Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matoslaw

Forumowicz
  • Content Count

    6899
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    97

matoslaw last won the day on November 13 2020

matoslaw had the most liked content!

Community Reputation

512 Briliant

3 Followers

About matoslaw

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 12/21/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Boleslawiec
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,sex drugs and rock&roll

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra C 06' Z1.9DTH Opc line 180KM 400Nm

Recent Profile Visitors

11731 profile views

Single Status Update

See all updates by matoslaw

  1. Witam serdecznie

    Pisze do Pana bo widziałem po forum żę dosyć sie Pan zna na vectrach a mam od poł roku problem z swoja vectrą (2005 gts 150km) ,3 warsztaty na nią patrzyły i nikt nie moze pomóc a mianowicie mam taki problem:

    Auto całe się trzęsło przy jeździe pod górke i czasami na prostych odcinkach jak bylo obciążone. Okazało się że był zapchany dpf więc był wyczyszczony pojechałem nim w trase 500 km i zapchał sie ponownie tak ze w powrocie co chwile gasł i wchodził w tryb awaryjny okazało się ze cięgno klap wirowych spadło i dpf 99% zapchany wiec nastepnie zostały usunięte klapy wirowe ( dolot cały wyczyszczony + egr zaślepiony, mechanik mówił że w zyciu tak zapchanego nie widział kolektora) i wyczyszczony dpf. kolejna trasa 500 km dpf znowu zapchany mechanik zauwazył że turbina bardzo daje olejem więc turbina oddana do regeneracji dpf wyczyszczony karscherem i błąd żę dpf zapchany więc został zamówiony nowy czujnik dpf.

    po tych modyfikacjach wszystko ok ale cały czas brak mocy dopiero przy 2 tys czuc przyspieszenie a ok. 2,5 wbija w fotel (kiedys  1,6-7 i auto wyrywało do przodu) więc turbina spowrotem do sprawdzenia czy została dobrze zregenerowana na maszynach wszystko sie zgadza ale mocy brak wiec jade do kolejnego mechanika i tam zostały sprawdzone czy dobrze sa zaslepione klapy wirowe + wywalenie ich z komputera +wycięcie dpf i wywalenie z komputera egr. W auto władowałem 5 koła a mocy nie ma moje spostrzezenie przy 2 tyś obrotów wąż od turbo jak mam ręką zacisniety delikatnie mi prostuje palce ale moge miec go zacisnietego do połowy albo i wiecej

    Może ma Pan jakiś pomysł co to możę byc wtryski? czujnik doładowania turbo? intercooler ? ( rok temu miałem stłuczke i wymieniane wszystkie 3 chłodnice na jakieś użwyki)

    Bardzo prosze o pomoc i dziękuje za przeczytanie tych wypocin jeśli Pan doczytał do końca :)

    Pozdrawiam

×
×
  • Create New...
UP