Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jaqubek

Forumowicz
  • Zawartość

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O jaqubek

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    obecnie Londek /czasami - Pabianice (łódzkie)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Vauxhall Vectra Elite v6 3.0cdti

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. jaqubek

    Podniesienie mocy z30dt

    Ja mam zalozony box Racechip pro2. Samochod jakby zywiej reaguje na gaz i troche lepiej sie zbiera (albo to moje zludzenie), ale ile i czy wogole doszly jakies KM i Nm to ciezko mi powiedziec, bo jakos nie ma kiedy podjechac na hamownie i sprawdzic. Wiec nie chce bajek opowiadac. Spalanie sie nie zmienilo, nie wywala zadnych bledow i tyle co moge powiedziec w tym temacie. Co do chipowania ECU to znam tylko jedna osobe tutaj w UK, ktora to zrobila z sukcesem. Oprocz chipa dolozony fmic i zmienione turbo na hybryde i zmieniony kompletny wydech. Auto jezdzi bez problemow.
  2. jaqubek

    Kto ma Opla Vectra C irmscher

    Hiszpanskie z30dt zapozyczone z zaprzyjaznionego forum
  3. Ja tez juz dawno wyleczylem sie z lania paliw premium. Moja 3.0 cdti tez nie lubi ani vpower-ow ani zadnych innych ulepszanych. Chodzila gorzej niz na zwyklych
  4. Proponuje zaczac od wyszukania i przeczytania tematow o DPF
  5. jaqubek

    silnik 3.0 V6 cdti

    Opcom ani tech-2 raczej nie ogarnie tego. Tylko demontaz i sprawdzanie na maszynie niestety.
  6. jaqubek

    opel vectra c sport caravan 3.0 cdti

    U mnie kiedys stalo sie podobnie tyle, ze jak jechalem na autostradzie. Nagle wszedl w tryb awaryjny i zero reakcji na gaz. Dobrze, ze to bylo w nocy, wiec na spokojnie sie stoczylem na pobocze. Odczekalem chwile, odpalilem, silnik chodzil jak zawsze, ale reakcja na gaz raz byla, raz nie. Zadzwonilem po assistance i czekalem , a w miedzy czasie odpalalem co jakis czas zeby zobaczyc czy bedzie jakas zmiana. I za chyba 4x wszystko wrocilo do normy. Jak gosc przyjechal i podpial do kompa, pokazal blad P1120 cos z czujnikiem pedalu gazu, ale byl juz nieaktywny. Wykasowal blad, pojechalem za nim do najblizszego parkingu zeby zobaczyc czy cos jeszcze bedzie sie dzialo, ale wszystko wrocilo do normy. To bylo chyba ze 2 lata temu i od tamtej pory nic sie nie dzialo (odpukac). Gosc mowil, zeby prysnac kostke przy pedale kontakt cleanerem jakby sie powtorzylo, a jesli to nie pomoze i nadal bedzie sie tak dzialo to pedal gazu do wymiany, bo moze byc problem z tym czujnikiem. Ufff... sie rozpisalem[emoji1] nie wiem czy ci to pomoze, ale tak bylo u mnie
  7. jaqubek

    Problem z czujnikami cofania ?

    Poczekac do wiosny, cofac na lusterkach lub odwrocic glowe przy cofaniu[emoji1] to chyba standardowa przypadlosc w vectrach. Gdzies chyba o tym juz bylo, ale za chiny nie moge sobie przypomniec czy ktos znalazl na to sposob. Ja osobiscie olewam [emoji1]
  8. jaqubek

    Od czego to wejście na żarówkę ?

    Moze przekladka byla z jakiegos ex policyjnego anglika i cos tam mrugalo wczesniej?? [emoji848]
  9. jaqubek

    co to za czujnik?

    Mozesz nie miec modulu bluetooth skoro nie widzisz opcji na wyswietlaczu radia. Ale mozna dolozyc, a tam w podsufitce masz miejsce na mikrofon
  10. U mnie tez juz ze dwa razy sie zdarzylo (tak jak jeden kolega pisal wczesniej), ze jak byl juz zawalony to zaczal sie wypalac po przejechaniu 2-3 km na zimnym silniku. Takze cos w tym musi byc.
  11. Nie jest zle. Fakt, mazda 6 , ale moim zdaniem w kombi wyglada jeszcze lepiej. Tylko, ze ja lubie samochody kombi , wiec moja opinia jest subiektywna [emoji1]
  12. No raczej tak, bo inaczej bedziesz jezdzil na takie ratowanie co jakis czas , bo DPF sie zapelnia co jakies kilka set kilometrow ( w zaleznosci od jazdy). Nie wiem jaki masz silnik, ale jak 1.9 to wywal chwasta i wyprogramuj i nie bedziesz musial sie martwic na przyszlosc
  13. 70% to jest pewnie poziom zapelnienia na dana chwile. Jak dojdzie do 100% to sie wypali i powinno spasc o ile dobrze pamietam do 30% (nigdy nie wypali sie do 0 )
  14. Moj nie kopci. Smierdzi tylko jak sie stoi kolo samochodu. Po wypaleniu jak przegazujesz to wypuszcza tylko konkretna chmure, ale to normalne.
  15. jaqubek

    Z30DT

    No to dobry rezultat. Dzieki, ze dales znac jak rozwiazales problem
×