Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Curtis

Zarząd VKP
  • Content Count

    2199
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Curtis last won the day on April 28

Curtis had the most liked content!

Community Reputation

128 Good

5 Followers

About Curtis

  • Rank
    vce Prezes Ds. Technicznych
  • Birthday 12/24/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    brać hajs $$$
  • Zainteresowania
    Opel Vectra C OPC/muzyka/elektronika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Nr klubowy
    963
  • Auto
    Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 288HP/470Nm
  • Oddział VKP
    Śląski

Kontakt

Recent Profile Visitors

4632 profile views
  1. Teoretycznie tak, są tam ścieżki więc najlepiej w wiązkę na szybko złączkach, masa jest wspólna nie robiłem tego ale możesz być pierwszy
  2. W UEC pod maską jest bezpiecznik 10A od strony błotnika nie pamiętam który ale wolny i po zapłonie jest napięcie.
  3. Dokładnie można zrobić moim sposobem
  4. No i masz to w pierwszym zdaniu "lub będzie cały czas chodził jak np.wyjecie włącznika świateł skutkuje caly czas ich dzialaniem
  5. Jak moduł sprawny a wiatrak nie startuje z klima to sprawdź wiązke na blokach pomiarowych startujac biegi czy nie jest uszkodzona.
  6. To jest sam rezystor, zasada taka sama możliwe że parametry inne.Tak czy inaczej przekaźnik też trzeba dołożyć
  7. Tak do Z18XE RH3526 305mm pod XJ2.
  8. Jakiego oporu rezystor? Na plusie i przed przekaznikiem
  9. i najpierw rezystor po zasilaniu a za nim dopiero przekaźnik.
  10. W przypadku problemów (np.przepalonej żarówki) auto odcina tam zasilanie po minucie
  11. Najlepsza opcja o ile jest miejsce, mój też sprawdzony, ewentualnie płynna izolacja.
  12. Miejsce lutowania przy przekaźniku zalać gorącym klejem a całość zawinąć taśma parciana.
  13. Są gotowe przejścia z rezystorem (H11) ale trzeba rozciac i wlutowac przekaźnik.
×
×
  • Create New...