Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kocik172

Forumowicz
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kocik172 last won the day on November 9 2011

kocik172 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About kocik172

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 08/05/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Cybinka
  • Zainteresowania
    Wszystkiego po trochu ;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16v Caravan

Kontakt

  • GG
    4323707

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ktoś sensownie odpowie ile piwinno wynosić spalanie na biegu jałowym dla sprawnych wtrysków? U mnie przy odpaleniu jest 1.5l/h pi rozgrzaniu trzyma zazwyczaj od 0.9 do 1.1 l/h. Pół roku temu sprawdzałem dawki w op comie i jeden wtrysk odstawał od pozostałych -trzeci wtrysk. Kostki są ok szytwno siedzą. Przy rozruchu w temp powyżej 3 st. wtedy gdy nie grzeją świece lekko zakopci i przez 4 sekundy nie równo pracuje. Gdy grzeje swiece odpala normalnie. Na dniach sprawdzę dawki na wtryskach i podam. Auto generalnie zbiera sie normanie jak z19dth bo w rodzinie są takie 3 silniki i porównywalnie jest tak samo, oleju nie bierze i dpf normalnie wypala co jakieś 800 do 900 km. Tylko podczas wypalnia na jałowym troszke nierówno pracuje ale nie zawsze.
  2. Uszkodzona była lewa lampa. Wymieniłem lampe natomiast sterowniki zostały stare. Przed kolizją wszystko było ok. Więc wina leży raczej po lewej stronie. Dodam iż kostka jest cała , nawet tylna puszka została nietknięta, wszystkie bezpieczniki są ok.
  3. U mnie natomiast działa doświetlanie zakrętów ale nie działa skręt soczewki, poziomowanie działa. Dodam tylko tyle że miałem kolizje z sarną i przed kolizją wszystko grało. Podmienieniałem moduł AFL i dalej to samo, migająca kontrolka i brak skrętu soczewki.
  4. Pompkę wątpię, prędzej autko przy pompce Znaczy się sitko
  5. Hehe odpisze luz dalej wystepuje, teraz juz macham na to ręką gdyż winna okazuje się maglownica, stuk zawsze wystepuje po skręceniu w lewo i ponownym wyprostowaniu kierownicy, poduszki na amorku i łożyska są OK, to samo drążki i końcówki układu kierowniczego, krzyżak ma delikatny luz ale mi to nie przeszkadza, nie ściąga nie bierze opon to po co dalej grzebac w całym. Magiel suchy , płyn nigdzie nie ucieka, narazie zostawiam tak jak jest gdyż autem nawet nie mam czasu jeździć i coraz bardziej mnie męczy żeby go sprzedać niż ma stać
  6. Wyciek to z zaworu nagrzewnicy, a z szarpaniem to i wina cewki może być , świece, kable...
  7. Chyba że wypiął by całą przesłonę i obrócił by ją...
  8. Wie ktoś jak wygląda przeróbka na EU?? Z góry dzięki za podpowiedzi
  9. kocik172

    Listwy Boczne

    A ja polecam klej montażowy
  10. Wątek nic ciekawego to poszukiwań nie wniósł, te objawy mnie nie dotyczą Świece wymienione, jest o niebo lepiej, przy okazji silnik został uszczelniony
  11. Spalanie ma dobre, kolor świecy to kawa z mlekiem , tylko okladzina ceramiczna jest jak mówię jakby nadpalona. Dodam że ranoodpalim pochodził, przejechałem kawałek i wszystko jest OK. Stuków nie słychać.
  12. Poduszki są OK, tak samo kolektor i jego uszczelka. Świece z kablami wymieniane jeszcze prze Hansa przy przebiegu 160 tys km, obecnie na liczniku 207 tys km. Kable są też OK, bicia napewno nie mają , świece sprawdzałem zimą i na ceramice były tak jakby ponadpalane
  13. Witam, dzisiaj Vectre dopadła jakaś choroba. Odpaliłem chodziła normalnie, ruszyłem z miejsca zaczęło drgać silnikiem i było słychać stuki dosyć wyraźnie. Przejechałem 7 km stukało ciszej ale dalej było słychać . Po przygazowaniu do 5 tyś obrotów objawy przeszły. Czy to może być uwalona któraś ze świec?? Czy możliwe że jak pali na 3 gary to będzie słychać jakiekolwiek stuki w silniku??
×
×
  • Create New...