Witamy na Vectra Klub Polska

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.
Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:
- Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
- Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
- Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
- Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.
-
Zawartość
5 397 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
68
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje matoslaw
-
Witam serdecznie
Pisze do Pana bo widziałem po forum żę dosyć sie Pan zna na vectrach a mam od poł roku problem z swoja vectrą (2005 gts 150km) ,3 warsztaty na nią patrzyły i nikt nie moze pomóc a mianowicie mam taki problem:
Auto całe się trzęsło przy jeździe pod górke i czasami na prostych odcinkach jak bylo obciążone. Okazało się że był zapchany dpf więc był wyczyszczony pojechałem nim w trase 500 km i zapchał sie ponownie tak ze w powrocie co chwile gasł i wchodził w tryb awaryjny okazało się ze cięgno klap wirowych spadło i dpf 99% zapchany wiec nastepnie zostały usunięte klapy wirowe ( dolot cały wyczyszczony + egr zaślepiony, mechanik mówił że w zyciu tak zapchanego nie widział kolektora) i wyczyszczony dpf. kolejna trasa 500 km dpf znowu zapchany mechanik zauwazył że turbina bardzo daje olejem więc turbina oddana do regeneracji dpf wyczyszczony karscherem i błąd żę dpf zapchany więc został zamówiony nowy czujnik dpf.
po tych modyfikacjach wszystko ok ale cały czas brak mocy dopiero przy 2 tys czuc przyspieszenie a ok. 2,5 wbija w fotel (kiedys 1,6-7 i auto wyrywało do przodu) więc turbina spowrotem do sprawdzenia czy została dobrze zregenerowana na maszynach wszystko sie zgadza ale mocy brak wiec jade do kolejnego mechanika i tam zostały sprawdzone czy dobrze sa zaslepione klapy wirowe + wywalenie ich z komputera +wycięcie dpf i wywalenie z komputera egr. W auto władowałem 5 koła a mocy nie ma moje spostrzezenie przy 2 tyś obrotów wąż od turbo jak mam ręką zacisniety delikatnie mi prostuje palce ale moge miec go zacisnietego do połowy albo i wiecej
Może ma Pan jakiś pomysł co to możę byc wtryski? czujnik doładowania turbo? intercooler ? ( rok temu miałem stłuczke i wymieniane wszystkie 3 chłodnice na jakieś użwyki)
Bardzo prosze o pomoc i dziękuje za przeczytanie tych wypocin jeśli Pan doczytał do końca
Pozdrawiam