Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

biahh11

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About biahh11

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Vectra 2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tarcze i klocki mam nowe. Przy ruszaniu na zkręconych kołach mam ciszę wszystko w porządku. Ale podpowiem na warsztacie na co żeby rzucili okiem.
  2. Witam wszystkich, Posiadam Vectre C 1.9 CDTI 150km z 2008 roku i od dłuższego czasu zmagam się z problemem bicia kierownicy. Drgania czuć nie tylko na niej ale i na całej karoserii. Problem odczuwalny na dwóch kąpletach felg aluminiowych. Oryginalne 17tki oplowskie i nowe opony letnie Nexena, oraz zimowe oplowskie 16 tki także na nowych oponach Nexena. Na tych letnich bicie jest mniejsze ale odczuwalne. Na tych zimowych aż ciężko się jedzie bo bicie jest duże. Drgania nie są jednostajne i przy tych samych prędkościach raz bije przy 80 lekko, raz w ogóle nie bije. Wczoraj pokonałem trasę 700 km jednostajne 135 na godzinę i drgania były cykliczne raz były a raz ustępowały i jechało się ok godzinę czasu bez drgań. Wywarzałem koła z 10 razy. Niby na początku jeden, dwa dni ok ale zaraz wszystko wracało. Prosze o poradę co robić bo taka jazda doprowadza mnie do szału. Zna ktoś jakiś profesjonalny serwis który zajmuje się kołami w okolicy Zielonej Góry? Chciał bym aby ktoś sprawdził czy problem jest od felg czy opon i tak na 100% to wykluczyć albo wywarzyć tak by nie było drgań. Chciałem wymieniać przeguby wewnętrzne ale nie da się wymienić tylko przegubów trzeba całe półośki. Proszę o pomoc. Ż góry dziękuję.
  3. Dobry temat może zdecyduje się na jakieś choinki ale czym neutralizować zapach po PETACH? Żeby to się nie gryzło.
  4. Świetnie napewno przetestuje😁 Oglądałem jakiś filmik na YouTube, jakiś koleś dawał opinie na temat tego produktu i mówił ze zapach perfum utrzymuje się przez 15 minut a później zanika czy jest to możliwe?
  5. Super wypróbuję bo strasznie mnie to drażni. Mozesz polecic jakiś konkretny zapach? Wanilia dla mnie odpada ciekawi mnie zapach black bądź new car. Testował ktoś?
  6. Witam wszystkich na forum. Chciałbym abyście Państwo podzielili się ze mną doświadczeniem i sposobami jak utrzymać ładny zapach w kabinie ciężarówki. Jeżdżę w spedycji która rozwodzi artykuły spożywcze do dużych marketów w Niemczech typu Biedronka. Mój problem polega na tym ze zmieniam się z różnymi kierowcami którzy nie dbają o poradę w kabinie. Juz kilka razy zrobiłem o to ostrą awanturę ponieważ cenię sobie porządek i teraz jest w miarę ok ale problem jest ze środę papierosów bo oni palą a ja nie i bardzo mi to przeszkadza. Czy macie jakieś sposoby aby pomimo tego że pali się w aucie to można pozostawić w nim ładny zapach? Na pewno są jakieś środki ja używam tylko jakiś zachowania ale one nie dają sobie z tym rady. Dla mnie nie palącego to uciazliwe. Proszę o pomoc jeśli ktoś ma jakieś sposoby na mój problem. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Szerokiej drogi.
  7. Dziękuje, dobry post. To napewno szumi jakieś łożysko. Oriętuje się ktoś mniej więcej jaki będzie koszt regeneracji takiej skrzyni?
  8. Czyli trzeba całą skrzynie wymienić czy jest możliwość wymiany samych łożysk?
  9. Skrzynia 6-ka w manułalu ale nie wiem czy to ta psująca się czy nie. Biegi wchodzą jak od nowości nigdy nie miałem z nimi problemów. Auto przejechane ma 201 000 km. Mechanik przy wymianie sprzęgła mówił że dwumasa ma delikatny luz ale nie jest jeszcze do wymiany. Ten problem mam od około 2 lat ale nie miałem funduszy by to ruszać. 2 miesiące temu zacząłem szukać przyczyny i wymieniłem całe sprzęgło myśląc, że to łożysko bo identycznie szumiało jak u mojego teścia w passacie b5 ale problem nie zniknął. Olej w skrzyni wymieniony. Jeśli chodzi o dwumase to nie daje jakiś objawów typu drżenie pedała sprzęgła no nie wiem ja się poprostu nie znam a wymienianie czegoś czego nie trzeba wymieniać to nie na moją kieszeń. Tak właśnie było ze sprzęgłem 1800 poszło nie potrzebnie bo było ok.
  10. Witam, posiadam Vectre C z 2008 r silnik 1.9 CDTI 120 KM. Od jakiegoś czasu borykam się z denerwującym problemem. na 5 i 6 biegu bardzo chałasuje jest to dźwięk przypominający jak by coś o siebie ocierało głośno szumi. Myślałem że to łozysko oporowe sprzęgła bo kiedy jadę na biegu jest szum jak wcisnę sprzęgło znika. Wymieniłem sprzęgło na nowe ale problem nie ustał. Czy to jest dwumasa? Proszę o pomoc.
  11. No napewno na odległość nic się nie sprawdzi tym bardziej, że ze mnie żaden mechanik. Dziwnie sie dzieje bo 3 tygodnie temu zaczynała tak robić. 2 tygodnie temu jechałem nią do Włoch. Do niemiec jechała normalnie a wjechaliśmy później do Austrii i zaczela tak sie odzywać. Później całą drogę powrotną. Teraz jak jeżdżę to nie mogę znaleźć tego dźwięku jest cichszy. Nie mam pojęcia jak wytłumaczyć to mechanikowi bo boję sie, że będzie tak jak ostatnio jak oddałem vektre na warsztat kiedy ciężko paliła. Sprawdzanie wtrysków i masa innych rzeczy ktore kosztowały mnie 1000 zł a nic nie bylo zrobione. Dopiero wymiana rozrusznika pomogła. Nie wiem co z tym zrobić.
  12. Witam. Najwyraźniej słychać ten dźwięk na piątym biegu i po dłuższej jeździe, kiedy przy prędkości około 120 km puszczę gaz i auto zwalnia na biegu słyszalny jest dziwny dźwięk. Słychać go w środku ale dochodzi spod maski. Nie jest to jakieś stukanie, rzężenie jest to coś podobnego do dźwięku jaki wytwarza auto elektryczne. Po wrzuceniu na luz lub wciśnięciu sprzęgła dźwięk znika. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  13. Witam, na początku przepraszam jeśli założyłem temat w złym dziale. W 2012 kupiłem Vectre 1,9 CDTI 120 km. Od samego początku po nocy ciężko paliła i po postoju około 5 godzin to samo. Na początku tego tygodnia oddałem auto do warsztatu bo już mnie to denerwowało. Wczoraj dowiedziałem się, że ciśnienia podczas zapłonu i inne rzeczy są jak należy. Dzisiaj zbadali wtryski, po badaniu wyszło, że wszystko z nimi jest ok są w bardzo dobrej formie. Zbadano też czy w filtrze paliwa są opiłki żelaza, też nic nie było. Na komputerze wszystko ok. Auto zostanie przebadane przez elektronika, Boję się, że nic nie znajdzie i nie będzie wiadomo co się dzieje. Proszę o opinie co może się dziać, może ktoś miał podobną sytuację i ją rozwiązał.
  14. Czytałem trochę, zaóważyłem coś takiego: Podpowiem w jaki sposób udało mi się rozwiązać problem rozłączającego się notorycznie tempomatu. Przyczyną większości opisanych problemów jest brak styku między manetką a blaszkami w cimie. Podgięcie blaszek drucikiem rozwiązuje problem , ale po kilku dniach pojawia się na nowo. Zauważyłem że manetka ma dość duży luz do przodu i tyłu (zmiana świateł długie krótkie) i jak podegniemy blaszki to przez ten luz podczas włączania kierunkowskazów a tym bardziej zmiany świateł chowają się spowrotem w obudowie cim a luźna manetka rozłącza tempomat nawet na wybojach. Ja skasowałem ten luz zwykła taśmą izolacyjną którą nakleiłem na manetkę w miejsce gdzie wchodzi do cima oczywiście po przeciwnej stronie od styków. Po naklejeniu jednego paska było lepiej, ale jeszcze przy zmianie świateł tempomat rozłączał. Przy drugiej warstwie - zero luzu i od jakiś 2 miesięcy tempomat nie rozłączył mi się ani razu, a używam go codziennie bo w automacie super spisuje się nawet w mieście (ustawiam sobie 55km/h i nie myślę o fotoradarach)
×
×
  • Create New...