Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

damian6905

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About damian6905

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/13/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk (Sierpc)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra B lift CDX X20XEV
  1. Mam ten pierwszy, nim zrobisz prawie wszystko w VB.
  2. Oszust zmień mechanika Ja wymieniałem uszczelniacz sam na wale. Dodam, że tylko skrzynie odsunąłem ale do wyjęcia nie wiele brakowało. Wystarczy podwiesić silnik i odkręcić sanki. Jest trochę do roboty, ale jak najbardziej wykonalne. Jak zaczniesz wydłubywać silnik to zawsze coś się sp*****zieli . Skrzynia wyjdzie śmiało do dołu. Jak dla mnie to był nie cały dzień roboty a zawodowym mechanikiem nie jestem. Od razu dodam, powymieniaj od razu uszczelniacze na silniku i skrzyni. Koszt dodatkowy, nie duży ale będzie pewne.
  3. W opisie ma sekwencja. Jedynym wyjaśnieniem jest podłączenie kompa pod centralkę gazu i zobaczyć jak sonda zachowuje się na pb i lpg. Raczej innego wyjścia nie ma. Bez tego można sobie gdybać.
  4. Widocznie chwilowa niesprawność LPG. Szybciej zapali się na postoju check na jałowym niż przy jeździe. Za 59 zł wątpię abyś kupił sondę NGK. To raczej podróba. Jeżeli teraz pracuje jak się należy na razie bym to zostawił. Jeżeli jednak problem powróci jedź do gazownika. Podepnie instalkę pod kompa i zobaczy jak zachowuje się sonda pod pb i lpg. Ja akurat robię to sam. Interfejs nie jest drogi a wiele samemu można sobie wyjaśnić. Z wymianą radziłbym się wstrzymać. Zamienniki rzadko pracują prawidłowo, a oryginał o ile pamiętam to był koszt koło 200 zł albo nawet więcej.
  5. Zgaś silnik, odpal na benzynie i przegazuj (wyłącz LPG). Powinno zgasnąć. Jeżeli na benzynie też jest źle to sonda padła. Jeżeli tylko na gazie instalacja do kalibracji bądź kończą się wtryskiwacze i zalewają (sam ostatnio to przerabiałem).
  6. Moje pytanie Czy podejdzie kolektor wydechowy od daewoo?? Z silnika X20SED do X20XEV. Do głowicy raczej jestem pewien, że pasuje ( nawet w katalogu uszczelki kolektora jest zaraz koło X20XEV, X20SED) Próbował ktoś kiedyś??
  7. Gdzieś się zapowietrza. Ja też mam podobnie.Tylko tyle, że na zimnym. Jak pochodzi i się odpowietrzy jest ok. Ale po przekręceniu zapłonu też bulgocze powietrze.
  8. Kumpel kupił TEDDY-ego. W RTV EURO AGD Są, a raczej były tanio. Wielkie g**no. Plastikowe coś z wyświetlaczem. Wykonanie na poziomie najtańszych chinoli z allegro. Odsłuch też do niczego. Ja nie polecam. Polecić mogę forum w tematyce http://www.cb-mania....orum/index.php?. Sam używam Unidena 520XL plus Sirio ML-145. Super zestaw. Chociaż antena mogła by mieć 100 a nie 145 cm, czyli teraz brałbym model Sirio as-100. Anteny sirio naprawdę dają radę. Po ponad dwóch latach użytkowania żadnej korozji ani starzenia się plastiku. Radio na pewno każde będzie działać, ale na antenie nie warto oszczędzać.
  9. Tzn?? Ja szukam radia nie musi to być kenwood, które obsłuży nie tylko wyświetlacz ale i sterowanie.
  10. Szkoda, szukam sprzętu który obsłuży wyświetlacz i sterowanie. Widzę, że ciężko o taki.
  11. Rozumiem, że sterowanie również działa?? Zapodałbyś jakiś filmik?? Z tego co widzę 7534u posiada usb
  12. Mam pytanie, nie znam rosyjskiego. Czy wystarczy zatem pospinać te kable jak jest na opisie?? A co ze sterowaniem?? Coś źle się zacytowało:/
  13. Abs normalnie gaśnie. Zworka nic nie wykazuje. Chyba jednak to czujnik. Gdy odpale auto TC sie nie świeci. Gdy jednak rusze od razu sie zapala. Wiecie moze ktory czujnik odpowiedzialny jest za predkosciomierz? Lewy czy prawy? Chyba znalazłem sprawce. Dodam, że licznik się uspokoił, ale TC po ruszeniu nadal świeci. Podjechałem do znajomego warsztatu i pożyczyłem uniwersalny tester OBD. W ABS-ie znalazłem błąd C0241. Według rozpiski oznacza: C0241,"Elektromagnes/miernik #2 ABS lewy przedni - usterka" Wymienię i zobaczę do się dalej będzie działo. Tylko jaki czujnik mam kupić? Zamiennik czy oryginał? Problem raczej rozwiązany. Nie łączył lewy czujnik.
  14. Zaraz gdy wlacze zaplon ( jeszcze nie odpale ) to licznik idzie w góre pod 30km/h. Wiec wtedy jeszcze nie laduje.
  15. Witam. Mam problem z moją vectrą. Mianowicie wczoraj podczas jazdy zapaliła mi sie kontrolka TC na liczniku. Na przycisk nie reaguje. Po odpaleniu silnika ponownie ma to samo. Dzisiaj natomiast doszedł problem z predkosciomierzem. Po przekręceniu zapłonu licznik wskazywał ok 27 km/h. Podczas jazdy mniej wiecej wskazuje ale skacze. TC sie swieci ale dziala bo gumy nie pali. Co to moze byc?
×
×
  • Create New...