Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Pangenitor

Forumowicz
  • Zawartość

    568
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

Pangenitor wygrał w ostatnim dniu 21 Grudzień 2018

Pangenitor ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

31 Best

O Pangenitor

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1977.01.30

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec- Zagórze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Kia CEED M Smart+

Kontakt

  • GG
    4840079

Ostatnio na profilu byli

899 wyświetleń profilu
  1. Pangenitor

    Jaki olej do automata ?

    Gdy naprawiałem swoja skrzynię AF23 u Pana Kamila, to zalał ją olejem Petro Canada ATF D3M, powiedział że to najlepszy olej do tej skrzyni i taki mam na przyszłość stosować.
  2. Pangenitor

    AF40 - wymiana oleju

    Zgadza się, filtr oleju jest zabudowany wewnątrz skrzyni.
  3. Jest takie przysłowie "lepsze jest wrogiem dobrego" po co poprawiać coś co jest dobre, a jak już chcesz poprawiać na siłę producenta oleju, to kup oryginalny olej który to zawiera, a sam nie ulepszaj, no chyba że znasz się lepiej na olejach niż producenci.
  4. Pangenitor

    Spryskiwacz błąd

    Jak nie chcesz montować czujnika, zmostkować zwykłym kawałkiem drutu i zabezpieczyć żeby nie wypadł i żeby nie dostawał się syf na styki.
  5. Pangenitor

    Komunikat o poziomie płynu do szyb

    Ja na Twoim miejscu, w pierwszej kolejności spróbował bym zlokalizować przyczynę, że nie działa na zworce, a później dołożył bym czujnik. Roboty nie ma dużo a masz dodatkową funkcjonalność. Z tego co pamiętam to mi na parkingu dołożenie czujnika zajęło nie całą godzinę czasu. A nie ma nic bardziej wkurzającego jak Ci braknie płynu na trasie , gdy jedziesz w chlapie zwłaszcza w okresie jesienno zimowym, gdy schodzi go najwięcej.
  6. Pangenitor

    Komunikat o poziomie płynu do szyb

    Nie koniecznie, ja gdy u siebie przeprogramowałem wariant kodów w cim też mi się pojawił komunikat z czujnika poziomu płynu spryskiwaczy. Sprawdź wiązkę, może jest gdzieś uszkodzona i jest przerwa.
  7. Pangenitor

    PYTANIE O NAZWĘ CZĘŚCI

    Wygląda mi to na osłonę tarczy, chyba wystarczy podgiąć. Tu na filmiku wszystko widać.
  8. Pangenitor

    PYTANIE O NAZWĘ CZĘŚCI

    W obecnej dobie zamiast 100 słów wystarczyło zrobić zdjęcie, tak to będzie zgadywanka.
  9. Nówka pompa z koszykiem i wężykiem Bosch kosztuje ok 340zł, jak się policzy ilość straconego czasu plus kupno czasami bubli, to chyba lepiej zainwestować w taką. Zwłaszcza jak się chce autem jeszcze pojeździć.
  10. Jak auto dasz radę odpalić tak żeby pompa pracowała cały czas, weź latarkę otwórz pokrywę pompy, trochę da się ją odchylić przy podpiętych wszystkich przewodach i zajrzyj do środka czy tam gdzieś nie sika bokiem albo nie kapie z regulatora ciśnienia. Pamiętaj o maks ostrożności. Czasami wężyk pęka pod tym siateczkowym oplotem i nie widać tego, jak pompa była wymieniana to cybant jak był za mocno dokręcony to mógł uszkodzić wężyk.Jak pisał kolega Cretux to że sika paliwem to połowa sukcesu, musi być jeszcze odpowiednie ciśnienie. Ja miałem tak, że pękniecie było tak małe że nawet na benzynie jechało normalnie, jedyny problem był z odpalaniem po nocy.
  11. Może być pompa, a może tak jak u wielu osób, pękł wężyk idący z pompy do pokrywy pompy.
  12. Żeby skasować mapy, podobno wystarczy odłączyć aku na jakieś 15 minut. Egr jest pomiędzy silnikiem a skrzynką na akumulator. Idzie od niego taka gruba rura w plecionce do kolektora dolotowego.
  13. Regulator odpowiedzialny za utrzymanie ciśnienia w układzie jest w pokrywie pompy w baku. Częstym przypadkiem jest pękanie gumowego wężyka łączącego pompę z pokrywą. Wiele osób na forum tak miało. Pęknięcie czasami jest tak małe że silnik potrafi jechać, ale po nocy ma problemy z odpaleniem, bo kropelka po kropelce paliwo ucieka.
  14. Czyli żeby wlać olej typu low saps, o którym nikt nie wspomniał , trzeba być sadystą dla silnika..... Szkoda że kolega ZMIENOLEJ nic nie wspomniał że pierwiastki takie jak wapń, siarka, fosfor, cynk , które są odpowiedzialne za powstawanie popiołu siarczanowego są zastępowane innymi uszlachetniaczami, tak aby silnika nie pozbawić całkowicie ochrony.
×