Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

blezi

Forumowicz
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by blezi

  1. Narazie nie ma błędu. Zaizolowałem bo popękała cała izolacja czarna i na kabelkach też. Były gołe kable 3 więc zaizolowałem każy osobno żeby niebyło zwarcia.
  2. Można samemu go wymienić czy raczej jechać z tym do mechanika?
  3. Siemka. Mam problem z przetartym kablem który biegnie w okolicy obudowy rozrządu. Niewiem za co jest odpowiedzialny , narazie go zaizolowałem ale trzeba bedzie go zmienić. Prosze o pomoc w wyjaśnieniu co mam kupić za kabel. Pozdrawiam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb569515db1a3522.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4fa389472e0ce26.html
  4. Witam All. Szukam dobrego gazownika w Zabrzu lub okolice. Moze ktos jest w obrebie zabrza i zadowolony jest ze swojego mechanika. Chce zalozyc do swojej Viki Gaz ale zalezy mi dobrzm zakladzie bo slyszalem ze polowa sukcesu jazdy na gazie to dobry gazownik i dobrana istalacja. Z gory dzieki pozdrawiam
  5. Jednak pospawałem ten kolektor 170 zł gwarancja na robocizne jest Koszt założenia ok 100zł a szpilki wcale nietrzeba wymieniac chyba ze sie złamia. Tylko uszczelki trzeba zmienic. Pozdrawiam i dziki za pomoc Zdjecie mój kolektor pospawany http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dfb703a417dcee1c.html
  6. Ja właśnie jestem w trakcie wymiany kolektora. Zdecydowałem sie na spawanie by wyszło oczywiście taniej. Kupno nowego nie orginalnego koszt 499 zł. Orginalny w sklepie opla kosztuje 800 zł netto + vat + uszczelki x2. Spawanie koszt 170 zł (samo spawanie 70zł i planowanie 100zł) + uszczelki duża 35zł i mała 25zł. Ceny podaje takie jak sa w sklepie opla Gliwice oraz firma spawalnicza w Zabrzu. Koszt zdjecia kolektora i zalozenie ok 100zł. Sami policzycie jak to wychodzi. Zobaczymy ile pozyje ten spawany kolektor ale przynajmniej jest gwarancja na niego.Zdjęcie poniżej pospawany kolektor http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78f4eea35f034f34.html
  7. Dzwonilem do machanika powiedzial tak, spawanie od 170 zl zalezy jakie pekniecie + robocizna( dodac trzeba jeszcze koszt 2x uszczeklki i nowe szpilki) gosciu gwarancji na to spawania niedaje wiec lipa niewiadomo jak dlugo pojezdze. A pekniecie mam spore jakies 10 cm. ponizej link do zdjecia bo jakis problem mam niemoge dac miniaturki http://zapodaj.net/4c21bd0ec38a.jpg.html
  8. Witam. Mam do wymiany kolektor wydechowy silnik X18XE. Pytalem sie w sklepie to zamniennik(podobno bardzo dobrej jakosci firmy LRT) kosztuje 650 zl na allegro ten sam 499. Pytanie czy ktos zakladal tej firmy LRT juz do samochodu. Czy to czasem nie chinszczyzna. Troszke kosztuje i niechce sie wkopac z jakims badziewiem.
  9. czyli nie ma klopotu z szyberdachem. to dobrze. jak sie zrobi cieplej to wezme sie za to. dzieki. ale pytanko z innej beczki . jak juz zdejme ta podsufitke to bedzie swietny dostep do anteny w dachu. mam HB i uszczelka jest dosc dobrze sparciala. gdzie mozna kupic taka uszczelke. w sklepie tylko sprzedaja z antena a to koszt jakies 200-250 zl.
  10. Witam. Mam takie pytanie sciagal ktos moze szyberdach. Dopladla mnie chyba przypadlosc wiekrzosci vectry, trzeszczaca podsufitka. zeby dostac sie do tych poprzeczek to trzeba najpierw chyba wyjac szyberdach?
  11. Z bezpiecznika F22 wychodza mi 3 czerwone kabelki ogladalem go od tylu jak jest podlaczony. A te szare od wlacznika dzwi to mam aktywne z tylu bo jak wcisne go to mi lamki w dzwiach z przodu gasna i w podsufitcce tez. Chyba skocze do elektryka zeby mi zmierzyl czy w kablach jest napiecie bo niemem czym zmierzyc a ciekawe ile powie za podlaczenie tych lampek? Skocze w tygodniu i jak by co to napisze wam
  12. Sprawdzalem cala instalacje i posiadam w obu kostkach tyle samo kabli. Dokladnie 13 kabli o roznych kolorach. Jest rownierz ccienki czerwony i cienki szary. Rozebralem caly prog od strony kierowcy z instalacji specjalnie szukalem gdzie ida te kable. Probowalem pospinac je szukalem + w czerwonym grubszym kablu ale lipa niedziala. Juz chyba sie poddam. Szkoda bo wszystko fajnie by swiecilo a tu lipa
  13. A ja mam takie pytanko. Kupiłem całe wiązki do tylnich dzwi bo zakładałem instalacje pod elektryke.Orginalne kable i silowniki. Wszystko działa w dzwiach oprócz tych lampek. Z przodu jak je podlaczylem to odrazu działały a z tylu nie. Dzisiaj rozprułem te wiazki i nie moge dojść czemu nieświeca. W kostce mam wszystkie kable . Próbowałem podpiąć te kable do plusa ale dalej nieświeca. Jak ktoś może to bardzo prosze o porade
  14. Jeśli chodzi o te na zdjęciu To jak ja wymieniałem to normalnie je pociagnac wystarczy bo one sa na wciskane plastikowe zaczepy. Jak kupiłem nowe to te zaczepy juz sa w zestawie z uszczelka.
  15. Porobiłem pare fotek dodatkowych. Na jednych jest deska bezpieczników od strony tylnej. Niewiem czy dobrze ze tam wychadza 3 kabelki. Jesli ktos ma swiatelka z tylu prosze sprawdzic czy tam wychadza 3 lub wiecej. Zrobilem rowniez zdjecia tych wlacznikow w dzwiach tam ida po 2 kable. niewiem gdzie mam sie wpiac aby zrobic te swiatelka
  16. Ok poszukam ale teraz tak mysle bo zakladalem sobie alarm i kolo mi zakladal za 500 zl to moze cos dokladal jakies zabezpieczenie. Dzieki za podpowiedz z tym bezpiecznikiem. Przesledze koble z tylnich dzwi czy prowadza do bezpiecznikow moze tam wystarczy spiac kable. Albo moze lepiej podpiac sie pod kabelki ze swiatelek z przedich dzwi? Jak bedzie lepiej?
  17. A ten przekaznik zwierno-rozwierny to za co moze byc odpowiedzialny?? Bo faktycznie jak by ktos cos podlaczal , kabelki sa tam sztukowane i ogolnie balagan w wiazkach No i ten F22 gdzie szukac? bo niemoge zorientowac sie z tych gniazdek gdzie on prowadzi??
  18. Witam Wszystkich. Mam mały kłopot. Wymieniałem okablowanie dzwi przednich i tylnich (całe kable z wersji Full CDX). Okablowanie jest podłączone i działa wszystko w przednich dzwiach (czyli głośniki x3 ,sterowanie szybami , centralny ,boczne poduszki ,elektryczne lusterka i lampka w schowku na dole lewa i prawa strona) Podłaczyłem lampki i odrazu zaświeciły. Natomiast z tyłu w dzwiach działaja głośniki x2 i sterowanie szybami el. ,centarny ale nieświecą te lamki w schowku ani w lewych ani w prawych. Okablowanie jest pełne prosze o pomoc. Co jest nietak? Tyle godzin pracy i lamki niedziałają
  19. blezi

    tempomat

    ok to narazie kupie wszystkie potrzebne czesci, a z tym czujnikiem hamulca poczekam zobaczymy co bedzie sie działo dziekuje za pomoc pozdrawiam
  20. Tak one sa metalowe i te polamane kolko tez jest metalowe. Wyglada na mocno zuzyte. Troche mnie to martwi co to moze byc.
  21. Witam. Niewiem co to może byc. Dzisiaj zdjołem osłaone pedałów od kierowcy i znalazłem dziwne malutkie elementy. Prosze o pomoc. Muśle że to może być element kierownicy bo bardzi mi sie rusza podczas kierowania samochodem.
  22. blezi

    tempomat

    Witam. Ja mam pare pytań i zrobiłem zdjęcia żeby łatwiej pokazać. Posiadam viki X18XE rok 1998. Jak dobrze zrozumiałem to w mojej viki posiadam kabel koło kiery do tempo (sprawdziłem i jest). Czujnik z pedała hamulca mam na 3 kable. Brak modułu ( jest chyba uniwersalny?), brak linki do gazu (tutaj musi być pod dany konkretny silnik 1.8), brak czujnika do sprzegła (biały na 2 kable). Prosze po zdjęciach o opinie czy da sie zamontować u mnie tempomat.
  23. Witam. Wszyscy piszą o silnikach diesla a jak to jest z silnikami benzynowymi? Nie wszystkie mogą mieć tempomat. Ja osobiscie mam ten kabelek przy kierownicy. Czyli mam do sprawdzenie tylko ten czujnik przy pedale sprzegła i hamulca. A co jest z pedalem gazu , bo slyszalem ze sa benzyniaki na linke a nie na modul elektryczny? Mam viki 1.8 X18XE benzyna rok 1998. Może już ktos instalował w swoim aucie. Prosze o odpowiedź.
  24. A można prosić jakieś zdjęcia jak to wygląda
×
×
  • Create New...