Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

siwy1538

Klubowicz
  • Content Count

    2104
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

siwy1538 last won the day on December 30 2018

siwy1538 had the most liked content!

Community Reputation

120 Good

About siwy1538

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 12/24/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1141
  • Auto
    była VC 2.0T jest MeganeTCe140 19r Rapid1.2tsi 14r
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Recent Profile Visitors

3503 profile views
  1. przykład https://www.opel-sklep.com/pl/p/Oring-uszczelka-pompy-podcisnienia-Vacum-2.0-Turbo-benzyna-545349-OPEL-GM/1454 może być tak, że pomimo wymiany nadal będzie ciekło z samej vacum. Jest kilka tematów
  2. tak na poważnie to pomyśl czy nie warto jednak zastanowić się nad nowym. Kupisz używkę pewnie coś około 1500 -2000 zł, dodaj rozrząd 1500 zł z pompą i juz jest połowa nowego. W używkach nie wiesz co trafisz. Pytanie czy szykujesz dla siebie auto i nadal chcesz jeździć czy po kosztach i sprzedajesz?
  3. tak na poważnie to pomyśl czy nie warto jednak zastanowić się nad nowym. Kupisz używkę pewnie coś około 1500 -2000 zł, dodaj rozrząd 1500 zł z pompą i juz jest połowa nowego. W używkach nie wiesz co trafisz. Pytanie czy szykujesz dla siebie auto i nadal chcesz jeździć czy po kosztach i sprzedajesz?
  4. tak na poważnie to pomyśl czy nie warto jedna zastanowić się nad nowym. Kupisz używkę pewnie coś około 1500 -2000 zł, dodaj rozrząd 1500 zł z pompą i juz jest połowa nowego. W używkach nie wiesz co trafisz. Pytanie czy szykujesz dla siebie auto i nadal chcesz jeździć czy po kosztach i sprzedajesz?
  5. tak na poważnie to pomyśl czy nie warto jedna zastanowić się nad nowym. Kupisz używkę pewnie coś około 1500 -2000 zł, dodaj rozrząd 1500 zł z pompą i juz jest połowa nowego. W używkach nie wiesz co trafisz. Pytanie czy szykujesz dla siebie auto i nadal chcesz jeździć czy po kosztach i sprzedajesz?
  6. tak na poważnie to pomyśl czy nie warto jedna zastanowić się nad nowym. Kupisz używkę pewnie coś około 1500 -2000 zł, dodaj rozrząd 1500 zł z pompą i juz jest połowa nowego. W używkach nie wiesz co trafisz. Pytanie czy szykujesz dla siebie auto i nadal chcesz jeździć czy po kosztach i sprzedajesz?
  7. tak na poważnie to pomyśl czy nie warto jedna zastanowić się nad nowym. Kupisz używkę pewnie coś około 1500 -2000 zł, dodaj rozrząd 1500 zł z pompą i juz jest połowa nowego. W używkach nie wiesz co trafisz. Pytanie czy szykujesz dla siebie auto i nadal chcesz jeździć czy po kosztach i sprzedajesz?
  8. może nowy https://sweden-parts.pl/produkt/silnik-saab-9-3-ii-1-8-2-0-turbo-b207e-l/
  9. to jest mimo wszystko wariant optymistyczny, trzeba uważać (słuchać i patrzeć) czy przy wykręcaniu napinacza nie przeskoczy łańcuch Tak jak koledzy podpowiadają, jeżeli chcesz nadal autem jeździć wymień komplet. Cena napinacza głównego rozrządu w oryginale jest nie wiele niższa od kompletu rozrządu głównego od Insigni i masz wtedy oryginał napinacz, łańcuch, płozy, dyszę smarującą i małe koło na wał. Jeżeli dół zrobiony to tym bardziej nie rób półśrodków, zwłaszcza przy rozrządzie silnika.
  10. zastanawiam sie po co linkowałeś cześć mojego postu z 3.01 sory za ot
  11. kup lepiej oryginał https://sweden-parts.pl/produkt/zestaw-naprawczy-zaworu-by-pass-turbosprezarki-garrett-saab-9-3-ii-b207-oe/ ten pierwszy użytkownicy montują, ale zdarzało się sporadycznie, że także wyrzuca błąd P0033, drugiego to nie znam, ostatecznie kup membranę i wymień https://allegro.pl/oferta/nylonowa-membrana-zawor-upustowy-turbo-saab-opel-8148065535?reco_id=ea0b8e0a-37dc-11ea-897e-ecf4bbd0b940&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 https://allegro.pl/oferta/nylonowa-membrana-zaworu-upustowego-turbo-720168-7768794154 nie zawsze błąd P0033 oznacza usterkę dv. Trzeba też sprawdzić szczelność wężyka który do niego prowadzi, aż od zaworu przy przepustnicy, tak jak napisał autor w poście co linkowałeś
×
×
  • Create New...