Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

siwy1538

Klubowicz
  • Content Count

    2032
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

siwy1538 last won the day on December 30 2018

siwy1538 had the most liked content!

Community Reputation

108 Good

About siwy1538

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 12/24/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1141
  • Auto
    MeganeTCe140 19r Rapid1.2tsi 14r
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Recent Profile Visitors

3145 profile views
  1. W pierwszej kolejności tak jak koledzy piszą powyżej Jakim interfejsem czytałeś błędy? Patrzyłeś prace sond, przepływki?
  2. http://sklep.dixi-car.pl/uszczelka-czujnika-poziomu-oleju-astra-vectra-inne-p-10634.html
  3. masz lpg? są kody błędów jakieś
  4. jakie świece włożyłeś? którą sondę wymieniałeś przed czy za katem? oryginał czy zamiennik?
  5. ciężko się czyta, ale przebrnąłem przez tekst😊 Na początek sczytaj błędy interfejsem diagnostycznym dedykowanym do opla Czy przerywanie w podanym przez Ciebie zakresie występuje na PB czy na LPG? Kiedy wymieniałeś siwce, filtry w tym filtr paliwa? Pojeździj trochę na samej benzynie, aby mapy paliwowe wróciły do normy. ps sondy są 1V, czyli przy normalnej pracy napięcie powinno oscylować 0-1V
  6. coś się wyjaśniło?
  7. Główny i wyrównoważania i pompę wody w tej cenie zrobiłeś?
  8. jak na zamiennikach no to trochę przepłaciłeś? A do ustawienia rozrządu użyli prawidłowych blokad?
  9. Kod silnika: Z19DTH Nr silnika: 17198219
  10. Nie musi być oryginał i takowy nie występuje. W ASO tylko całe przewody kupisz.
  11. w celu wymiany trzeba zdemontować zderzak, tak jak pisał kolega powyżej, odpiąć wąż zasilający oraz spinkę dyszy
×
×
  • Create New...