Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kubuś78

Forumowicz
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Kubuś78

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra 2003 1.8 GTS

Kontakt

  • GG
    4482036

Recent Profile Visitors

507 profile views
  1. Bardziej obstawiam nieszczelność na łączeniu niż uszkodzenie węży.
  2. Nie wymieniłem. Finalnie to nie ciekło chyba z tych węzy tylko to był raczej olej spod pokrywy zaworów. Ale zanim się za to zabrałem to przestało cieknąć i nie ruszałem. A węże jak pytałem w ASO to, o ile dobrze pamiętam, to kosztowały wtedy chyba ponad 500 zł bo była do kupienia tylko całość. Musisz szukać używki. Albo allegro itp. to widze nawet do 100 zł albo w dziale handelek.
  3. U mnie wtryski LPG uruchamiają się jeszcze przed przełączeniem na LPG. Ponoć jest to opcja rozgrzewania wtrysków. Ale faktycznie nie od razu ale po kilku chwilach od uruchomienia zimnego silnika zaczyna je być słychać. Może to to.
  4. Zacznij jednak od bezpieczników. To najprostsza i najtańsza opcja i duża szansa na sukces. Miałem taki sam przypadek, pomogło przeczyszczenie styków.
  5. To będzie chyba ten sam problem:
  6. Z filmu ciężko powiedzieć jednoznacznie, ale miałem podobne odgłosy (chodził jak diesel) i musiałem wymienić hydropopychacze. Od tego czasu cisza.
  7. Tutaj masz podobny temat: https://forum.vectraklub.pl/topic/51904-rozlany-wyświetlacz-co-z-tym-zrobić/
  8. U mnie duże ubytki pojawiają się przy większych prędkościach. Jadąc autostradą powyżej 120 km/h po kilkudziesięciu km świeci się kontrolka niskiego stanu oleju i trzeba dolać. Jadąc 100 - 110 jest w miarę ok. Z tym że teraz mało jeżdżę autostradami to ciężko dokładnie powiedzieć. Ostatnio tylko w miejskiej jeździe to dolałem jakieś 1,5 litra pomiędzy wymianami czyli jakiej 11 tyś km.
  9. No niestety dosyć sporo. Jak jeździłem "wokół komina" to było ok. Ale na autostradzie powyżej 120 km/h to już brała dużo. Trzeba było dolewać po drodze. Wcześniej (po pierwszej i drugiej wymianie na syntetyk) dwa razy zrobiłem trasy po tysiąc km głownie autostradami z prędkością 130 - 140 km i było ok. Później zaczął brać już dużo. Teraz niestety też bierze więc wolę dolewać tańszy olej niż droższy. Przypuszczam że lepszy olej wypłukał nagar i stąd cały problem. Pewnie trzeba by wymienić pierścienie i zrobić głowicę to byłoby ok i wróciłbym na systetyk. Teraz jak dla mnie to nie ma sensu.
  10. Z tym to byłbym jednak ostrożny. Ja też tak sobie przeszedłem jak kupiłem samochód i niestety po dwóch wymianach co 10 tyś km rozpocząłem dolewanie oleju. Po zakupie nie było problemu a później po jakichś 20 tyś jazdy na Motulu 5W30 pojawił się niestety problem. Może to wina czegoś innego ale ja łącze to z przejściem na lepszy olej. Teraz z powrotem wróciłem na 10W40.
  11. Pewnie uszczelka pod antena przepuszcza wodę.
  12. Bez problemu sobie poradzisz. Jedynie wyjęcie starej i włożenie nowej jest kłopotliwe bo faktycznie jest dosyć ciasno, ale się da bez zepsucia klimatyzacji.
×
×
  • Create New...