Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wigo

Forumowicz
  • Content Count

    2928
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

wigo last won the day on March 30

wigo had the most liked content!

Community Reputation

122 Good

About wigo

  • Rank
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VECTRA C. Z18XE. OMEGA 2.2 KLEKOT.

Recent Profile Visitors

2149 profile views
  1. Proszę uszczelka w moim wykonaniu która już od ponad dwóch lat ma się całkiem dobrze
  2. Wrzuce ,ale jak napisałem trzeba wiedzieć jak to zrobić ale jak coś mogę udzielić darmowej instrukcji
  3. Moim zdaniem to żadna z przedstawionych opcji.
  4. Ja właśnie tak chcę zapobiegawczo podładować i nie mam problemów z tym że słabo kręci
  5. Ale do 74 ah to chyba 10A wystarczy ? a może 6A ?
  6. No dzięki Panowie Potrzebuje czegoś do podładowania aku co jakiś czas bo poruszam się głownie w mieście, a akumulator ma 74 ah.
  7. Może ktoś używa takiej ładowarki i może wypowiedzieć się czy warto to kupić ? https://swiatbaterii.pl/ladowarki-do-akumulatorow-6v-12v/35154-automatyczna-ladowarka-prostownik-green-cell-do-akumulatorow-6v-12v-4a-z-funkcja-inteligentnej-diagnostyki.html
  8. Tak jak kolega wyżej napisał i sprawdź zbiorniczek , ja tak miałem że płyn właśnie zbierał się na zgrzewie.
  9. Też pomyślałem o przegubach wewnętrznych, ale kolega pisze że na postoju również trzęsie więc to to raczej nie przeguby.
  10. Ja też mam nauczkę z wymianą płynu wspomagania po kupnie auta wymieniłem płyn i tu było moje zdziwienie że wspomaganie zamiast lżej pracować to chodzi ciężej więc wychodzę z założenia że jak coś dobrze działa to nie nie dotykam.
  11. No właśnie problem jest w tym że normalny użytkownik auta nie ma pojęcia czy jest ten nagar czy go nie ma, więc ja osobiście jestem przeciw takim zabiegom w kilkunastoletnich dupo wozach których nie zna się ich historii
×
×
  • Create New...