Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

przemo22

Forumowicz
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About przemo22

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/26/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tomaszów Lubelski
  • Zainteresowania
    piłka nożna, motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B/FL

Kontakt

  • Telefon
    726720574

Recent Profile Visitors

416 profile views
  1. Z tym silnikiem takie bajery nie przejdą typu moto doktor czy gęsty olej. Musi być 5230 lub 5w40 ze wzgeldu na napinacz rzorządu Jeśli zrobisz sam ten remont i silnik będzie dobry czyli bez szlifów. Sama głowica i pierscienie to w 2000 zł sie zmieścisz Jeśli blok zużyty to ma najechane od chu.. km Można wtedy same wkladki cylindrów wymienić lub szukać bloku w co wątpie ze szybko coś znajdziesz dobrego
  2. Witam Ciśnienie wedłyg Tis nie może być niższe niż 12 bar. Taka niby minimum. Najlpiej żeby było około 16 bar na każdym cylindrze.
  3. Witam jestem już po zmianie na olej docelowy. Po 1100 km spuściłem 4.2 litra byc może za mało rozgrzałem silnik. Bo nowego oleju nalałem jedynie 4.5 litra i mam już delikatnie ponad stan Także myśle że wymiana pierscieni i remont głowicy pomógl i to bardzo
  4. Witam Skoro biały dym i ubytek płynu to pewnie uszczelka pod głowica
  5. jak widać tłok jest wypukły i wystaje w GMP o ponad milimetr nad blokiem cylindrów co daje większy stopień kompresji na tłokach z22se jest stopień 10:1 a na z22yh 11:1 Można było jeszcze głowicę splanować o milimetr i byłoby 12:1 ale juz duzę ryzyko że zawór spotka się tłokiem Ogólnie większa kompresja większa moc ale chodziło też o to żeby mieć tłoki korby mocniejsze i z grubszym sworzniem
  6. Witam Jestem świeżo po regeneracji głowicy i wymianie pierścieni jak tłoków i korbowodów od z22yh (mam z22se) Wymieniłem również panewki tak dla spokoju bo nie były drogie. Zrobiłem może 100 km ale już widać ze nie ma niebieskiego dymu jeszcze nie dotarty a już mu dałem po garach a wszystko przez te tłoki z korbami od Z22YH Zrobię 1000 km wymienię olej i się okaże ile zostało a może będę musiał dolać Ale i tak jestem zadowolony bo nie ma niebieskiego dymu a u mnie to była katastrofa już powyżej 4,5 tyś nic nie było widać za mną a teraz nic Wymieniłem jeszcze pompę wody skf oglądnąłem rozrząd umyłem wszystko i ładnie chodzi. Jakbym tak policzył dokładnie wszystkie części to pewnie by wyszło z 1300 zł Robocizna odpada bo robiłem sam Na fotkach porównanie tłoczka od YH i SE Jakbyś ktoś chciał taki mod zrobić to koniecznie tłoki i korbowody od Z22YH ponieważ Z22YH ma sworzeń na 23mm a Z22SE 20mm
  7. Witam A czy wymienialiście też tulejki pływające na sztywne z poliuretanu?
  8. Witam nie nie zakupiłem ale kompletuje z power flexa na przod plus te co są na tył a reszta na tył twz cukierki i pływające to nie wiem czy z olkusza czy zaryzykowac z MPBS
  9. Witam Byłem dzisiaj u jakiegoś elektronika żeby sprawdził błędy w fabrycznych ksenonach w Vb. Jeden ksenon gaśnie jak pada lub jak umyje auto i tu się zaczyna nie ma żadnych błędów oprócz tego na monitorku (portee feux crois) Zaś lewa lampa nie gaśnie a z niej jest zgłaszany błąd b1001 - nie można skalibrować a co dziwne obie sie resetują jadą do doły i góry. I chciałbym to ogarnąć sam tylko doradźcie mi jaki interfejs kupić żeby można było sprawdzać te ksenony zrobić kalibrację. Oczywiście może też być do innych rzeczy np do kasowania checka z poduszek czy z innych rzeczy Co będzie dobre? Op-com opel scanner czy coś jeszcze innego? pozdrawiam
  10. Witam Tak można. Ale na twoim miejscu szukałbym jak najmłodszego więc Vb i Ag odpada. Z plastikową osłoną zaworów są młodsze. A czym młodsze to możliwe że bez wady łancucha czy pierścieni podrawiam
  11. Mam panewki King za śmieszne i nie wiem moze ktoś sie wypowie czy są dobre i do czego mozna porównać?
  12. Jeśli pytasz o nadwymiary to potrzebne mi są nominały(std) Najlepiej kolbenschmidt
  13. Cześć NIe wiem czy ktoś mi odpisze ale byłoby fajnie bo mam problem. Zbieram graty na remoncik mały w moim z22se. Mam pierścienie KS do z22yh bo chce też takie tłoki i korby ale nie mam panewek do z22yh. Nigdzie dostać nie mogę poza glico i GM które 1000 zł kosztują i śruby do stopek też nigdzie. Ktoś coś może pomoże nie ukrywam ze chciałbym KS lub mahle. Bo glico to nie wiem czy dobre pozdrawiam
  14. Witam Czy mógłbyś się kolego MatiEvo9 wypowiedzieć na temat jak sie sprawuje twoje zawieszenie od olkusza czy może już sie zniszczyło ponieważ chcę też u siebie naprawić to cholerne zawieszenie trzeszczy stuka jeżdzi po całej drodze Są też komplety na tył na allegro jakiejś firmy MPBS ktos coś wie jak to sie sprawuje ? Pozdrawiam
  15. Witam odgrzeje troche jak tam sprawują sie tuleje z olkusza ? bo są jeszcze na allegro za 600 jakieś tanie ktoś montował? jak sie sprawują ?
×
×
  • Create New...