Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Radar41

Forumowicz
  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Radar41 last won the day on March 9 2017

Radar41 had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About Radar41

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/23/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Zainteresowania
    Informatyka, Speedway

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C 2,2i (direct) 155KM przed-lift 2oo5 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozebrałem wszystko raz jeszcze, z tą roznicą że dałem nową opaskę zaciskową na koniec węża od pompy. Wygląda na to,że ta która odpinałem się odkształciła i tym samym ciśnienie 3bar spowodowało że gdzieś lekko uchodziło paliwo na wężu i pompa ciągle pompala wydając dźwięk szumu paliwa które sp*****zielało do zbiornika. Po ponownym złożeniu - chwilę posyczała aż tak jakby zgubiła powietrze i teraz siedzi cicho. Na ten moment działa, poskładane więc ok. Pzdr
  2. No nie składałem tego, bo stwierdziłem, że skoro ją słyszę dość intensywnie to jest coś nie hallo. To jest normalna praca tej pompy? Nie mam pojęcia jak to powinno pracować bo moja padła na amen i nie mam porównania. Sugerujesz aby poskładać wszystko i wtedy sprawdzić czy ją będzie słychać?
  3. Witam, Padła mi pompa paliwa w baku, odkupiłem inną i po założeniu auto pali, ale pompa dziwnie syczy. Co to może być ? Wymiana na inną bo ta jest trefna czy trzeba jakoś układ odpowietrzyć czy o co chodzi? Filmik:
  4. Witam Przyszło mi wymienić pompę paliwa w baku i po demontażu siedziska śmiem twierdzić że trzeba będzie zdemontować również oparcie, aby ów pompę wyjąć. Mówię o Kombi. Pytanie, jak? Wszelkie wskazówki co do wymiany pompy wskazane. Jestem na etapie odpinania wężyków od paliwa, później wyczyszcze z rdzy ten pierścień i odkurzaczem zbiore cały brud bo to nigdy nie było ruszane i widzę trochę rdzy i kupę kurzu. Największy problem aktualnie to demontaż oparć . Dzieki
  5. Dziękuję za odpowiedź. Zatem pompa do wymiany. Pozdro.
  6. Witam. Auto nie pali, po przekręceniu kluczyka nie słychać aby pompa pracowała. Bezpiecznik 10 -20A sprawny. Przekaźnik podmieniony na moment miejscami (zielony-czerwony) i efekt taki sam. Po przekręceniu kluczyka na pinach Brązowy - Czerwono-Niebieski (grube) na wejściu przy pompie pojawia się 12V przez 2 sekundy, później przekaźnik pyknie i napięcie znika. Na pozostałych przewodach ok 5V stale(brązowy to masa). Pytanie czy to poprawne zachowanie tych 12V po przekręceniu kluczyka, że znika bo jeśli tak to pompę muszę wymienić a nie chce kupować bez sensu. Dzieki
  7. No ustawił. I weź tu się sam czymś nie zajmij..... Lewa strona jest w miarę ok, ale prawa jest wybita i to widać jak się łyżkę wsadzi. Wymienię obie strony, ale znów niepotrzebne koszty....
  8. Strzał w 10.! Z tym że nie banany bo te mam wymienione a te płaskie, bo ich nie wymieniłem, no i jest luz jak się łychę wsadzi. I to dość spora wy z prawej strony. Ok mamy gagatka. Dzieki
  9. Ręczny działa, nożny działa, oba wydają się odbijać. Ale to dobry trop więc podniosę zaraz auto na lewarku do góry i sprawdzę czy się koło luźno kręci.
  10. Witam. Spadł śnieg i Vectra się jechać nie da. Na rondzie przy prędkości 20kmh kręcę kółka. Na zamarzniętym jadąc więcej niż 55km/h czuję że autem miota od prawej do lewej i jest strach jechać. Od 2 dni walczę jadąc autem z autem. Masakra. Opony zimowe, testowałem już inny komplet z żony forda żeby opony wykluczyć i to samo. Na zakrętach nie więcej niż 40 bo od razu okrętka. I teraz gdyby nie to doskonałe wyczucie, zimną krew, opanowanie, umiejętności i wiele wiele innych cech to bym już blacharza albo lekarza musiał odwiedzić. Co jest? Miesiąc temu byłem na przeglądzie, bez zastrzeżeń. Amory z tyłu nowe od 3 miechów, geometria zrobiona, wtf? Żony fordem śmigam aż miło a viki jest niebezpieczna. Hamulce się nie zacierają. Zaraz wejdę specjalnie w poślizg i dam znać czy ESP/TC się zalaczyło. ABS działa. Zauwazylem że jak hamuje to mi się kierownica przekręca w prawo i auto też przy hamowaniu ciągnie lekko w prawo. W poślizgu ESP działa. Jadąc przez tory zauważam jakiś lekki stuk z tyłu auta. Problem leży raczej w tylnej osi .
  11. U mnie były podobne objawy kiedyś. Okazało się, że za jakiś czas ok tygodnia auto juz nie odpaliło. Myslałem ze to cewka ze moze swiece ze moze pompa a okazało się, że to był zapchany katalizator. Zadnych innych błędów nie było oprócz dymienia + wypadanie 1,3 zapłonu.
  12. Zamiast hot'a można kupić klips - 15zł i zgrać zawartość bez wylutowania układu. Tutorial ma pokazać "jak i czym", a nie "za ile" ....
  13. Zostaw kata w spokoju. 99% to pompa. Dopiero jak ja wykluczysz to mozesz podejrzewac inne podzespoly. Z tym katem to tylko podpowiedz w razie rozkladania rak ze niby wszystko sprawne a jednak auto nie jedzie. U Ciebie zaczalbym od pompy bo to raczej ona bedzie winna
×
×
  • Create New...