Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bartazzz

Forumowicz
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About bartazzz

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VECTRA C 2.2 DTI automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. opisywany wyżej problem to problem z wytartym tłokiem gumowo metalowym który załącza konwerter. Po zatrzymaniu skrzynia przechodzi w tryb odciązenia i wyłacza konwerter. Tłok który jest odpowiedzialny za włączenie konwertera jeśli jest wytarty dobrze działa na zimnym-gęstym oleju, jak olej się rozgrzeje jest rzadszy i nie jest w stanie płynnnie przesunąć tłoka, dopiero jak przesunie to zrobi to gwałtownie, stąd to szarpnięcie
  2. moja ma 300 tysi i na razie jeździ. Obym tego nie wypowiedział w złą chwilę. Z tego co mi mechanik od diesli powedział to jego wujek ma ponad 700 i śmiga dalej, jedyne co wymienił to EGR
  3. uszkodzenie sterownika plus wytarty tłok gumowo metalowy. Mam to samo, założyłem chłodnicę i jest lepiej, ale generalnie powinno się ją rozebrać żeby wymienic ten tłok gumowo metalowy odpowiadający za opóźnienie przsy ruszaniu na ciepłym
  4. mój oszukiwacz nie powoduje błędu, kosztował z [przesyłka 50pln i zapomniałem co to problem z odpalaniem
  5. mi jargotał silnik i brzęczało coś niemiłosiernie a się okazało że mam syf w schowku
  6. A ja założyłem oszukiwacz i żałuje że nie zrobiłem tego dwa lata temu, bo zajechałem ZAPA silvera w dwa lata. Teraz pali od kopa
  7. jak to mawiają "każdy może mieć ferrari ale nie każdy umie nim jeździć"
  8. jak filtr czarny to uszczelniacze trawersów, było o tym na forum
  9. może być ze po prostu kręci z kompresji (bez grzania świec) i w zależnosci od temperatury łapie od razu albo po dłuższym kreceniu. Przy kreceniu z kompresji ma tez duże znaczenie naładowanie akumulatora i jego ogólny stan. Gdy świece grzeją jest też przestawiony kat wtrysku i dawka i stąd lepsze odpalanie. Oczywiście auto może się zapowietrzać, ale posprawdzałbym po kolei
×
×
  • Create New...