Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matoslaw

Forumowicz
  • Content Count

    6875
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    97

matoslaw last won the day on November 13 2020

matoslaw had the most liked content!

Community Reputation

510 Briliant

3 Followers

About matoslaw

  • Rank
    Vectromaniak
  • Birthday 12/21/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Boleslawiec
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,sex drugs and rock&roll

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra C 06' Z1.9DTH Opc line 180KM 400Nm

Recent Profile Visitors

11538 profile views
  1. Masz napisane wyzej.Wystarczy cofnac sie o dwie strony i je przeczytac.Zaloz Sachsa 312 609/10 i bedzie jak z fabryki. Co do poduszek to w VC sa pancerne i raczej nie trzeba popadac w koszta i wymieniac dobre na nowe.No ale sprawdzic trzeba! Lozyska bezwzglednie zakladaj nowe. To zes pomog.Wywalic kase na B6 jak spokojnie w tym przypadku Sachs za 500zl bedzie wystraczajacy.
  2. Ale sobie robisz pod gorke.Do VC nic wiecej nie potrzeba jak normalny aku z dostepem do cel i zadbanie o niego co jakies pare miesiecy w sensie doladowanie aku prostownikiem i zrobienie gestosci. Jak nie dbasz o aku i myslisz ze alternator to zrobi za Ciebie to i AGM padnie w 4 lata i to w najgorszym momencie.
  3. Da rade.Oczywiscie po zdemontowaniu puszki filtra paliwa.
  4. A po co Ci numer czesci.Wpisujesz w allegro 1.9cdti i masz.Przyklad https://allegro.pl/oferta/behr-termostat-alfa-romeo-159-1-9-jtd-10151500512
  5. Jak wstawisz zaworek w podszybie to nic sie nie zmieni.Zaworek musi byc zaraz przy pompce.Mam nadzieje ze rozumiesz dlaczego.
  6. Tego wkladu nie wymienisz bez rozklejenia lampy.Wklad jak najbardziej jest wymienny tylko wklada sie go od strony klpsza.Jezeli nie chcesz rozklejac lampy to mozesz wymienic same blaszki.Nie jest to latwe ale mozna to zrobic od strony gdzie wklada sie zarowke.gdyby cos to mam takie blaszki albo wklady.
  7. Za takie pieniadze to spokojnie znajdziesz 1.9DTH z polskiej spredazy fabrycznie bez filtra DPF.Dixi polecialo po bandzie z ta cena za auto ktore w histori ma szkode calkowita.
  8. Rozumiem ze zakladanie nowego kolektora jest bez sensu bo Ty zalozyles zaslepiony i to jest jedyne najlepsza opcja.
  9. Za 1000zl to masz nowy kolektor z wymiana.Skoro masz EGRa zaslepionego to wkladasz nowy kolektor i masz juz go do konca auta.W mojej VC kolektor smiga juz ponad 200tys km.
  10. Ewidentnie trzeba sie przyjrzec mechanizmom recznego w zaciskach.Sprobuj zaciagac reczny powoli moze bedzie lepiej i reczny bedzie trzymal.Przepekasz tym samym do cieplejszych dni.
  11. Miarka w dlon 3min i juz wszystko wiesz.Jak juz na tym etapie utknoles to jak bedzie dalej?
  12. Sprawdz nadkole oslone silnika zderzek progi uszczelki listwy drzwi.Czasami kiedy jakis element odstaje to przy jakies tam predkosci moze swiszczec.
×
×
  • Create New...
UP