Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

VCmisiek

Forumowicz
  • Content Count

    232
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

VCmisiek last won the day on June 28 2013

VCmisiek had the most liked content!

Community Reputation

13 Neutral

About VCmisiek

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/26/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    dorwać sterownik?

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Sig Y22DTR, OmB X25DT

Recent Profile Visitors

590 profile views
  1. Zerknij na post wyżej, dał zubek namiar na człowieka, który z mazowieckiego podniesie ci ten zestaw.
  2. O to tego nie wiedziałem również, słuszna rada, dzięki
  3. W to już się nie zagłębiałem i aż tak szczegółowo tego nie badałem. Skoro tu problem braku styku to op-com naprawia bez modyfikacji ścieżek? Ja w każdym bądź razie postawiłem ponownie ubite halogeny w Signum i dorzuciłem w VC. Sam wiesz, bo pisaliśmy i takie wnioski przekazuję użytkownikowi z podobnym problemem. O ile to prawda, to miło wiedzieć skąd się co bierze, człowiek uczy się całe życie. A z REC ja nie miałem problemów, nawet w wersji UEC bez obsługi halogenów z przodu. Tylne też nie dają znaku życia?
  4. Nie musi być uwalony. Ci "niektórzy" mają rację i to prawda, że są moduły UEC, które w programie nie mają obsługi świateł przeciwmgłowych. Mało tego są też UEC, w których ustawienie świateł przeciwmgłowych na "nie występuje" powoduje nieodwracalne ich uśpienie. Jedyna droga, to poprawienie sterownika programatorem. Przerabiałem przypadek takiego UEC w VC 1.8 i miałem identyczny przypadek - kontrolka w liczniku sygnalizowała uruchomione światła, a stan faktyczny nie wskazywał, by świeciły. Na 100% to potwierdzam, więc jeżeli wszystko masz podłączone jak należy i aktywowane, a dalej nie świeci, to podstawiaj inny UEC. Ja z racji poprawek w Signum miałem drugi UEC "UR" jako zapas. Wrzuciłem do VC Hatchback, zaprogramowałem pod Hatchback i światełka zaczęły świecić.
  5. Spróbuj bloki pomiarowe telefonu, jeżeli widnieje wpis "Stan dostawy" to telematic niezalogowany, jeżeli "ID prawidłowe" to zalogowany. Kodu się nie wpisze żeby uaktywnić oddzielnie sam moduł TU. Loguje się go przy stawianiu zestawu (radio+wyświetlacz) na nogi. Trochę nieciekawie bo ten twój telemat tylko wyświetla safe a nie pik pik i miga safe. To tak, jakby nie był od tego zestawu.
  6. Też się zastanawiam. Tam jest zalany laminat i to dosyć solidnie w celu ochrony przed wilgocią, może dlatego wydaje się, że coś wylane. Posiadam zdjęcia płytek. Są tam dwie płytki złożone w taki sposób, że nie łatwo cokolwiek z nimi zrobić. Oceń sam..
  7. Wentylatory po przekręceniu zapłonu uruchamiają się pełną prędkością, błąd zaworu egr, błąd czujnika ciśnienia klimatyzacji, błąd czujnika temperatury płynu chłodzącego (wskazówka licznika nie podnosiła się) - przerabiałem to ostatnio w 1.8 16V. Instalacje posprawdzałem i nie widać było nigdzie przerwy. Sprawdziłem czujnik temp., wyglądał na sprawny. Koszt zrobiłem bo kupiłem drugi czujnik temp. i ciśnienia klimatyzacji. Przemierzyłem jeszcze dokładnie obwód wymienionych elementów i co się okazało - ster silnika nie podawał na pin 1 masy. Poprowadziłem masę oddzielnym przewodem i wszystko zaczęło pracować tak, jak powinno. Ostatecznie podstawiłem drugi sterownik i problem został rozwiązany.
  8. Jeżeli podczas jazdy załącza się tryb awaryjny (check), sprawdziłbym czujnik ciśnienia doładowania (wtyk) oraz czujnik położenia przepustnicy (ten w może gasić całkiem silnik po uruchomieniu lub powodować tryb awaryjny). Nieprawidłowe ciśnienie doładowania turbosprężarki może być również przyczyną trybu awaryjnego, zwłaszcza przy przeładowaniu i gwałtownej reakcji na pedał gazu ale także przy nieszczelności. Temat ciężkiego palenia bym odciął od wymienionych wyżej usterek i tak jak marcinek180 sugerowałbym diagnostykę układu paliwowego pod względem zapowietrzania. Można sprawdzać stawiając auto przodem ku górze (zapowietrza się) lub przodem w dół (zwykle miał problemy z odpalaniem a po takim ustawieniu bez problemu odpala). Wniosek jeden, nad motorem trzeba się troszkę pochylić A komp po odczytaniu błędów na pewno odpowiednio wspomaga ale nie zawsze jest panaceum.
  9. Tak te stacje mają a przed wymianą aku należało w pierwszej kolejności rozłączyć je bezpiecznikiem. Trzeba próbować zaprogramować pamięć eeprom radia i wtedy być może ruszy.
  10. Nie ma powodu do nerwów Lukaniu94, to indeks kodów odpowiada za obsługę (aktywację) komputera. Jak wejdziesz w konfigurację wariantów programu to zauważysz, że tych indeksów jest kilka. Z listy, która się pokaże możesz dokonać wyboru. Istnieje opis indeksów kodów i w zależności czy chcesz mieć obsługę BC czy też nie, ustawiasz dany indeks (oczywiście zgodnie z danymi auta). Już dostałeś gotowca od chłopaków, Krzysiekk884 oszczędził ci szukania i za pomocą generatora sprawdził dla ciebie indeks kodu pod aktywację komputera zgodnie z danymi o twoim aucie. Po prostu wejdź w konfigurację wariantów programu, z listy rozwijanej paskiem wybierz indeks 002 i zaprogramuj go poprzez naciśnięcie przycisku "Programme a new code index". Zostanie wyświetlony w okienku poniżej komunikat, że indeks został poprawnie ustawiony. Następnie skorzystaj z przycisku "Modify current variant coding" i dokonaj ustawień takich jak: Kod kraju, język, jednostki, lokalizacja sterownika itd. (pokazywałeś te opcje w pierwszym filmiku).
  11. Zerknij sobie na to swoje pierwsze dodane wideo ("Aktywacja komputera"). Po uaktywnieniu przycisku "Programowanie" wybierasz "Konfiguracja wariantów programu" i co się pokazuje poniżej? Current Code index: 001 Current Code version: 01 Z tego co mi wiadomo nie ma możliwości uaktywnienia w indeksie 001 obsługi BC bo sam w sobie indeks 001 jest tym bez obsługi komputera. Zrobiłbym na twoim miejscu na odwrót i moim zdaniem tak się to powinno wykonywać: 1) Zaprogramowanie stosownego indeksu kodów (przycisk "Programme a new code index") zgodnego z konfiguracją auta i aktwyną obsługą BC: rocznik, wersja nadwozia, rodzaj paliwa, dodatkowe ogrzewanie/bez dod. ogrzewania. 2) Modyfikacja zaprogramowanego wariantu czyli przycisk "Modify current variant coding" i poustawianie wszystkiego w odpowiedni sposób.
  12. To w takim razie na odwrót Jak masz logowany wyświetlacz a nie będziesz niczego sprzedawał to nie dokonuj wylogowania bo ci komunikat safe żyć nie da. Teraz wyjmiesz CD30 i włożysz nowe radyjko a sterowanie będziesz miał za pomocą zainstalowanego adaptera ctsvx. W razie potrzeby powrotu do poprzedniego zestawu (cd30+gid) włożysz stare radyjko i wszystko powinno działać bez zarzutu. Bo rozumiem, że gid zostaje w aucie?
  13. Z tym radyjkiem będzie normalnie działał a jeżeli chcesz sprzedać osobno wyświetlacz i radio to wyloguj. Jeżeli nie wylogujesz to po wyjęciu jest to para i jedno bez drugiego nie zadziała (czysto teoretycznie). Jeżeli przed wyjęciem wylogujesz to je rozparujesz. Mam nadzieję, że zrozumiałeś o czym mówię :-)
  14. Nawet jak nic w instrukcji nie znalazłeś, to moim zdaniem taką pomoc robi się za tzw. free. W końcu po to tu jesteśmy na forum :-) Konrad Ci pomoże :-)
×
×
  • Create New...