Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bartazzz

Forumowicz
  • Ilość treści

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O bartazzz

  • Ranga
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VECTRA C 2.2 DTI automat

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. opisywany wyżej problem to problem z wytartym tłokiem gumowo metalowym który załącza konwerter. Po zatrzymaniu skrzynia przechodzi w tryb odciązenia i wyłacza konwerter. Tłok który jest odpowiedzialny za włączenie konwertera jeśli jest wytarty dobrze działa na zimnym-gęstym oleju, jak olej się rozgrzeje jest rzadszy i nie jest w stanie płynnnie przesunąć tłoka, dopiero jak przesunie to zrobi to gwałtownie, stąd to szarpnięcie
  2. moja ma 300 tysi i na razie jeździ. Obym tego nie wypowiedział w złą chwilę. Z tego co mi mechanik od diesli powedział to jego wujek ma ponad 700 i śmiga dalej, jedyne co wymienił to EGR
  3. uszkodzenie sterownika plus wytarty tłok gumowo metalowy. Mam to samo, założyłem chłodnicę i jest lepiej, ale generalnie powinno się ją rozebrać żeby wymienic ten tłok gumowo metalowy odpowiadający za opóźnienie przsy ruszaniu na ciepłym
  4. mój oszukiwacz nie powoduje błędu, kosztował z [przesyłka 50pln i zapomniałem co to problem z odpalaniem
  5. mi jargotał silnik i brzęczało coś niemiłosiernie a się okazało że mam syf w schowku
  6. A ja założyłem oszukiwacz i żałuje że nie zrobiłem tego dwa lata temu, bo zajechałem ZAPA silvera w dwa lata. Teraz pali od kopa
  7. jak to mawiają "każdy może mieć ferrari ale nie każdy umie nim jeździć"
  8. jak filtr czarny to uszczelniacze trawersów, było o tym na forum
  9. może być ze po prostu kręci z kompresji (bez grzania świec) i w zależnosci od temperatury łapie od razu albo po dłuższym kreceniu. Przy kreceniu z kompresji ma tez duże znaczenie naładowanie akumulatora i jego ogólny stan. Gdy świece grzeją jest też przestawiony kat wtrysku i dawka i stąd lepsze odpalanie. Oczywiście auto może się zapowietrzać, ale posprawdzałbym po kolei
×
×
  • Utwórz nowe...