Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wigo

Forumowicz
  • Content Count

    3020
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

wigo last won the day on November 12

wigo had the most liked content!

Community Reputation

140 Good

1 Follower

About wigo

  • Rank
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VECTRA C. Z18XE. OMEGA 2.2 KLEKOT.

Recent Profile Visitors

2328 profile views
  1. Lemforder zakładałem u siebie i nie odczułem żadnej różnicy do oryginału
  2. Huczało bo opony pewnie wyząbkowane i jak dla mnie zajechane jak arabski wielbłąd
  3. Może kupiłeś za małą średnicę wkręta .
  4. Odpływy sprawdzone pod kątem drożności ?
  5. Wkręt na krzyżak o długości około 1,5 cm z zintegrowaną podkładką.
  6. Będzie jeszcze drożej , procentowo do wartości VC
  7. Polecam przeczytać mój post na 3 stronie tematu.
  8. No jak olej jest takiej jakości co auta z Korei to może być ciekawy produkt
  9. Jak wspomaganie pracuje skokowo to obstawiałbym jednak ten krzyżak kolumny.
  10. A nie widziałeś pompy bez czujnika stanu płynu ? jeśli nie ma czujnika to nic nie wyrzuci.
  11. Tylko w jaki celu ? przecież w 1.9 zbiorniczek znajduje się za silnikiem na przekładni.
  12. Może masz pompę z czujnikiem poziomu i nie trzeba sprawdzać stanu płynu
  13. Ostatnio widziałem jak podczas wymiany filtra kabinowego filtr gościowi rozpadł się w dłoni ze starości więc mnie już chyba nic nie zdziwi
×
×
  • Create New...