Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

adrian_-_

Forumowicz
  • Zawartość

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O adrian_-_

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1993.12.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzasnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    brak

Ostatnio na profilu byli

206 wyświetleń profilu
  1. Wydaje mi się, że raczej nie ma możliwość, aby sama pompka załączała się z opóźnieniem (chyba, że ktoś z Was miał taki przypadek), bardziej skłaniałbym się ku temu, że płyn się cofa z przewodów, tylko gdzie tam może dostać się powietrze, gdzie są jakieś newralgiczne punkty? Sprawdzę to jak będę w domu i dam znać.
  2. Witam. Zauważyłem, że w moim signum dzieje się tak, że przy użyciu spryskiwacza szyby, najpierw wycieraczka wykonuje dwa cykle po suchej szybie a dopiero później spryskuje szybę. Wg mnie nie jest to dobre bo rozmazuje się brud po szybie i wycieraczki szybciej się zużyją. Czy jest to normalne w tym samochodzie czy to jakaś usterka. Kolejne co zauważyłem to jeśli raz użyję wycieraczki tylnej szyby, samej wycieraczki czy też ze spryskiwaczem nie przestaje ona działać do momentu zgaszenia silnika. Op-com nie pokazuje żadnych związanych z tym błędów.
  3. Jeśli błąd P0033 to w pierwszej kolejności należy sprawdzić zawór bocznikowy. U mnie było tak, że zawór był uszkodzony, konkretnie jego membrana, wymieniłem na polecany przez forumowiczów zamiennik z ProPerfekt, a błąd po tygodniu i ok 500km powrócił, i pomogła wymiana elektrozaworów podciśnienia. Ktoś na forum już pisał, że te elementy tak samo jak cewki trzeba mieć wliczone w budżet posiadania z20net
  4. Jakimś cudem udało mi się odkręcić ta jedna śrubę m6, ale jak teraz wyszarpac ten czujnik?
  5. adrian_-_

    Historia pojazdu

    Chodzi o auto sprowadzone z Niemiec?
  6. adrian_-_

    Historia pojazdu

    Witam. Gdzieś kiedyś widziałem, chyba nawet tu na forum, że ktoś pisał maila do niemieckiego ASO Opla w celu potwierdzenia przeszłości auta... Czy ma ktoś takiego przykładowego maila i mógłby go podesłać? Chciałbym z ciekawości sprawdzić przebieg i historię... Książkę serwisową mam i jakieś inne papiery, ale każdy z nas wie jak to jest przy zakupie auta od handlarza.
  7. adrian_-_

    Z20net klepanie zaworów na zimnym

    Czy do każdej poprawnej wymiany rozrządu w Z20NET niezbędne są blokady? Czy tylko w przypadku jeśli przed wymianą coś jest nie halo? Auto ok 5 tysiecy po zakupie i zaczęło jakby trochę klepać, a bynajmniej teraz to usłyszałem przy wymianie zaworków Pierburga... Myślę, że to rozrząd, auto ma na liczniku 175k, a nie wiem ile realnie.
  8. Dziś zajrzałem znowu do auta i okazuje się, że po zdjęciu przewodu z czujnika ciśnienia powietrza i przy zassaniu trzyma podciśnienie zaworek na przepustnicy, zaś po zdjęciu przewodu z tego zaworka przy przepustnicy podciśnienia nie trzyma zawór bocznikowy... Przewód jest raczej dobry ponieważ jak zdjąłem go z zaworu bocznikowego, zatkałem go i zassałem na końcu który wchodzi do zaworu na przepustnicy podciśnienie trzyma... Co może być nie tak? Czy zawór z ProPerfekt może okazać się wadliwy?
  9. Zawór wymieniłem na zamiennik z firmy ProPerfekt. Błąd p0033 ciągle wraca i dodatkowo auto wchodzi w tryb serwisowy... Tzn zapala się auto z kluczem i nie jedzie, tak jakby pod maską nie było turba... Gdzie teraz szukać przyczyny? Czy przy w zmianie mogłem popełnić jakiś błąd? Przy montażu rozbierałem zawór ponieważ nie mogłem założyć klucza na śrubę mocującą, i najpierw założyłem jedną część, a później przykręciłem tą co się rozkręca..
  10. adrian_-_

    Vectra C 3.2 V6 wybór reduktora.

    U mnie Golf GTX w Z20NET daje sobie świetnie radę.
  11. Czujnik ciśnienia powietrza, na rurze dolotowej prawie pod akumulatorem. Aktualnie nie mogę zrobić zdjęcia.
  12. Dziś dotarł do mnie zaworek z ProPerfekt, w zestawie jest sprężyna czy należy ją stosować na zewnątrz zaworu czy jest to sprężyna zapasowa, a właściwą jest zamknięta w zaworze? Czy należy stosować uszczelkę, bo widzę, że zawór ma na sobie oring?
  13. Czy nieszczelność w dolocie, np przy czujniui ciśnienia powietrza przed przepustnicą może wywoływać błąd p0033? Zauważyłem dziś po tym jak auto weszło w tryb awaryjny i wyskoczył p0033, że jak poruszyłem przewodem od podciśnienia przy czujniki ciśnienia powietrza auto tak jakby zaczęło inaczej pracować (równiej). Zauważyłem też, że było tam coś chyba grzebane bo tak jakby był ten czujnik wklejony na sylikon lub jakiś klej. Dodam, że innych błędów niż p0033 nie ma
  14. Elma nie mam, mam op-com China
  15. Czy chińskim op-com'em to sprawdzę? Czy nim da się zrobić jakieś logi żeby wrzucić na forum do analizy?
×