Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

danielfm

Forumowicz
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About danielfm

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/25/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rajkowy
  • Zainteresowania
    Motoryzacja , Muzyka , Elektronika, dobry film

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 16V cdx irmscher
  1. Koledzy odgrzeje ten temat bowiem nie widzę konkretnej odpowiedzi . Mam problem tego typu iż po odpaleniu auta pulsują światła mijania a i zauważyłem ze czasami lekko rusza się lewa lampa tak jak bym zmieniał poziom z 0 na 1 . Dodam ze światła przygasają w momencie np. jak cofam i zaczynam kręcić kierownicą . Altek wymieniony na nowy, styki masy aku/silnik/karoseria wyczyszczone . Pomóżcie gdzie szukać drania od problemu . Dzięki Daniel. Ps. Auto to vectra 1.8 Prtrol 140 koni
  2. Koledzy czytałem wiele a przekopałem chyba wszystko o cewce/listwie zapłonowej ale nie znalazłem pożądanej odpowiedzi Krótkie pytanko . Jakiej marki/firmy polecacie listwę zapłonową właśnie do mojej " damusi " silnik 1.8 16v 140 koni ? Z góry dziękuje za odpowiedź a i jak temat był a ja ślepy ! uświadomcie mnie że ja ślepy a temat w kibel
  3. Witam zacne grono kolegów Jak temat był oświećcie mnie gdzie .... Do rzeczy : Właśnie wróciłem moja brytyjską Damą do domu i na trasie zauważyłem jadąc natrasie że na granicy między obrotami silnika 3000-3500 powstaje przysłowiowa " dziura " autku brakuje odejścia .... na reszcie zakresów jest ok. choć wiem że silnik 1,8 - 140 koników nie rwie dupska ale jakoś tak ...? nie smacznie się składa w zakresie 3000-3500 i nie wiem czy to normalne . Dacie jakąś radę co sprawdzić gdzie zajrzeć itd. ... ? A tak poza tym NAJLEPSZEGO W 2018 no i by wasze Damy Victorie się sprawiały jak przystaje na Damę
  4. Koledzy przewertowałem chyba wszystko na forum i jak temat jest po podpowiedzcie gdzie . Od czasu gdy zakupiłem moją Viki (2007 SRI 140 koni) borykam się z problemem podgrzewania prawego lustra . Co prawda Vectra jest Brytyjską damą ale myślę że elektryka jest taka sama . Do rzeczy : Nie grzeje mi prawe lusterko . Napięcie jakie się pokazuje na przewodach to 0.34 V Rozebrałem lustro by sprawdzić przewody i wszystko jest ok. Przedzwoniłem przewody od kostki w przegubie drzwi po wyjście na lustro i tak samo wszystko jest ok. a lustro jak nie grzeje tak nie grzeje . Same szkło podmieniałem na lewą stronę i szkło się rozgrzewa więc mata 100% sprawna . Koledzy podpowiedzcie proszę gdzie szukać !!! Z góry dziękuję Daniel
  5. Panowie temat uważam za zamknięty . Choć może moja przypadłość się komuś przyda mianowicie, przemierzyłem całą elektronikę w sterowniku (panelu) no i wszystko wydało się ok więc jeszcze raz do bezpieczników tym razem z miernikiem bo na oko wszystko było ok. no i jak to się mówi "Na oko chłop w szpitalu albo baba w aptece " bezpiecznik 36 10A tak upalony że na oko ok. ale pod miernikiem zdechły, nie żywy . Po wymianie wszystko sprawne i hula że aż miło .
  6. Nie linczujcie mnie jak już było, ale nie mogę znaleźć a problem polega na tym iż: przestało działać ogrzewanie w samochodzie w sensie sterowania po przeszukaniu forum doczytałem, że wina leży w tranzystorach od opornicy. Po wymianie tranzystorów (MJ11015G) w momencie gdy przekręce zapłon na bardzo krótko pojawia się sterowanie po czym gaśnie. Działa tylko podświetlenie guzików. Gdzie szukać przyczyny? Proszę pomóżcie, zostały mi 2 dni by to naprawić bo później dostęp do auta będę miał za pół roku a córa musi jezdzić i ogrzewanie musi działać. Z góry dziękuje. PS. zapomniałem dopisać, że jak gmeram ładowarką do telefonów w zapalniczce to zaczyna na chwilę działać wentylacja.
  7. Kolego, oddam ci pewniaka za pół ceny plus przekładka ( jak masz zapał to możem w ramach nowych znajomości we dwóch ją przekładać ) a co do D16 to spoko podejdzie . Ja też miałem stresa czy będzie git dziś mogę powiedzieć że bardzo git !
  8. Witam, to i ja napiszę kilka słów o mojej padaczce z wczoraj Moja Victoria co to ma serce dwu litrowe i 16 zaworków , przed wczoraj powiedziała dość ! W ubiegłym roku dokładnie 16 grudnia padła mi skrzynia ( dyfer ) ... cóż po dosłownie przestudiowaniu forum postawiłem na D16 od Lanosa 1,5 16V Z tego co pamiętam wielkich zabiegów z samą skrzynią nie był - wysprzęglik i rozwiercenie dwóch dziur z fi8 na fi10 bodajże od uchwytu wybieraka . cała reszta pasiła wręcz idealnie ( śmiałem się z kolesiem że to idealna kopia ) a jeszcze z dołu 2 śruby łączące skrzynkę z silnikiem w kibel No ale ! Przejechałem na niej w rok 48tyś km i właśnie przed wczoraj coś strzeliło i ooooo tyle zaczęło trzeszczeć skrzeczeć itd. Myślę sobie że dyfer znów ,patrzę pod machę czy ciecz wydostaje się jakaś ale jest sucho (jest nadzieja) no ale bez stresu prawie 50 tysia przejechała a ile wcześniej ....? nie mam bladego pojęcia Cóż z racji iż do domu 100 km wezwałem asistansów i lawetą moją viki do garażu . Bez minuty zastanowienia OLX i mam! jest D16 taka sama jak siedzi w mojej viki 240 zł koleś da się nawet bujnąć lankiem zanim ją wymontuje bez wahania pojechała przejechałam lankiem jakieś 5 km i ok nic nie szumi nie piszczy gwiżdże itd. WYCIĄGAJ BIORĘ W warsztacie zaczynam od odkręcenia dekla od dyfera by zobaczyć co się posypało bo ciekawość patrzę a tam " miód malina " najmniejszego zadrapania ! kurcze ......co się stało ? Koleś zauważył podtarty lewy przegub tuż przy skrzyni mówiąc że ona chyba się gdzieś oberwała . Łom i patrzaju na poduch NOOOO i MASZ CI ! dwie śruby od tylnej podpory dosłownie jak by nożem obciął no i skrzynia się przechyliła i prawie oparła o sanki Nie było łatwo wydostać resztek śrub z skrzyni ( brak dojścia ) ale dało się no i zobaczem ile wytrzymają nowe śruby i ile jeszcze zredzi sama skrzynia choć patrząc na dyfer to ....? Polata. A więc morał z tej historii taki że : D 16 to całkiem dobry produkt I na pewno lepsze przyspieszenie a za F18 to Niemcy nagrodę powinni dostać od polskich sprzedawców części zamiennych rynku wtórnego Tak że koledzy nie wachać się ino wstawiać D16 Podejdzie w zamian F18 i na 100% jest Lepsza A jak ktoś by chciał to mam do odsprzedania właśnie takową galop kastę tak jak dałem 240 zł
  9. zawiozłem do gostka , który spawa metale różnorakie i zalał dość ładnie, ale nie rokuje wiele życia Trza będzie szukać czegoś bo ten faktycznie jest praktycznie przy każdym wylocie mikro - popękane .
  10. Cześć witam szanowne grono kolegów Co do dziwnych klekotów temat uważam za zamknięty . Kolega adriano2747 Podpowiedź i pomoc w temacie godna mistrza co nie zmienia faktu ze pragnę podziękować wszystkim którzy próbowali coś podpowiedzieć , pomóc . kolektor trzaśnięty na 6 cm. centralnie na środku , poszedł do spawania i póki co nie to autko . Jest moc jest siła i się ogarnia jak przystało na 136 kobyłek Dzięki raz jeszcze - Daniel
  11. Podpada mi wydechowy , mam wrażenie że gdzieś ciut puszcza , ale czy to ma aż takie znaczenie do mocy ? Znaczy się moc jest tylko brakuje " tego czegoś " tego takiego pierwszego "piardnięcia"
  12. Jeżeli zapalę zimny czy ciepły i od razu startuje to mimo że klekotanie ucichnie Auto jest słabe ale wystarczy że poczekam dosłownie 30 sek . i nie zależnie czy zimny czy ciepły to ma zupełnie inną moc jest zrywny i nic mu nie brakuje . Słabe może źle określone , brakuje mu po prostu mocy . A klekot wydobywa się wtedy kiedy auto rozpędzam , w momencie kiedy ciągnie . Jak już jedzie np 60km/h i popuszczę aby tylko się tak kulał klekot znika .
  13. 1. Brak błędów 2. 247 tysia i śmie twierdzić że tak jest , bowiem jak szarpałem ją z Niemiec miała 164 tysia No i kupowałem od starszej osoby tak że raczej nie manipulowała 3 . A więc tak : Jak zapalę czy zimna czy ciepła i ruszam od razu klekoce a jakiś max 1 minute i jest ok. natomiast jak poczekam chwilkę klekotu nie ma i jest miło i elegancko . 4 . Wystarczy że ciepłym podjeżdżam na stację paliw ,gaszę ,tankuje , płacę , odpalam ruszam i klekocze i ta sama sytuacja 30-40 sekund i jest OK. Dziś mechanior zasugerował że może być przytkany smok pompy olejowej i podpowiada abym odkręcił misę i zobaczył czy jest ok . ?
  14. Wydaje mi się że nie ma ale jadę wieczorkiem do Gdańska tak że sprawdzę i dam znać . Dzięki za zainteresowanie problemem A więc tak jak pisałem sprawdziłem na benzynie i lpg i nie ma różnicy . Dodam jeszcze morze że spalanie oleju jest na poziomie 1,2l/10000 , filtry w aucie wszystkie nowe
  15. Koledzy za często tu nie bywam bowiem CZAS ale nie mogę znaleźć podobnej sytuacji tak że postawiłem nowy temat Jak coś gdzieś piszą na ów problem nie linczować proszę . Koledzy czy silnik zimny czy ciepły jak zapalę i od razu startuję to słyszę na każdym biegu podczas przyspieszania tak jak bym starą beczką dieslem jechał straszny klekot zamieniający się w świdrujący dźwięk . Natomiast jak zapalę i dosłownie na symboliczną fajke pozostawię autko na jałowym to silnik pracuje cicho i miło Za uwarzyłem również że jak startuję od razu to moja Viki jest taka ospała jak po słabych dragach a jak po zostawię odpalona na 2-3 minuty to jak by w niej nowe życie brzmiało . Co to może być za przyczyna ? Dodam że serduszko mojej Vici to 2,0 16v x20xev LPG stag 300 3 letni Przebieg na gazie około 70 000 Pozdrawiam Daniel
×
×
  • Create New...