Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matoslaw

Forumowicz
  • Content Count

    5985
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

matoslaw last won the day on October 15

matoslaw had the most liked content!

Community Reputation

386 Briliant

1 Follower

About matoslaw

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 12/21/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Boleslawiec
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,sex drugs and rock&roll

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra C 06' Z1.9DTH Opc line 178KM 388Nm

Recent Profile Visitors

9618 profile views
  1. A po co mechanikowi uszczelka dekla mechanizmu roznicowego? Do wymiany oleju odkrecasz korek zlewowy a potem do nalania nowego oleju odkrecasz korek wlewowy i tyle.Po za tym skrzynia M32 w VC jest tylko z silnikiem Diesla.Poczytaj sobie ten temat
  2. Tak jest.Sportowe sa do krotszych twardszych sprezyn.
  3. Pewnie w sklepie polecaja to co akurat maja na stanie zeby to sprzedac.Do Twojego Signum to Sachs 312 601/602
  4. Czytaj ze zrozumieniem.Autor tematu napisal ze silnik odpala na samostart i przez chwile chodzi.Po za tym w 1.9 cdti uklad paliwowy odpowietrza sie sam wystarczy tylko przekrecic pare razy kluczyk na zaplon.
  5. Kup chinczyka na dwa sezony.Nie dosc ze zaoszczedzisz pare monet to jeszcze co dwa lata bedziesz mial swieze opony a nie jezdzic na szescioletnich zimowkach.Marka Imperial model jaki chcesz.
  6. Ja bym na poczatek zrobil obejscie chlodniczki spalin EGRa.Odlacz te dwa przewody wodne od chlodniczki i je polacz.Jezdzij obserwuj.
  7. Z numeru VIN wynika ze Twoje auto to przejsciowka wiec masz juz zawieszenie poliftowe czyli Sachs 312 609/610
  8. Tak Sachs 312 609/610 to poliftowe amortyzatory do zawieszenia obnizonego.
  9. Cos w tym jest bo podobno amortyzatory przedliftowe sa dluzsze (talezyk jest przyspawany nizej) przez to krotsza sprezyna moze miec luz.To tylko teoria bo przeciez sprezyna jest scisnieta pod ciezarem karoseri.Jak kupisz poliftowe amortyzatory to porownaj prosze z tymi ktore masz zalozone.Albo sprezyny sa zle dobrane i sa po prostu krotkie.
  10. Ja osobiscie najpierw okreslilbym co stuka.Moze brakuje izolatorow na dolnych zwojach sprezyn i stukaja o kielich amortyzatora.Nie sztuka kupic nastepne amortyzatory i nie pozbyc sie stukania.
  11. No masz zawieszenie przejsciowe.Te amortyzatory ktore masz maja inne wieszaki na wtyczki od ABS.
  12. Jak wyprodukowany po wrzesniu 2004 to tak.Dla pewnosci daj VIN
  13. Przeczytaj co napisales.Amortyzatory z tym numerem sa do zawieszenia standardowego do przedliftow.
  14. Nie powinno byc tak.Ja bym zaczol od przeczyszczenia kabli minusowych i plusowych jezeli nie pomoze to podmienilbym akumulator na koncu sprawdzilbym naped alternatora jak i sam alternator.
×
×
  • Create New...