Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dandiego

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dandiego

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/12/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH 150KM

Kontakt

  • GG
    3377599

Recent Profile Visitors

101 profile views
  1. szczerze to po wykonaniu tego, nie widzę żadnej różnicy przy odpalaniu i gaszeniu.
  2. powiedz gdzie przymocowałeś ten przewód ?
  3. kolego to zwykły zbiego okoliczności jak dla mnie to przepustnica do czyszczenia lub wymiany, miałem ten sam objaw
  4. nie wiem czy wiesz, że w zew kratkach wentylacyjnych są umieszczone czujniki odpowiadajce za rozdzielanie temp powietrza w przypadku climatronika, więc jeżeli je masz i używasz tego plaka to narazie jesteś szczęściaż, a jeżeli nie masz climatronika to się ciesz. Kolego przedeszystkim plak jest tłusty i zostawia nalot na termistorach co wiąże się z nielada problem. Przerabiałem to na sobie i na Vku pisalem jak naprawić te czujniki osobą, które używały pianki plaka.
  5. oczywiście, że możliwe to jest tak samo jak dziurawa chłodnica po zimie i sporo innych czynników ma na to wpływ. Jedź na sprawdzenie do klimaciarza.
  6. Na dzień dobry proponuje sprawdzić ładowanie miernikiem na luzie i po dodaniu gazu, być może faktycznie altek siada i szkoda wiksować akumulator.
  7. jak wcześniej pisałem tech2 nie widzi błędów. A Ty mi op-comie ? Zastanów się co jest bardziej dokładne w odpowiednich rękach nie od wczoraj.. jak wcześniej pisałem tech2 nie widzi błędów. A Ty mi op-comie ? Zastanów się co jest bardziej dokładne w odpowiednich rękach nie od wczoraj..
  8. Witajcie, od pewnego czasu moja VC Z19DTH ma problem osiągami na 5i 6 biegu MAX 182km/h, a wcześniej śmigała ~ 220km/h. 1,2,3,4 bez zarzutów, tech 0 błędów, turbina chodzi jak należy, wtryski sprawdzone i również OK. Myślałem o EGR ponieważ od nowości nie był czyszczony lecz tak myślę, że gdyby on był winny to występowało by to przy mniejszych prędkościach. Mile widziane sugestie
  9. różnica polega na tym, że nie masz silnika 1.9CDTI. Przy motorze Z19DTH jest znaczna poprawa różnicy momentu obrotowego na plus !
  10. nie dopiero jak ktoś mu w d*pę wjedzie to na dzień dobry zero z ubezpieczalni + mandat !!! jak założysz okulary przeciw słoneczne to widzisz tak samo jak bez ?? odpowiedź jest jasna, a pytanie głupie totalnie
  11. koszt lawety, a koszt naprawy skrzyni nieporównywalny, także lepiej nie ryzykować. W wielu pismach czytałem że nie wolno holować automatu.
  12. witam, najpierw szybki test przed diagnozą. 1. Napinacz wymieniałeś? Jak nie to smaruj na wymianę !! Jeżeli tak to czyt. kolejny punkt !! 2. Odpal auto i wciśnij sprzęgło do połowy na biegu jałowym, jeżeli czujesz stukanie i drgania to wysprzęglik wyjechany a do tego reszta drgań to już dwumasa szkoda ze o napinaczu paska zapomniałeś na przyszłość jest właśnie coś takiego co uchroni alternator i koszty sporo większe
  13. nie będę pytał, bp jasne jest, ze mają błąd w tym programie i zapewne to wiedza, a ktoś kto się zna , śmieje się na max-a Gdyby to było na temat czołgów to może bym z podziwem patrzył jak łożysko może pracować w zalanej gumie
  14. zerknij na bierznik opon z zew jak i wewnątrz, ciśnienie równe ? Sprawdz. Bywa również że opona w środku może być trafiona ale to raczej byś drgania czuł, spróbuj zamienić tył na przód.
×
×
  • Create New...