Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

altyrego

Forumowicz
  • Zawartość

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O altyrego

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1985.03.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra A c20neT
  1. altyrego

    C20NE turbo

    Chętnie zobaczę filmik jak jakiś masz.U mnie jest sporo do poprawienia ,pracuje nad nowym kolektorem wydechowym i ssącym,garnkowe kolo zamachowe pójdzie do odchudzenia.Oprócz tego chcę zmienic: -wałek rozrządu na serie z ne - teraz mam z 16sh -wstawćc obrobione tłoki z c20xe na wzor Let -usunąć MAF i wystroic na smt6
  2. altyrego

    C20NE turbo

    Mam nadzieje ze już ich nie będzie ( a było ich kilka ). Silnik jest odprężony przekładką 1 mm ,EGT przy WOT 850 stopni .Przebieg z tym setupem 20 kkm
  3. altyrego

    C20NE turbo

    Dla zainteresowanych tematem .Na 0,5 bara Oryginalny Ecu ,wtryski 250 i za duża turbina kkk k26 jeździ tak:
  4. altyrego

    C20NE turbo

    Wtryski z c20xe są wystarczające do 0.5 bara o ile zmienisz regulator ciśnienia paliwa na 3 barowy. Uszczelki pod głowicą nie wydmuchało?
  5. altyrego

    C20NE turbo

    Polecam stronkę http://www.vaux-extreme.com/forum/forumdisplay.php?f=82 ,kopalnia wiedzy na temat montażu turbo w oplowskich 8v
  6. altyrego

    C20NE turbo

    Tak jak pisze kuki_VU wykręcasz zaślepkę z bloku dorabiasz przewody i po sprawie.Powrót z turbiny do miski oleju lub w blok jak w c20let.Co do turbiny zależy w jaką moc celujesz jak 0,5 bara to t25 powinna być w sam raz
  7. altyrego

    C20NE turbo

    U mnie wygląda to tak turbina KKK k26, wałek rozrządu 16sh ,silnik odprężony przekładka z kwasówki 1mm,wtryskiwacze obecnie z 2.0 ecotec plus dwa dodatkowe z c20xe, wysterowane na smt6 http://img340.images...i/10514723.jpg/ http://img833.images...i/11597486.jpg/ http://img341.images...i/90734065.jpg/ http://img510.images...i/11044053.jpg/ Jak masz dostęp do jakiegoś warsztatu i lubisz się dłubać to c20ne turbo to dobry pomysł
  8. altyrego

    C20NE turbo

    Fenol w c20ne turbo robiłeś konwersje maf na map? Czy zostawiłeś przepływomierz? Masz może jakieś zdjęcia tego projektu?
  9. altyrego

    C20NE turbo

    Chodziło mi o kolektor wydechowy - trzymający turbine (nie dolotowy jak na zdjęciu) Co do tłoków c20xe - są wytrzymalsze ale doprężają silnik(-trzeba je obrabiać albo odprężać silnik przekładka ) lepiej zastosować tłoki z c20let
  10. altyrego

    C20NE turbo

    Według angielskich stron ,bez odprężania ,na seryjnym komputerze można śmiało dmuchać 0.5 bara.Aby to zrobić potrzebne będą: -oplowskie wtryskiwacze z 2.0 ecotec np z vectry b -3.0 bar-owy regulator ciśnienia paliwa -zmiana zworki zapłonu na 91 i jazda na 98 oktanowym paliwie -duży intercooler -kolektor pod turbo (najłatwiej przerobic z forda z-tec) -blow off -podstawowe zegary Egt, Afr, ciśnienie doładowania -luźny wydech -mocniejsze sprzęgło (pod koło garnkowe c20ne tarcza plus docisk z garnkowego c20xe ) Na takim setupie powinno byc ok 150-160 km Możesz również poszukać gratów od c20get kolektor wydechowy pod turbine t25 o ile dobrze pamietam plus wałek zozrządu pod turbo - niestety bardzo cieżko cokolwiek znaleźć do tego silnika
  11. altyrego

    Co to za kable, złącza?

    Wtyczki są do kontrolek informujących o niskim poziomie płynu do wycieraczek, niskim poziomie oleju -płynu chłodzącego itp
  12. altyrego

    Tuning VA 2.0 C20NE

    Do wałka z 18E lub 16sh proponuje taka wydumkę http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/369086-c20ne-r1-bike-carbs-mod-custom-manifold.html + zwiększenie kompresji + kolektor wydechowy Xe powinno byc grubo
  13. altyrego

    Tuning VA 2.0 C20NE

    Skoro składasz na gratach lexa to nie dziwne ze włożyłeś 7 tys w te auto.To co było napisane w tym wątku jest potwierdzone na kilku forach polskim SR i angielskich: www.migweb.co.uk ,www.vaux-extreme.com (Fakt taki setup składa się na zdrowym silniku)
  14. altyrego

    Tuning VA 2.0 C20NE

    Nie wiem jaką masz skrzynie ale na krótkiej F16CR,WR autko sporo lepiej się zbiera (przy okazji wymiany odchudzić koło zamachowe).Tak jak wyżej polecam wałek od 18e,16sh kolektor wydechowy od xe ,plus zwiększenie stopnia sprężania 10.5 (można śmiało zplanować głowice od c20ne do takiego cr )"niskim" kosztem można dobić do 150km
  15. Oporniki są przy dmuchawie - na podszybiu także wymiana samego przełącznika nic Ci nie pomoże
×