Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matoslaw

Forumowicz
  • Content Count

    6940
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    99

matoslaw last won the day on July 9

matoslaw had the most liked content!

Community Reputation

517 Briliant

3 Followers

About matoslaw

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 12/21/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Boleslawiec
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,sex drugs and rock&roll

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra C 06' Z1.9DTH Opc line 180KM 400Nm

Recent Profile Visitors

11935 profile views
  1. @Cretux 605/606 to sa jakies stare numery. Dla VC amortyzatory przod sa teraz: 601/602(zaw. standard przedlift do wrzesnia 04r) 603/604(zaw. sport przedlift do wrzesnia 04r) 609/610(zaw.sport polift od wrzesnia 04r) 611/612(zaw. standard polift od wrzesien 04r)
  2. @Cretux Ktos sie pomylil w opisie. Kliknij opcje w jakich autach montowane! Chodzi o numery 312 605/606.Nie ma tak9ch numerow do VC!
  3. @tomascor Trapezy wszysko jedno jak sklepic.Jeden pies czy przy przykreconej czy odkreconej kolumnie.Zalezy jak jest Ci wygodniej.
  4. puchatek Drugi zestaw bedzie ok.Nie ma co przeplacac za zwykle kostki bo to nie prom kosmiczny.
  5. Jak masz niewielka nieszczelnosc to kup po prostu uszczelniacz do ukladu AC.Zrob prawidlowy serwis ukladu i przed koncowym nabiciem klimy zaaplikuj uszczelniacz. Ja tak zrobilem i w mojej VC klima chodzi juz trzeci sezon.
  6. Wyglada na wyciek przez uszczelke miski.Wymyj to miejsce przejedz sie z pare km i sprawdz czy to to.
  7. Zanim zaczniesz bawic sie w wymiany filtrow paliwa to najpierw sprawdz obecny jak wyglada.Sprawdz tez jak wyglada paliwo w puszce.Jezeli nie bedzie zadnych zanieczyszczen to szkoda czasu na zabawy w wymiany. Sprawdz stan kostek na pompie,szynie i na wtryskach.Odpal silnik i szarp kazda po kolei.Jak silnik przykuleje to masz winnego.Do tego nie zaszkodzi wypiac kazda kostke i potraktowac je kontaktem.
  8. Jak masz zawieszenie standardowe to zakladaj fabryczne -20mm(polecam Lesjoforst) a jak masz fabryczne -20mm to zakladaj -30-35mm
  9. Smialo bierz Swaga a nawet Bierz smialo Swaga. Co do tuleji w tym wzdluznym to Lemfordera kupisz w IC za jakies 53zl szt wiec sam musisz zdecydowac co Ci sie oplaca.
  10. Mirabelek@ potrzebujesz sprezyn wzmocnionych gdzie grubosc drutu bedzie duzo grubsza od standardu.Co prawda twoje dwie propozycje tez maja calkiem gruby drut bo 14,5 ale Ty potrzebujesz grubszych.Moja propozycja to RX6223 dl.280mm a gr. drutu 15,3mm
  11. Zakladaj tego Swaga i bedzie.Co do bananow to zakladaj ze starymi tulejkami stalymi. W sruby od geo koniecznie duzo smaru bo potrafia sie zastac juz po roku.
×
×
  • Create New...
UP