Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Przemo_CK

Forumowicz
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Przemo_CK

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce/Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum Z19DT, 2007
  1. Wszystkie to miały. Jeśli w którymś nie ma, to pewnie zaszpachlowany.
  2. Przemo_CK

    Ceny paliwa a jakość

    ma to też swoje dobre strony : mniejszy ruch, mniejsze korki, mniej frustratów i mniej wypadków. wiem, że może to co napiszę będzie niepopularne, ale z drugiej strony kupując samochód każdy powinien zastanowić się czy go na niego stać. Przecież cena paliwa od wielu lat sukcesywnie rośnie, raz szybciej, raz wolniej, ale rośnie. Pamiętam jak w 2004 było darcie szat jak po raz pierwszy pojawiło się 4,5 pln/litr za 95. Nie mamy wpływu na to czy teraz będzie 6 czy 10 i już. A jesli nas nie stać, pozostaje komunikacja, auta służbowe, używanie auta w trasach tylko, rower lub skuter . Nawet jeśli paliwo będzie kosztowało 7 czy 8 pln/litr wyjazd w trasę 100 czy 200 km będzie opłacał się finansowo i czasowo bardziej niż pociągiem, więc myślę, że nie ma co fatalizować. Trzeba zacisnąć pasa i już. Może kiedyś będzie lepiej.
  3. Przemo_CK

    Moduł Happylightshow

    Mnie podobały się opcje u braci zza południowej granicy - możliwość regulacji podstawowych opcji, które często zmieniamy op-comem - światła w trybie dziennym, domykanie szyb po uruchomieniu alarmu bez potrzby posiadania czujnika deszczu, możliwość włączania i wyłączania niektórych komunikatów (jak np ostrzeżenie przeciwwłamaniowe, czy gołoledź) i tak dalej - sporo tam tego było. Trochę się rozmarzyłem, ale może jeśli nie w wersji podstawowej, to może w maxi, albo jakiejś kolejnej udoskonalonej:) wiem, że wtedy trzeba byłoby pewnie wprowadzać jakoś carpass, a do tych nastaw nie jest łatwo się dostać, ale pewnie jakoś da się to żrealizować. Powodzenia i trzymam kciuki.
  4. dokładnie tak - przód - tył, góra - dół, pochylenie siedziska i jeśłi masz contour to poduszka podparcia lędźwiowego. Pamięć nie będzie działać. Oczywiście mowimy o podaniu +12 na pin regulacji - na grzanie lepiej pociągnąć to z obwodu do tego przystosowanego jeśli masz ze wzgl na duże prądy. Gdzieś na forum były rozpiski wtyczki (w temacie o grzanych fotelach) i tam bedziesz miał info na który pin wtyczki fotela podac napięcie (TIS mam na kompie w domu i nie mam jak teraz tego wkleić).
  5. Ja mam przelozone z manuala na elektryczne (narazie dopiero kierowcy - w ogole u mnie duzo zostalo zmodzone w stosunku do wersji bazowej, ktora przyjechala z uk - Bulus widzial:)) i rzeczywiscie zeby dzialal wystarczy +12. U mnie jest pociagniete gdzies ze slupka. Oczywiscie nie bedzie wtedy pamieci foteli, etc, wiec modul mozesz sobie darowac. Przy pelnej regulacji contour plus ta pamiec by sie przydala szczegolnie jak nie jezdzisz sam. Jak podepniesz napiecie to masz pelna regulacje, nie tylko przod i tyl:) Pasazera narazie mam manual i jak skompletuje wiazke fotela (kupilem stelaz bez wiazki i przyciskow - te za chwile bede mial od Piotrka) to bede zmienial stelaz. Pamiec olewam narazie bo za duzo zachodu. Jakby się któremuś z Was trafila instalacja fotela elektrycznego (okablowanie silniczkow i maty grzewczej) w rozsadnej cenie to biore z miejsca. Robert, w gts jesli nie masz recaro to sa takie same kubelki we wszystkich pozostalych wersjach nadwozia. Oczywiscie sa jeszcze plaskie, a nie z trzymaniem bocznym i tylka, ale tych nie sposob pomylic, sa jak tylne fotele w sigu:) Edit -literówki
  6. @dam, jesli dobrze pamietam wchodzisz w nadwozie-rozrywka DIS i tam ktoras opcja.
  7. Glowa do gory:) w z19dth wymiana termostatu to bajka, jesli masz gdzie to rób sam. Koszt części tez nie jest jakis porazajacy. Od wymiany zrobilem 3 tys km i jestem pod ogromnym wrazeniem. Inne spalanie i komfort psychiczny, ze nie jedziesz na niedogrzanym motorze - bezcenne.
  8. Przemo_CK

    Przycisk SPORT

    nie można jednoznacznie tego powiedzieć. zależy co kto lubi. ja nie używam, a hapko lubi inna reakcję kierownicy i korzysta. Fakt, że na pełnym systemie byłoby pewnie inaczej, ale dla mnie był to tylko fajny dodatek, który niekoniecznie muszę mieć. O wiele bardziej cieszą mnie moje AFL czy parktronik.
  9. Przemo_CK

    Przycisk SPORT

    trzeba by sprawdzić czy nie zwiększa dawki paliwa na wtryskach - ktoś próbował?
  10. Przemo_CK

    Przycisk SPORT

    Panowie, dla papas5 i wszystkich zainteresowanych. do uruchomienia IDS+ bez amorków przystosowanych do tego systemu potrzebujecie: przysick sport moduł sterowania CDC instalację do CDC, doprowadzoną do amortyzatorów, etc (to chyba nie jest konieczne, bo czujniki i tak nie są używane gdy wyłączymy obecność amorków). Należy uruchomić opcję sport (chyba w CIM)- obecność przycisku, wyłączyć amorki należy uruchomić przycisk sport w BCM. Do tego, żeby sport działał w ogóle, konieczny jest moduł sterujący CDC, bez tego ani rusz. Nie jestem pewien, która opcja jest w CIM, a która w BCM - informację mam od kuzyna, który był przy całej operacji na moim aucie, a do człowieka, który mi to robił nie udało mi się dotrzeć w sobotę, więc nie mogłem sprawdzić tego dokładnie. Tak czy inaczej, opcja jest możliwa do zrealizowania bez wielkich kombinacji. dodam tylko, że taka konfiguracja (przycisk sport bez amorów CDC) podobno występowała np. w Zafirze B (zawieszenie było niższe o kilkanaście mm i nieco twardsze), nie wiem jak tam w VC. Może ponownie odkrywam amerykę, bo ktoś pisał wczesniej o Astrze - poprawcie, jeśli coś mieszam.
  11. Przemo_CK

    Przycisk SPORT

    papas5, żadne lampki nie świecą. Podczas programowania gość na techu pytał mnie czy aktywne zawieszenie CDC występuje. Zaznaczył, że nie, ale funkcja SPORT tak. Będę u niego prawdopodobnie w sobotę (muszę aktywować twin audio bo nie chula, i pomieszać coś przy alarmie, bo mi błąd czujki wywala, mimo, że jest sprawna) to zapytam jak wyłączył CDC. Może być tez tak, że wyłączył sygnalizację błędu (jeśli się da), ale w to nie wnikałem. Wtedy byłem jeszcze kompletnie zielony w temacie tego auta. jak mi się uda dotrzeć na jakiś spocik, to pokoażę jak to działa. wygląda na to, że tak:)
  12. Przemo_CK

    Unoszenie świateł

    jeśli xenon - bo nadal tego nie napisałeś, to zerknij na czujniki na wahaczach. jeden albo oba są padnięte. Jeśli to nie czujniki, to silniki, ale żeby oba na raz padły to nie słyszałem. Jeśli to nie xenon - odpowiedź masz powyżej. poszukaj na forum, bo sporo o światłach już jest. Szczególnie o problemach z poziomowaniem xenonów,skręcaniem w AFL, itd.
  13. Przemo_CK

    Przycisk SPORT

    ja mam całą instalację pod ten system w swoim Sigu. Amory dezaktywowałem techem i włożyłem normalne. Przycisk działa bez amorków na układ kierowniczy (gwałtowniej reaguje na kręcenie kierą), na pedał gazu - lekkie muśnięcie jest już odczuwalne i chyba (ale tu nie jestem pewien) miesza coś w kątach wtrysku czy dawkach paliwa. Po wciśnięciu auto jest jakby na ssaniu - samo ciągnie do przodu, mimo, że nie dodajesz gazu. Może w Z19DTH korzyści są bardziej odczuwalne, pewnie inaczej jeździ się też z pełnym systemem z amorami. Ja do tej pory włączyłem ze 2 razy przed wyprzedzaniem ciasnym i wielkiej różnicy nie widzę. tyle, że jest i ładnie na desce wygląda (w sumie brakuje mi przycisku tylko do TC/ESP ).
  14. Przemo_CK

    Moduł Happylightshow

    no to trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością
×