Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Atrik

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Atrik

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 2.0 DTI
  1. Znalazłem podobną z 1.9, mocowanie podpory sie zgadza, moze akurat
  2. Witam, Przyszedł czas na wymiane przegubów wewnetrznych, chcąc zaoszczedzic pomyslalem o wymianie na używane półosie, okazuje sie ze moja prawa półoś jest z podporą a typowej do tego samochodu z podporą nie potrafie znaleśc, allegro wyrzuca mi tylko długa prawą półoś, czy jest mozliwośc by ta półoś pasowała zamiennie do tej? czy ewentualnie ktoś pomoże dobrac taka, lub sam wewnetrzny przegub? Kształtem przypomina troche tą z silnika 1.8: http://allegro.pl/opel-vectra-c-1-8-polos-i5070509034.html Pozdrawiam
  3. ok, dzięki za informacje, poszukam instrukcji wykonam i napisze co i jak,
  4. Witam, Przeanalizowałem forum i nie znalazłem odpowiedzi, Chciałem zapytać jakie jest zasadnicze położenie (o ile moge to tak nazwać) tego siłownika od turbosprężarki, Ponieważ czasem mam problem przy przyśpieszaniu kiedy silnik osiąga 3tys obrotów włącza się serwis i całkiem traci moc, i ogólnie wydaje mi się że silnik jest "zamulony". Kupiłem preparat do czyszczenia turbo psikałem do dolotu ale szczególnej różnicy nie odczułem, ale zauważyłem że po odpaleniu silnika ten siłownik przesuwa się dosyć daleko w lewo i przy podnoszeniu obrotów zmienia swoje położenie ok 1 mm, czy tak powinno być? i na co ewentualnie jeszcze zwrócić uwagę? Miesiąc temu robiłem diagnostyke OP-comem i pojawił się błąd o Niskim napięciu EGR, po tym wyczyściłem tylko zawór egr, a jeśli chodzi o mechaników to wszyscy mnie zbywają z tym problemem, czy możecie coś doradzić? Z góry dzięki...
×
×
  • Create New...