe do b207e/l są takie same jak do b207r? Bo widzę, że są wystawiane oddzielnie, a poglądowe fotografie są takie same.
  11. Cześć. W moim Signum, mam tak, że pedał hamulca nie łapie na samej górze, a dopiero po ok 2cm, robi się wtedy na chwilę twardy, a zaraz daje się wcisnąć prawie do samego końca. Czy można tu winić zaworki podciśnienia czy raczej obstawiać pompę?
  12. Odkopie temat. Ma ktoś włożony ten termostat o którym pisze @Rajszewiak ? Nie jest on dedykowany do b207 tylko do starszych konstrukcji Saab'a. Jak sprawdza się latem? Czy nie otwiera się za późno?
  13. Możesz zerknąć do Kamila saabtuning.pl często jest gdzieś w trasie i można się z nim złapać na strojenie, a o b207 chyba wie wszystko.
  14. Witam, teraz ja czy, moduł afl montowany na boku lewej lampy różni się eu/UK bo wymieniłem swój z końcówką 31 na taki z końcówką 30 i światła świecą mi wyżej, nie mogę ich ręczna regulacja już bardziej opuścić. Czy da się go jakoś przeprogramować, czy jest to zależne od rynku na jaki był wyprodukowany lub typu nadwozia?
  15. Nie wiem jak w polifcie, ale w przedlifcie gdzie jest żarnik d2s padł mi zapłonnik, ale w d1s ten element jest chyba wbudowany w żarnik. Sprawdź jeszcze styki w lampie tam gdzie łączy się ona z przetwornicą, psiknij w kostki kontaktem do elektroniki.
×
×
  • Create New...