Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Pangenitor

Forumowicz
  • Zawartość

    560
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Pangenitor wygrał w ostatnim dniu 7 Wrzesień

Pangenitor ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

29 Best

O Pangenitor

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1977.01.30

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec- Zagórze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Była Vectra C 2.2 Z22SE+LPG AF23,

Kontakt

  • GG
    4840079

Ostatnio na profilu byli

845 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Pangenitor

  1. Czesc :) udało Ci się rozwiązać problem z tego linku ? 

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. 89neo

      89neo

      Ale idealnie takie same objawy jak u Ciebie

    3. Pangenitor

      Pangenitor

      Może faktycznie to pompa, daj małe ciśnienie i akurat na tym wtrysku to wyskakuje. Generalnie tak jak pisałem wcześniej, u mnie ewidentnie to była wina pompy. Czym się rozbiło zimniej tym gorzej odpalała. Problemy zaczynały sie jak temp. spadła poniżej 5 stopni, a później czym zimniej tym gorzej. Tak że przy minusowych to zapalała za 2-3 razem.

    4. 89neo

      89neo

      Nie no u mnie zapala za każdym razem na co najmniej 10-30 sekund, dopiero po tym czasie delikatnie spada aż do zera.

×