Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Curtis

Zarząd VKP
  • Zawartość

    1 968
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    17

Curtis wygrał w ostatnim dniu 17 Styczeń

Curtis ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

100 Good

2 obserwujących

O Curtis

  • Ranga
    vce Prezes Ds. Technicznych
  • Urodziny 1988.12.24

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    brać hajs $$$
  • Zainteresowania
    Opel Vectra C OPC/muzyka/elektronika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Nr klubowy
    963
  • Auto
    Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 288HP/470Nm
  • Oddział VKP
    Śląski

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

3 830 wyświetleń profilu
  1. Curtis

    Moduł ess (asystent awaryjnego hamowania)

    Podłącz pod sam trzeci stop a po reszcie schematu Cię poprowadze i zobaczymy czy to zadziała tak jak wyżej jest to opisane.
  2. Curtis

    Moduł ess (asystent awaryjnego hamowania)

    Czyli zostaje podłączenie na samo swiatło trzeciego stopu z czym wyczytałem że kolega sobie poradzi bez problemu a dalej już bez najmniejszego problemu jakoś pokieruje jak rozdzielić sygnał na kierunki, problem z częstotliwością mrugania,chyba że sygnał na REC-a ale nie wiem czy jest możliwość stałego +12 z tego modułu podać jako sygnał to samo spinanie wszystkich kierunków to kabelologia bo przód jest osobno, tył i boki na różnych wiązkach chyba że podróż kablem na wiązkę od świateł awaryjnych do bcm
  3. Curtis

    Moduł ess (asystent awaryjnego hamowania)

    Według schematu za każdym razem będą mrugały po wciśnięciu hamulca, gdyby ogarnąć swiatło stopu od niego rozdzielić sygnał na wiązkę w żarówkach kierunkowskazów i wstawić diody prostownicze żeby zasilanie nie wracało podczas używania kierunkowskazu (tak żeby światło stopu nie mrugało przy skręcaniu ) to jak najbardziej się uda to ogarnąć może nawet bez modułu tylko nie pamietam czy w op-comem można uruchomić awyryjne sygnalizowanie w przedlifcie
  4. Curtis

    Led-y W Vc - Przewodnik

    Zadziała na 100% Polecam się, ledy w cofania sam będę dłubał więc co dwie głowy to nie jedna
  5. Curtis

    Led-y W Vc - Przewodnik

    Nie, nie o to chodziło Przecież wszystko w temacie napisałem chodzi o taki: https://allegro.pl/oferta/2szt-g5le-1-vd-10a-12v-omron-przekaznik-7630389121
  6. Curtis

    Led-y W Vc - Przewodnik

    nie powienien i własnie do tego służy przekaznik sterujący czy będą mrugały nie mam pojęcia, myślę że nie.
  7. Curtis

    Led-y W Vc - Przewodnik

    no tak, masę zabierz obojętnie skąd Ja jestem sceptyczny do przekazników "sterujących" w żadnej konfiguracji zamysł nie działał na takim przekazniku. Można spróbować ale nie gwarantuje sukcesu w różynych konfiguracjach ale baw się na aku bo bezpieczniej 30 - zasilanie z zarówki wstecznej , 87 - zasilanie na kamere , 85 - masa , 86 - pozostaje sterujący w tym przypadku więc nie wiem co z nim ?? albo zadziała albo nie Nie wiem czy rozumiesz co oznacza "sterujący" w miejscu zaznaczonym pasuje wstawić poprostu omron 12V według mojego schematu za 3zł i po problemie
  8. Curtis

    Led-y W Vc - Przewodnik

    Taką ładną poradę zrobiłem i nadal są jakieś wątpliwości? ten konkretnie to HF33F 12V
  9. Czyli podświetlenie działa możliwe że nie dostaje informacji z CAN a winna jest wtyczka, czasem lutowanie wejścia pomaga.
  10. Dokładnie Piękna robota jestem rad że korzystacie i używacie
  11. no nie będą mrugały po włączeniu (chociaż i tak impuls przepływa) a po wyłączeniu mrugają bo szyna CAN sprawdza obecność żarówki prosto mówiąc a że LED pracuje na dużo niższych napięciach od klasycznej żarówki efekt jest spektakularny zwykła żarówka też mruga jak mocno się przyglądniesz masz wyżej zdjęcia, już prościej nie można ale schemat żaden problem podrzucić
  12. Tak, mam jeszcze gdzieś nagrane płytki na srebrnych Verbatimach
  13. Curtis

    Tarcze hamulcowe

    Wyglądają jak spalone, można zrzucić zacisk i zobaczyć czy powierzchnia klocka nie jest popękana.
  14. Curtis

    Światła do jazdy dziennej

    Świateł do jazdy dziennej używa się w określonych warunkach, jeśli nie spełniam tych warunków to zgoda ale w każdym innym przypadku przedstawiam przed sądem iż nie jest to modyfikacja a fabryczne wyposażenie spełniające wszystkie przepisy na rok modelowy pojazdu i dopuszczone do ruchu a jak wiemy samochodów wykorzystujących ten patent jest nie mało bo w samym koncernie Vaga sporo brakuje jedynie oznaczenia DRL , myślę że sama adaptacja klosza z innego samochodu i po problemie bo wszystkie inne zasady i normy spełnia poprostu wtedy nie było czegoś takiego jak homologacja DRL Otóż to Zgadzam się bezgranicznie i tu jest fantastyczny przykład na to ale odwrotnie jak halogen czy też światło przciwmgłowe może wykorzystywać klosz do DRL ale to już czepliwy temat, skoro tak jest do DRL może wykorzystywać klosz do świateł przeciwmgłowych dlatego nie używamy DRL tylko od świtu do zmierzchu w warunkach dobrej widoczności a nie jak to bywa na drogach obecnie, ledy walą nawet w śnieżycy Podsumowując w polifcie już zabrano opcję halogenu na 60% jako DRL, dlaczego? nie wiem skoro to kwestia tylko klosza w każdym razie już nie występuję w UEC jako żaden z wariantów
  15. Dobrze prawisz robiłem tak, co prawda wchodzi kilka kawałków w wav lub flac ale jakoś bezstratna dużo lepsza
×