Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kubuś78

Forumowicz
  • Zawartość

    138
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Kubuś78

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra 2003 1.8 GTS

Kontakt

  • GG
    4482036

Ostatnio na profilu byli

453 wyświetleń profilu
  1. Może byc jeszcze to:
  2. Kubuś78

    dziwny odglos - z18xe

    U mnie wtryski LPG uruchamiają się jeszcze przed przełączeniem na LPG. Ponoć jest to opcja rozgrzewania wtrysków. Ale faktycznie nie od razu ale po kilku chwilach od uruchomienia zimnego silnika zaczyna je być słychać. Może to to.
  3. Kubuś78

    Wymiana uszczelki miski z18xe

    Tu jest temat:
  4. Kubuś78

    Wyłaczajace sie zegary

    Zacznij jednak od bezpieczników. To najprostsza i najtańsza opcja i duża szansa na sukces. Miałem taki sam przypadek, pomogło przeczyszczenie styków.
  5. Kubuś78

    EGR - zobacz zdjęcia.

    To będzie chyba ten sam problem:
  6. Z filmu ciężko powiedzieć jednoznacznie, ale miałem podobne odgłosy (chodził jak diesel) i musiałem wymienić hydropopychacze. Od tego czasu cisza.
  7. Kubuś78

    Wyświetlacz LCD pomiędzy zegarami

    Tutaj masz podobny temat: https://forum.vectraklub.pl/topic/51904-rozlany-wyświetlacz-co-z-tym-zrobić/
  8. Kubuś78

    ubytki oleju 1.8 z18xe

    U mnie duże ubytki pojawiają się przy większych prędkościach. Jadąc autostradą powyżej 120 km/h po kilkudziesięciu km świeci się kontrolka niskiego stanu oleju i trzeba dolać. Jadąc 100 - 110 jest w miarę ok. Z tym że teraz mało jeżdżę autostradami to ciężko dokładnie powiedzieć. Ostatnio tylko w miejskiej jeździe to dolałem jakieś 1,5 litra pomiędzy wymianami czyli jakiej 11 tyś km.
  9. Kubuś78

    ubytki oleju 1.8 z18xe

    No niestety dosyć sporo. Jak jeździłem "wokół komina" to było ok. Ale na autostradzie powyżej 120 km/h to już brała dużo. Trzeba było dolewać po drodze. Wcześniej (po pierwszej i drugiej wymianie na syntetyk) dwa razy zrobiłem trasy po tysiąc km głownie autostradami z prędkością 130 - 140 km i było ok. Później zaczął brać już dużo. Teraz niestety też bierze więc wolę dolewać tańszy olej niż droższy. Przypuszczam że lepszy olej wypłukał nagar i stąd cały problem. Pewnie trzeba by wymienić pierścienie i zrobić głowicę to byłoby ok i wróciłbym na systetyk. Teraz jak dla mnie to nie ma sensu.
  10. Kubuś78

    ubytki oleju 1.8 z18xe

    Z tym to byłbym jednak ostrożny. Ja też tak sobie przeszedłem jak kupiłem samochód i niestety po dwóch wymianach co 10 tyś km rozpocząłem dolewanie oleju. Po zakupie nie było problemu a później po jakichś 20 tyś jazdy na Motulu 5W30 pojawił się niestety problem. Może to wina czegoś innego ale ja łącze to z przejściem na lepszy olej. Teraz z powrotem wróciłem na 10W40.
  11. Kubuś78

    Nacieki na podsufitce

    Pewnie uszczelka pod antena przepuszcza wodę.
  12. Bez problemu sobie poradzisz. Jedynie wyjęcie starej i włożenie nowej jest kłopotliwe bo faktycznie jest dosyć ciasno, ale się da bez zepsucia klimatyzacji.
  13. Kubuś78

    Woda w kole zapasowym

    Proszę: https://forum.vectraklub.pl/topic/153334-woda-w-bagażniku-vectra-c-gts/
  14. Jeśli płyn jest na właściwym poziomie to oznacza że czujnik zdechł
  15. Kubuś78

    Stukanie na zimnym silniku Z18XE

    Koszt szklanek i uszczelniaczy na wałki rozrządu. Robiłem sam. Szklanki wtedy chyba ok 20 zł za sztukę i jednego z forumowych sprzedawców.
×