Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

crazysatan

Forumowicz
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About crazysatan

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/11/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    swansea

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    vectra c 2.0dti oraz 1.9 CDTi Z19DT

Kontakt

  • GG
    6976888
  • Skype
    crazysatan1

Recent Profile Visitors

398 profile views
  1. Witam.

    Mam klopot z odpalaniem.

    Problem pojawil sie po wymianie dwumasy i sprzegla. Jak jest zimna to ciezko zapalic czyli krecic trzeba dlugo i juz prawie lapie ale zapala za 3-4 razem. Nie zapalala sie nawet kontrolka od swiec zarowych.

    Auto wrocilo do mechanika ktory stwierdzil ze dwie swiece sa spalone o czym nie mialem pojecia wczesniej bo nie bylo problemu z odpaleniem. Swiece zostaly wymienione ale problem pozostal.Po podlaczeniu kompa byl blad modulu sterujacego swiecami zarowymi.

    Mechanik stwierdzil ze to wina kostki mocowanej z boku akumulatora wiec zostala wymieniona dwa razy bo za pierwszym razem bylo jeszcze gorzej bo oprocz tego ze byl problem jak byla zimna to czasem jak byla ciepla to tez miala problem . Wiec wymienil ponownie. Auto zaczelo dobrze palic na zimnym i cieplym silniku. Tylko ze jak byla ciepla i postala z 1h moze 2h czsem 3h nie chciala zapalic znowu trzeba bylo dluzej krecic.

    Wiec auto znowu wrocilo zostal wymieniony czujnik temperatury lecz znowu nie chce palic jak jest zima.

    Przy wizycie u mechanika zauwazylem ze sie iskrzy za silnikiem i zwrocilem mu na to uwage ale stwierdzil ze to rozrusznik iskrzy tzn szczotki ale to nie ma wplywu na to poniewaz jakby byl problem z rozrusznikiem to by caly czas nie chciala odpalac .

    Dodam jeszcze ze tydzien przed wymiana dwumasy i sprzegla byl wymieniony akumulator.

    Jakbym mogl prosic o jakas porade byl bym wdzieczny

    Pozdrawiam

    1. zbigos74

      zbigos74

      Rozrusznik do regeneracji.

  2. Witam ponownie. Mechanik jak do tej pory nie znalazl jeszcze przyczyny dlaczego jest problem z odpalaniem . Coraz bardziej mnie to irytuje ze wciaz nie ma przyczyny. Wymienione swiece i nowa bateria . Dwa razy byla wymieniana ta kostka mocowana z boku akumulatora a dzis stwierdzil ze to czujnik temperatury plynu chlodzacego. Wiec tak po pierwszej wymianie kostki bylo jeszcze gorzej bo nawet czasem jak ciepla byl problem z odpaleniem a za drugim razem zimna i ciepla palila dobrze tylko ze pojawil sie problem gdy byla rozgrzana i postala 1h moze 2h wtedy problem z odpaleniem. Dzis zostal wymieniony czyjnik temp. plynu chlodzacego lecz poprzedni problem wrocil czyli jak zimna to nie chce zapalic. Trzeba dlugo krecic i tak jakby miala chec zapalic ale nie lapie dopiero po 3 razie zalapuje. Rece opadaja po podlaczeniu kompa nie ma bledow . Zwrocilem uwage mechanikowi uwage na rozrusznik czy to jego wina ale stwierdzil ze jakby to byl rozrusznik to by i ciepla nie palila. Bedac u mechanika kiedy ja odpalal zauwazylem ze cos iskrzy za silnikiem wiec zapytalem co sie dzieje dostalem odp ze to szczotki na rozruszniku i ze to nie ma wplywu na odpalanie. Moze ktos ma jakis pomysl i podpowie cos ??????????
  3. Kurito podobno wlasnie jest problem z ta kastka o ktorej wspominasz. Tak wyszlo na kompie. Zobacze we wtorek mam miec drugi. Wiec sie okaże czy to jest przyczyna. Mam nadzieje ze na tym sie skończy. Dziwi mnie tylko dlaczego to padło przy wymianie dwumasy i sprzęgła. Jak dla mnie to raczej nie ma nic jedno z drugim wspólnego.
  4. Witam. Podepne sie pod temat . U mnie jest troche dziwna historia z autem. Oddalem do warsztatu zeby wymienili mi dwu mase i sprzeglo. Przy odbiorze zauwazylem ze auto pali ciezko ale bylo juz pozno i mi bylo potrzebne bardzo auto na drugi dzien wiec zabralem je . Na drugi dzien rano niestety byla niespodzianka bo auto bardzo ciezko ale zapalilo. Jak jest ciepla to pali bez problemu jak jest zimna to kaplica bo ciezko jej zapalic. Wrocilo auto z powrotem do warsztatu tego samego bo zauwazylem ze przestala sie swiecic kontrolka swiec zarowych. Wiec mechanik stwierdzil ze zapomnieli jakiegos przewodu podlaczyc. Niestety to nie to. Okazalo sie ze wszystkie przewody sa podpiete i prawidlowo. Okazalo sie ze dwie swiece sa spalone ok wiec wymienili swiece lecz problem zostal ten sam. Podlaczyli kompa wyskakuje blad od modulu co steruje podobno swiecami i dlatego tak sie dzieje. Obecnie czekam na wymiane modulu co niby sprawia klopot. Czy to mozliwe ze przy wymianie dwumasy i sprzegla dzieja sie takie problemy gdzie wczesniej auto palilo bez problemu ?
  5. Ma ktos moze op-com na androida?
  6. Witam.Mam problem poniewaz padla mi skrzynia M32. Popsula sie tak fajnie ze zrobila sie dziura w obudowie. Mam pytanko orientuje sie ktos moze co potrzeba zmienic oprocz skrzyni zeby zrobic zamiane M32 na F40. Bardzo byl bym wdzieczny za podpowiedz.
  7. Troche masz racji ze i nowe czesci rowniez sie szybko psuja . Jednak biorac pod uwage ilosc nie uczciwych sprzedajacych uzywane czesci, ja osobiscie czesci ktorych nie mozna sprawdzic inaczej jak po zalozeniu kupuje nowe. Chyba ze z zaufanego zrodla lub taki sprzedajacy daje gwaranje na jakis okres czasu. Pozdrawiam
  8. Najlepiej kup sobie nowy. Uzywany tak naprawde nie wiesz ile bedzie dzialac. Pozdrawiam
  9. Dzieki za odpowiedz. Problem rozwiazalem i to z Twoja pomoca , a mianowicie problem z pompa a nie z wiatrakami u mnie. U mnie wiatraki maja tylko trzy biegi i dzialaja poprawnie. Robilem testy wykonawcze op-comem i na kazdym biegu sie zalanczaly. Mimo to dzieki ze poswieciles i w tym temacie czas. Problem rozwiazany. Pozdrawiam
  10. Jesli to nie tajemnica to moze bys zdradzil ta pie****ke ? Jakas czarna seria mnie dopadla. Dzis wracajac z pracy do domu auto stracilo moc i pojawil sie blad P2279-5b. Jeszcze nie zdazylem uporac sie z pompa wodna a tu nowa niespodzianka. Wielki szacunek dla zbigos74 . Facet naprawde ma bardzo duze pojecie o opelkach. Jeszcze raz dziekuje bardzo za porady ktore mi udzieliles przez telefon. Wszystko bylo tak jak powiedziales. Teraz juz wszystko wrocilo do normy. Wszystkiemu byla winna pompa wodna. Wirnik byl tak luzny na walku jak tralala, krecil sie bez obracania walkiem pompy. Autko przetestowane na autostradzie teraz temp max do 90 stopni i wraca do 85 przy predkosci 130-140 km/h. Wskazowka nie wychyla sie za 90 stopni. Koszt naprawy razrzadu, pompy, paska alternatora oraz nowy koncetrat do chlodnicy £160. Dzieki wielki za pomoc wszystkim moj problem rozwiazany.
  11. Hmmm Nie zbyt to dobra wiadomosc ale coz rozrzad i tak bylby do zmiany za jakies 3-4 miesiace. Dzieki za odpowiedz A czy sam wymieniales pompe wodna?
  12. Witam Mam pytanie jak zalanczaja sie wiatraki ? Chodzi mi mianowicie czy na pierwszym biegu chodzi jeden czy dwa? Na drugim chodza dwa wentylatory? Kiedy chodza dwa wentylatory a kiedy jeden? Vectra c 1.9 CDTi 2007rok
×
×
  • Create New...