Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matoslaw

Forumowicz
  • Content Count

    6904
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    97

matoslaw last won the day on November 13 2020

matoslaw had the most liked content!

Community Reputation

512 Briliant

3 Followers

About matoslaw

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 12/21/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Boleslawiec
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,sex drugs and rock&roll

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra C 06' Z1.9DTH Opc line 180KM 400Nm

Recent Profile Visitors

11744 profile views
  1. Kup na al uzywane banany z normalnymi tulejami i zapomnisz o tych wachaczach do konca auta.Nie baw sie w dobieranie tulejek plywajacych i ich wymiane.
  2. Wszystko jest mozliwe.Przy tym bledzie to moze byc tez nieszczelnosc w ukladzie dolotowym.
  3. Jak to jest niewielki wyciek to zapodaj uszczelniacz do klimy i zapomnij o tym.
  4. Jak osmolenie jest z sadzy to jakas nieszczelnosc EGRa czy ukladu doprowadzania spalin, turbiny,podkladka wtrysku(osmolone okolice wlewu oleju moga o tym swiadzczyc) moglo tez dojsc do pekniecia szpili na kolektorze wydechowym i wydmuchaniu uszczelki. Jak jest osmolenie olejowe to trzeba szukac nieszczelnosci w dolocie.
  5. Nie bierz do glowy.Masz teraz poustawiane w miare rowno kola i auto powinno sie dobrze prowadzic.Co prawda katy tylnych kol masz po za zakresem ale za to sa rowno.Jezdzij obserwuj zuzycie opon.
  6. Moze czujnik zabrudza sie mieszanka oleju z odmy czy turbiny a pozostaloscia nagaru w kolektorze(o ile go nie czysciles przed zaslepieniemEGRa)Po zaslepieniu spaliny juz nie sa wtlaczane do kolektora wiec nagaru nie powinno przybywac.
  7. Nic sie nie zmieni a juz na pewno nie po spaleniu jednego zbiornika.Z reszta co zlego widzisz w swoich dawkach? Jak silnik chodzi dobrze, ciagnie bez problemow nie kopci to nie bierz do glowy sobie dawek zwlaszcza mierzonych chinskim interfejsem.
  8. Ktos sie pomylil w opisie a Ty powielasz to na forum.Nie ma zadnych amortyzatorow olejowych do VC.Zamienniki sa produkowane na zasadzie kopiowania czesci fabrycznych i zaden producent nie zmienial by tak waznego parametru.
  9. Sprawdz przewody dolotu.Wszystkie od turbo do kolektora.Nie zapomnij o intercoolerze.
  10. Pokaz te olejowe zamienniki.
  11. We wszystkich autach nowozytnych sa stosowane amortyzatory gazowo-olejowe.Oczywiscie w VC tez sa tylko takie. Amortyzatory olejowe byly stosowane kiedys w starszych autach.
  12. Musisz wlozyc lapke pod gruszke turbiny(z dolu to zrobic najlepiej) i poruszac tym pretem wychodzacym z gruszki.Musisz wyczuc czy chodzi to plynnie czy sa zaciecia.
  13. Wymieniac na pale to jeszcze zdazysz.Najpierw wszystko posprawdzaj.
  14. Amortyzator wciskasz reka do samego konca wiec jak on mialby wplyw na wysokosc nadwozia? Auto stoi na samych sprezynach.
  15. A sprawdz kolo pasowe moze juz zaczyna halasowac.
×
×
  • Create New...
UP