Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Młody 91

Forumowicz
  • Content Count

    1212
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Młody 91 last won the day on May 25 2015

Młody 91 had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

About Młody 91

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 04/09/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Legionowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Volvo S40 1,6 2007

Recent Profile Visitors

1242 profile views
  1. Witam mam pilną sprawe w sprawie serwisu klimy ale nie moge nie wiem czemu Ci wysłać pw więc jeśli to możliwe to prosze o kontakt z twojej strony na pw lub podeślij nr. tel. bo ten z ogłoszeń nie odpowiada.

    1. WOOCASH

      WOOCASH

      881767871

       

       

       

  2. Jeśli już to nie przełącznik tylko stycznik lub przekaźnik
  3. jak myślisz co oznacza kontrolka oleju jakieś błędy ?
  4. biały dym to przeważnie płym chłodniczy, nie ubywa ?
  5. a po co firma ? Kolega furman http://forum.vectraklub.pl/index.php/user/3274-furman/ się tym zajmuje sam u niego robiłem i złego słowa nie moge powiedzieć poza tym jest temat http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/105723-naprawa-tid-a-mid-a/
  6. rdza jest tylko jej nie widać poczekaj do zimy to zobaczysz
  7. to plamy ? przetarcia bo na zdj. niewyraźnie widać ?
  8. Na większość pytań są już odpowiedzi na forum, poświęć troche czasu i przeszukaj forum.
  9. w opisie jest 1.6 więc pierścienie pewnie też poszły.
  10. Jak uszczelnisz góre to ciśnienie oleju zacznie go wypychać tam gdzie szczelność jest słabsza czyli dołem u mnie spalanie było grubo powyżej litra, na trasie 150 km lałem bańke oleju, poszły pierścienie na 2-óch cylindrach, uszczelniacz koła pasowego i na łączeniu ze skrzynią
×
×
  • Create New...