Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pangenitor

Forumowicz
  • Content Count

    580
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Pangenitor last won the day on December 21 2018

Pangenitor had the most liked content!

Community Reputation

35 Best

1 Follower

About Pangenitor

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 01/30/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec- Zagórze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Kia CEED M Smart+

Kontakt

  • GG
    4840079

Recent Profile Visitors

1117 profile views
  1. 98 - więcej dodatków czyszczących jak to w paliwach premium i mniejsze prawdopodobieństwo spalania stukowego, ale minimalnie mniejsza moc niż na 95. Jak producent przewiduje do silnika 95 to lać 95, jak 98 to 98 nie ma co kombinować. Najważniejsze żeby z pewnego źródła.
  2. Może być WD40,K2,CX, czy jakikolwiek inny środek penetrujący, ale jak napisałem później wyjąć wkładkę i wymyć w benzynie i nasmarować środkiem specjalnie przeznaczonym do zamków.
  3. Weź WD40 i psikaj do zamka kierowcy,pewnie wkładki się zapiekły jak u mnie.Popsikać odczekać z godzinę i próbować przekręcić kluczyk, jak nie pomoże to znowu popsikać i czekać. Pamiętam u mnie zamek od kierowcy puścił całym dniu walki, odblokowanie zamka w bagażniku zajęło 3 dni, ale obyło się bez wybijania i innych ingerencji. Potem zamek wyjąć, wyczyścić , nasmarować czymś do zamków (są specjalne smary grafitowe do wkładek) i pamiętać, aby raz na jakiś czas używać zwykłego kluczyka a nie tylko pilota.
  4. Tak inna jest pod pokrywę palstikową a inna pod aluminiową.
  5. Z tego co pamiętam, gdy miałem Vectre C z tym samym silnikiem, sterownik stag 200, używałem jej głównie do dojazdu do pracy, co dawało średnio jakieś 700km i ok 50 odpaleń. Spalał mi miesięcznie ok 5l benzyny. Przełączanie gazu miałem ustawione przy 30 stopniach.
  6. To że przejechałeś 500km to nic nie mówi. Bo jeden przejedzie to na 2 razy co oznacza 2 odpalenia samochodu, a inny będzie robił odcinki po 20km i to już 25 odpaleń. Każde uruchomienie samochodu to odpalanie na benzynie, a Z22SE na ssaniu żre jak smok. Poza tym zbiorniki nie są liniowe, i chyba każdy to zauważył, że czym mniej benzyny w baku tym szybciej wskazówka opad w dół. Jak chcesz to dokładnie sprawdzić, to musiał byś zalać bak do pełna. Pojeździć z miesiąc i odnotować ile razy samochód odpalałeś, ile zrobiłeś km, znowu dolać znowu do pełna, i mniej więcej wyjdzie ile spala Ci benzyny.
  7. Ja w swojej miałem Artica z tym samym silnikiem, tyle że w automacie. Przy dobrym wystrojeniu instalacji nie było żadnych problemów. Mocy nie brakowało. O dziwo kiedyś podawano że ten reduktor ma wydajność do 240KM, ale zalecane do silników o mocy maks 160KM. Tak że to raczej nie wina reduktora. Bez podglądu na ustawienia map to wróżenie z fusów.
  8. To wężyk podciśnienia, jak był przerwany to raz silnik łapał przez niego lewe powietrze, dwa źle pracował reduktor. Wężyk dobierz tak żeby pasowała średnica, zazwyczaj są wkładane jakieś semperit albo fagumit. Weź kawałek i w motoryzacyjnym powinni mieć na metry.
  9. Pewnie marketingowcy Motula dotarli do tego forum i postanowili ułatwić nawrócenie niewiernych na właściwy olej
  10. Sprawdź gumowe osłony przegubów, czy któraś nie jest pęknięta i czy Ci nie rozrzuca z niej smaru.
  11. Przy gazie najlepiej spisują się nie cybanty, ale obejmy sprężynowe, cały czas pracują podczas zmiany temperatury. Dodatkowo zobacz jaki masz trójniki, czy plastik czy metalowe. Bo jak plastik to je od razu wywal.
  12. Jak kręci a nie odpala i czuć paliwem, to może gdzieś jest jakaś nieszczelność. Często lubi pękać ten gumowy odcinek węża z zakuwanymi końcówkami, który łączy się z listwą wtryskową . Miałem tez przypadek że zaczął puszczać ten zaworek do sprawdzania ciśnienia paliwa. Niech jedna osoba wsiądzie do auta i próbuje zapalić a w tym czasie druga sprawdza co się dzieje pod maską.
  13. Gdy naprawiałem swoja skrzynię AF23 u Pana Kamila, to zalał ją olejem Petro Canada ATF D3M, powiedział że to najlepszy olej do tej skrzyni i taki mam na przyszłość stosować.
  14. Zgadza się, filtr oleju jest zabudowany wewnątrz skrzyni.
×
×
  • Create New...