Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Pi0trek

Forumowicz
  • Ilość treści

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Pi0trek

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1995.08.10

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra GTS z32se
  • Oddział VKP
    NL

Kontakt

  • GG
    9687647

Ostatnio na profilu byli

443 wyświetleń profilu
  1. A dla mnie hidy to najzwyczajniej wieś tuning, zawsze wytykam palcem i się śmieje z tego typu "udogodnień", a bo to mało beemek wieśniackich na tym gównie jeździ, jeszcze co po niektórzy pakują to do vectry, paranoja, szanuję markę, ale dla mnie hidy w vc, gts'ie to prostactwo. Nie masz samopoziomowania, sprysków, zainwestuj w porządne żarówki, a nie pchasz jakieś g**no i jeszcze rzeźbisz przy tym w lampie. Sam nie mam reflektorów ksenonowych, chociaż bardzo mi się podobają, białe lub niebieskie światło to jest to, ale g**na nigdy nie założę, wolę sobie poodkładać, na komplet xenonów lub bixenonów, niż pchać tandetę, do samochodu który jest ładny.
  2. Witam panowie, w końcu kupiłem samochód jest to ten GTS z ogłoszenia: http://otomoto.pl/oferta/opel-vectra-opel-vectra-3-2-v6-gts-ID6ylQcz.html#46af65dd23 Miał on robiony remont silnika, tak jak to wynika z ogłoszenia, poprzedni właściciel w Szwajcarii podobno nie dbał zbyt często o wymiany oleju, pierwszy właściciel w polsce, wymienił olej po raz pierwszy i była to smoła, tak mi opisał, później zrobił remont silnika wymienił szklanki, na cylindrach było odpowiednie ciśnienie, to się ich nie tykał, po czym w ciągu roku wymieniał dosyć często olej i z czasem stał się on coraz czystszy. Nadszedł czas gdy samochód wpadł w moje ręce i przymierzam się do wymiany oleju w silniku, poprzedni właściciel lał olej Mobila 10W40, co mam w tej sytuacji zrobić, jaki olej zalać do silnika? Przebieg, podobno 223 tysiące, sama benzyna bez gazu i tak też pozostanie.
  3. Oglądałem dzisiaj to cudo z linku poniżej http://allegro.pl/opel-vectra-c-gts-3-2-v6-manual-dlugie-oplaty-i6097808261.html Nieudolnie malowana to po pierwsze, ale od początku, ściągnięta była ze Szwajcarii, delikatnie puknięta przodem, sprzedający wysłał mi zdjęcia na maila, nie było to nic poważnego, światła poszły, pas przedni maska i zderzak. Szyba przód z innego rocznika. Natomiast tylny lewy błotnik malowany i szpachlowany, podobnie jak zderzak, wartości powyżej 1000 mikronów, malowany również był prawy próg, zaciek na tym błotniku też rzucił się w oczy. Ogólnie samochód zadbany, silnik pięknie pracuję, nie duży nalot, wydaje się oryginalny. Coś co definitywnie skreśliło go i doprowadziło do tego, że nawet się nim nie przejechałem to wystrzelone napinacze pasów! Podobno poduchy nie wystrzeliły i na tamtych zdjęciach zaraz po ściągnięciu ze Szwajcarii tego nie widać.
  4. Gdyby niektórym z nas nie przeszkadzały przebiegi rzędu 250tyś + nie byłoby problemu. Nie oszukujmy się, najnowsze VC mają już 7 lat.
  5. To jest błąd, w ten sposób niszczysz florę bakteryjną, czyli bakterię nitryfikacyjne i denitryfikacyjne, które odpowiadają przede wszystkim za związki amonowe i tzw. amoniak czyli chemicznie NH3 i NH4 do tego NO3. NO2 występuje tylko i wyłącznie przy nowo założonym baniaku, z czasem gdy baniak dojrzeje i nic w nim nie gnije, ani się nie rozkłada jest na poziomie 0mg/l. To co w zoologicznym mówią dziel przez 5. Pomieszanie biotopów! Bojownik Azja, neony Ameryka płd! Co tydzień 25-30% Podstawowy błąd, światło słoneczne nie sprzyja... Do wywalenia, jak najmniej chemii. W żadnym wypadku! Głupota, pistia wyłapuję azotany czyli NO3 z wody, a nie z podłoża, nie szkodzi roślinom, w każdym bądź razie, skąd te brednie? Od 8 do 12 godzin dzienni, u mnie śmiga 12h/dobę. Jak okrzemki, zielenice, bądź krasnorosty się rzucą to ogranicz.
  6. Braku pożywienia i nie chodzi mi tutaj o glony, bo trzeba pamiętać, że te ryby też muszą być karmione przez nas, złych parametrów wody.
  7. No to i ja dołączę do grona akwa maniaków. Moja bańka 300 litrów z rybami z j.Wiktorii.
  8. Nie, guzik od lusterka pasażera musi być wciśnięty. O to w tym wszystkim chodzi, żeby było widać krawężnik.
  9. Dokładnie pany, było to już wałkowane, z tego co pamiętam to były nawet jakieś zdjęcia. Też z ciekawości kiedyś sprawdzałem u siebie, ale za bidna wersja na takie bajery
  10. 2.2 DTI to pancerniaki bez szwanku przelatują 600 tyś, nie ma co ich porównywać do 3.0. Wyda się 1500zł na sterownik pompy wtryskowej i śmiga się kolejne pół miliona
  11. Dokładnie, w golfie 3 generacji już takie bajery były, także żadna nowość, nie wspominając o VA, VB
  12. Tyczy się to nie tylko silników opla kolego, ale również D308, P9X701. Prędzej czy później ten silnik przechodzi przez wszystkim nam znaną usterkę. No, chyba że samochód więcej stoi, niż jeździ, to wtedy może i pojeździ 20tyś dłużej.
  13. Za to długie przełożenia, ja tam wole pięciostopniowe przekładnie, może jednak zostaniesz przy serii?
×
×
  • Utwórz nowe...