Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

myszor81

Forumowicz
  • Ilość treści

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O myszor81

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1981.03.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ZK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.8 2003

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A gdzie znajduje się ten czujnik w VC z18xe? to jest ten pod filtrem oleju??? Z prawej strony?
  2. U mnie właśnie padło wspomaganie i głośno piszczy pompa,czy tak może piszczeć to łożysko?Nową pompę trzeba aktywować?
  3. Mi właśnie padła pompa (chyba,bo nie mam wspomagania i głośno piszczy) więc odłączyłem wtyczke z pompy przy odchylonym zderzakui już nie piszczy.Późno zobaczyłem ten bezpiecznik przy aku.Nową pompe się aktywuje czy jest oba plug and play?Montaż i demontaż jest jakiś skomplikowany?
  4. Xpirat nie idzie się do Ciebie dobić,masz pełną skrzynkę

  5. Jak tego nie zrobie to bede posadzony o przekrecanie licznika-lipa straszna A tak przy okazji dlaczego mam wygoszony "test el.wykonawczych" mam problem z wentylatorem i nie mam jak sprawdzic.Jak aktywowac ten test mam china clone
  6. Ok roku temu wymieniałem sterownik silnika (z pomocą xpirat) i po wymianie i zaprogramowaniu wszystko jest ok ale... Przepieg różni się o prawie 100.000 miedzy blatem i sterownikiem.Na starym sterowniku różnica była ok 1500 km pewnie wynikająca z kół,opon itp.Czy jest możliwość żeby wyrównać oba przebiegi?
  7. Czy po wlozeniu takich led H3 http://allegro.pl/zarowka-zarowki-diody-h3-26-led-smd-xenon-look-i4074451432.html blad na komputerze sie pojawi? Ktoś ma to zamontowane u siebie,jak to wyglada?
  8. Chodzi mi o cene,mam teraz sporo wydatkow Co polecisz z nowek w miare przystepnej cenie?
  9. Czy wie ktos jaka jest wysokosc sprezyn z przodu po zdemontowaniu? Chce kupic uzywki takie jak fabryka dala na przod do VC Z18XE 2003 i nie chce zeby mi wcisneli od sedana
  10. Auto ma EGR Odebrałem dzisiaj auto od auto elektryka i stwierdził,że to sterownik,Wyciągnąłem i zaniosłem do naprawy Czy po ewentualnym naprawieniu tego sterownika będzie trzeba wszystko programować?
  11. Czy katalizator mozna sprawdzic tylko go demontujac? Obecnie mam problem z wypadaniem zaplonu,auto stoi u autoelektryka.Tak czytam...moze to katalizator...?
  12. Oddałem auto do autoelektryka i po 8 godzinach zadzwonił i prosił o więcej czasu bo nie wie o co chodzi.Mówił że pokazuje mu błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze.Po odpaleniu auto przez 3 sek pali na wszystkie gary,po tym czasie znowu 3 cylindry.Chodzi nie równo,poszarpuje i się muli.Podejrzewa sterownik,ale potrzebuje czasu by się upewnić.Auto nie ma gazu A jest jakaś możliwość,żeby sprawdzić czy to sterownik padł na 100% ?
  13. Nie będę zakładał nowego tematu bo mam podobny problem Po odpaleniu auta pali na 3 cylindry,jest mułowaty.Podłączyłem Op-Coma i jest błąd P0354 - Cewka zapłonowa, obwód cylindra 4 - wysokie napięcie Wymieniłem świece na oryginały GM (w ASO dobrali mi po VIN-ie czteroelektrodowe),kupiłem cewkę oryginalną-używaną i najlepsze w tym jest to,że po zainstalowaniu jej auto zachowuję sie tak samo i jest ten sam błąd (wcześniej go skasowałem ).Raczej mało prawdopodobne żebym kupił cewkę tak samo uszkodzoną na 4 cylindrze. Co jeszcze może być przyczyną tego błedu?
×
×
  • Utwórz nowe...