Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pangenitor

Forumowicz
  • Content Count

    576
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Pangenitor last won the day on December 21 2018

Pangenitor had the most liked content!

Community Reputation

31 Best

About Pangenitor

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 01/30/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec- Zagórze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Kia CEED M Smart+

Kontakt

  • GG
    4840079

Recent Profile Visitors

980 profile views
  1. Z tego co pamiętam, gdy miałem Vectre C z tym samym silnikiem, sterownik stag 200, używałem jej głównie do dojazdu do pracy, co dawało średnio jakieś 700km i ok 50 odpaleń. Spalał mi miesięcznie ok 5l benzyny. Przełączanie gazu miałem ustawione przy 30 stopniach.
  2. To że przejechałeś 500km to nic nie mówi. Bo jeden przejedzie to na 2 razy co oznacza 2 odpalenia samochodu, a inny będzie robił odcinki po 20km i to już 25 odpaleń. Każde uruchomienie samochodu to odpalanie na benzynie, a Z22SE na ssaniu żre jak smok. Poza tym zbiorniki nie są liniowe, i chyba każdy to zauważył, że czym mniej benzyny w baku tym szybciej wskazówka opad w dół. Jak chcesz to dokładnie sprawdzić, to musiał byś zalać bak do pełna. Pojeździć z miesiąc i odnotować ile razy samochód odpalałeś, ile zrobiłeś km, znowu dolać znowu do pełna, i mniej więcej wyjdzie ile spala Ci benzyny.
  3. Ja w swojej miałem Artica z tym samym silnikiem, tyle że w automacie. Przy dobrym wystrojeniu instalacji nie było żadnych problemów. Mocy nie brakowało. O dziwo kiedyś podawano że ten reduktor ma wydajność do 240KM, ale zalecane do silników o mocy maks 160KM. Tak że to raczej nie wina reduktora. Bez podglądu na ustawienia map to wróżenie z fusów.
  4. To wężyk podciśnienia, jak był przerwany to raz silnik łapał przez niego lewe powietrze, dwa źle pracował reduktor. Wężyk dobierz tak żeby pasowała średnica, zazwyczaj są wkładane jakieś semperit albo fagumit. Weź kawałek i w motoryzacyjnym powinni mieć na metry.
  5. Pewnie marketingowcy Motula dotarli do tego forum i postanowili ułatwić nawrócenie niewiernych na właściwy olej
  6. Sprawdź gumowe osłony przegubów, czy któraś nie jest pęknięta i czy Ci nie rozrzuca z niej smaru.
  7. Przy gazie najlepiej spisują się nie cybanty, ale obejmy sprężynowe, cały czas pracują podczas zmiany temperatury. Dodatkowo zobacz jaki masz trójniki, czy plastik czy metalowe. Bo jak plastik to je od razu wywal.
  8. Jak kręci a nie odpala i czuć paliwem, to może gdzieś jest jakaś nieszczelność. Często lubi pękać ten gumowy odcinek węża z zakuwanymi końcówkami, który łączy się z listwą wtryskową . Miałem tez przypadek że zaczął puszczać ten zaworek do sprawdzania ciśnienia paliwa. Niech jedna osoba wsiądzie do auta i próbuje zapalić a w tym czasie druga sprawdza co się dzieje pod maską.
  9. Gdy naprawiałem swoja skrzynię AF23 u Pana Kamila, to zalał ją olejem Petro Canada ATF D3M, powiedział że to najlepszy olej do tej skrzyni i taki mam na przyszłość stosować.
  10. Zgadza się, filtr oleju jest zabudowany wewnątrz skrzyni.
  11. Jest takie przysłowie "lepsze jest wrogiem dobrego" po co poprawiać coś co jest dobre, a jak już chcesz poprawiać na siłę producenta oleju, to kup oryginalny olej który to zawiera, a sam nie ulepszaj, no chyba że znasz się lepiej na olejach niż producenci.
  12. Jak nie chcesz montować czujnika, zmostkować zwykłym kawałkiem drutu i zabezpieczyć żeby nie wypadł i żeby nie dostawał się syf na styki.
  13. Ja na Twoim miejscu, w pierwszej kolejności spróbował bym zlokalizować przyczynę, że nie działa na zworce, a później dołożył bym czujnik. Roboty nie ma dużo a masz dodatkową funkcjonalność. Z tego co pamiętam to mi na parkingu dołożenie czujnika zajęło nie całą godzinę czasu. A nie ma nic bardziej wkurzającego jak Ci braknie płynu na trasie , gdy jedziesz w chlapie zwłaszcza w okresie jesienno zimowym, gdy schodzi go najwięcej.
  14. Nie koniecznie, ja gdy u siebie przeprogramowałem wariant kodów w cim też mi się pojawił komunikat z czujnika poziomu płynu spryskiwaczy. Sprawdź wiązkę, może jest gdzieś uszkodzona i jest przerwa.
×
×
  • Create New...