Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sayan

Forumowicz
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Sayan

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC Z32SE

Recent Profile Visitors

622 profile views
  1. dokladnie tak jak mikruss napisal
  2. trzeba uwazac bo nie pasuje napinacz, jak kupowalem tez niby pisalo ze 2.5, 2.6, 3.0 a aluminiowa podstawa napinacza byla inna i nie pasowala, na szczescie kolka sa takie same takze mozna zmienic same kolka. No i z paskiem trzeba uwazac bo sa oznaczenia w roznych miejscach z tym ze to jakis mega problem nie jest ale zawsze roznica;p
  3. no wlasnie u mnie jedna z kostek jest szara i nie wiem czy ktos nie wsadzil czarnego jak mu padl
  4. moze ktos potwierdzic czy X20DTH ma 3 takie same elektrozaworki (EGR, Turbo, Klapki) ? Bo u mnie wlasnie sa trzy takie same z koncowka 022 i myslalem ze mam zly zalozony do klapek, ale ktos napisal ze X ma wlasnie 3 takie same ?
  5. dajcie linka do tych nowych map do dvd90 bo na opel.navigation.com widze dalej tylko 2014/2015
  6. ta lepiej kupic za 40 i zmieniac co 100 tys ehh, btw. chyba kolektor a nie pokrywe ;D
  7. jesli masz gaz zalozony poprawnie to i na 4-elektrodowych bedzie to ladnie chodzic, ja po zmianie na jednoelektrodowe nie zauwazylem zadnej zmiany, kup boscha najtansze ja mam u siebie boscha za 10zl sztuka i smiga az milo po co placic po 40-50zl za sztuke jak i tak zadnej roznicy nie bedziesz czul, lepiej czesciej je poprostu wymieniac przy lpg;)
  8. kup jedna sztuke jakis lepszy i kilka sprezynek to duzo nie kosztuje a zrobisz raz a porzadnie, nie pamietam jaki tam trzeba chyba 8 musisz dobrze zmierzyc bo nie chce strzelac, do tego dokrec sobie ten czarny plastik pod pokrywa co jest to wazne w tym silniku ze tam musi byc szczelnie;) tylko uwazaj na uszczelke pod nim bo nie kupisz samej a cale te czarne g**no w aso cos kolo 1000 ;DD
  9. przegwintuj sobie wiekszym gwintownikiem i daj sprezynke i bedzie trzymac
  10. po przekreceniu kluczyka ma piszczec, ale czemu piszczy podczas pracy silnika na wolnych to nie mam pojecia, nawet z tego powodu zmienilem przepustnice ale na drugiej to samo takze chyba tak ma byc, ale nie powiem ze troche to wkurzajace jak sie stoi kolo auta ;p
  11. a co wczesniej nie piszczalo? U mnie tez piszczy, to przepustnica, tez sie kiedys zastanawialem czemu to piszczy ciagle jak silnik chodzi bo przed odpaleniem to tak ma byc, ale na dwoch przepustnicach jest tak samo takze chyba ten typ tak ma
  12. dokladnie podmieni ci graty i cos wykluczysz, ja obstawiam ze elektronika przepustnicy szwankuje
  13. nazbieralo sie z odmy, najlepiej wyczysc odrazu odme i weze od niej, ta srube odkrecisz bez sciagania wezy, weze sobie odczepisz jak odejdzie przepustnica lepszy dostep bedziesz mial, wsadz torxa na przedluzce i probuj az trafisz, ciezko ale da sie
  14. trzecia jest pod spodem miedzy tymi dwoma wezami troche ciezki dostep
  15. czlowiek stanie po stronie pokrzywdzonego to jeszcze jakies smieszne ostrzezenie dostanie bo co bo to tylko forumowicz a nie moderator? Tak na przyszlosc nie poleca sie warsztatu ktorego sie kompletnie nie zna ani ludzi ktorzy tam pracuje. Tyle z mojej strony
×
×
  • Create New...