Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matoslaw

Forumowicz
  • Content Count

    5816
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    73

matoslaw last won the day on May 14

matoslaw had the most liked content!

Community Reputation

361 Briliant

1 Follower

About matoslaw

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 12/21/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Boleslawiec
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,sex drugs and rock&roll

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra C 06' Z1.9DTH Opc line 178KM 388Nm

Recent Profile Visitors

8792 profile views
  1. Do jakiego banana? Chyba do wachacza aluminiowego.
  2. Jedz ogladaj.Jak silnik i skrzynia zdrowe to warto kupic.
  3. Sachs 300 064, 317 335 ,szczegolnie polecal bym ten numer jako jakies tam zastapienie Nivo; Sachs 317 343 Sprezyny mozesz zostawic stare.
  4. Tak to poczatek rdzy.Narazie sie nie przejmuj.Mysle ze predzej sprzedaz auto niz w tym miejscu rdza rozwinie sie tak ze trzeba bedzie reagowac.
  5. Sprawdz koniecznie zaslepke EGRa.Jezeli blaszka sie wypalila i jest dziurawa to bedzie dawac taki dzwiek.
  6. Acha. Skoro tak to sprawdzil bym jeszcze przewod zasilania turbiny w olej.
  7. Teoretycznie ma byc sucho.Olej najpewniej cieknie na polaczeniu rury doprowadzajacej powietrze (ta czarna plastikowa rura) z filtra.Turbawka troche wali olejem i tam sie on zbiera i najczesciej cieknie.Ogolnie to dostep trudy ale da sie ta rure sciagnac ale znacznie trudniej jest ja zalozyc z powrotem.
  8. Niebieski dymek po odpaleniu to nie zaden nagar z EGRa tylko spalony olej.Olej albo z turbawki albo splywajacy po uszczelniaczach zaworowych.
  9. Tloczek sie nie cofa tylko wychodzi bo nic go nie trzyma.Normalnie tloczek napiera na klocek i po zwolnieniu ramienia tloczek sie minimalnie cofa.
×
×
  • Create New...