Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.
-
Content Count
1152 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
daro last won the day on November 27 2019
daro had the most liked content!
Community Reputation
9 NeutralAbout daro
-
Rank
Specjalista początkujacy
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Mińsk Maz. / W-wa
-
Zainteresowania
błoto wciąga :)
Dodatkowe pola
-
Województwo
mazowieckie
-
Auto
Czarna Sportage 2.0 CRDI 150KM
Kontakt
-
GG
3019176
Recent Profile Visitors
-
118 downloads
Przewody antenowe biegną nad prawymi drzwiami. Demontowałem w sedanie (montaż takiej samej anteny, Krzysiek-Signum opisywał co i jak, ale nie prowadził przewodów, ja prowadziłem przewody FM (starcza) i CB (tu zabrakło mi 80-100cm do radia pod panelem klimy). Demontujesz prawy przedni słupek - wyciągasz plastikowy kwadracik z napisem "air-bag" i od góry odciągasz (trochę siły trzeba użyć), dalej demontujesz raczki ( wykręcasz śrubki 2x torx T25 - to wystarczy bo teraz raczki już trzymają się podsufitki. Demontujesz środkowy słupek - ja wyciągnąłem plastik ( z napisem "air-bag") i -
Rusza się kierownica, uszkodzona regulacja położenia
daro replied to Robert's topic in VC - układ kierowniczy
Kurcze, miałem kolumnę w łapach ale nie rozbierałem tego bo nie było potrzeby...ale wg mnie 1 godz roboty z browarkiem -
Rusza się kierownica, uszkodzona regulacja położenia
daro replied to Robert's topic in VC - układ kierowniczy
musisz wymienić cala kolumnę - pokazaną na rys przez Zubka a do tego trzeba zdjąć kierę i całą obudowę -
Rusza się kierownica, uszkodzona regulacja położenia
daro replied to Robert's topic in VC - układ kierowniczy
cała kolumna, jak na rysunku Zubka.... wykruszyły się plastiki spod trapezów i masz ruch na trzymakach. Kiedyś wklejałem zdjęcia tych trapezów. ech, a kolumnę zapasową oddałem nowemu właścicielowi już nie mojej VC. -
Z tego co pamiętam ...to 3,2 ma wg EPC te same sprężyny co 2.2DTi Nie kombinuj jak mówi Piotreq z spregami z innego modelu tylko dobierz odpowiednio bo to nie jest popielniczka... a jak zakombinujesz to efekt jak z kapielówkami -> zamiast sznurka dasz nitkę, skoczysz do wody - nitka pęknie i goła d*pa... samochodem wpadniesz w dziurę - sprężyna pęknie i d*pa ...oj tzn rów (ale rów w każdym przypadku też jest widoczny - zależy co bardziej boli)
-
Duke - temat dotyczy 18" Ja miałem w swojej Viki Vredne Sassente w rozmiarze 225/40 R18 - za***iste oponki - przyczepność czy to deszcz czy sucho - polecam w 100%. a jak chcesz zerknąć na fotki są w moim temacie o autku
-
tylni zderzak - 10-15 minut i zdjety... najtrudniej wychodzi ze slizgow ktore trzymaja na blotnikach. a poza tym śrubki w nadkolach i dwie pod nr rejestracyjnymi.
-
do navi tak, a do CB mam gniazdo zapalniczki z boku tunelu srodkowego głeboko pod schowkiem.
-
Ja w tamtym roku jak zakladalem 18" (nowe opony) to znajomy wulkanizator (zawsze u niego zmieniam) nie mogl mi wyważyc dokładnie, po kazdej probie (3) delikatnie przy jakiejs predkosci drgała kiera i ściągało w prawo. Poddał sie mowiac szczerze ze na zwykłaej wyważarce nieraz ciężko wyważyć 18" jeszcze do tego z niskim profilem. Polecił mi wulkanizaje koło Minska - i tam wyważyli mi opony na specjalnej jakieś maszynie, która oprocz doboru ciężarków wyznaczała które koło gdzie ma być założone (tył/przod/ lewa/ prawa strona) - i jezdzilo sie extra. Teraz tez musze do nich podjechac bo zalozylem
-
B. turanza sa chyba er30 i er300. te pierwsze to tragedia w rzeczy samej. te drugie narazie na przedniej osi w zony wozidelku sprawija sie OK. Shaqal przemysl te Uniroyale ktore proponuje Rafix ...opinie maja świetne.
-
szum moze byc od opon a nie od felg. na jakich oponach jezdzisz (producent i model), rozmiar juz podales i z tym powinno byc ok. szum slychac bardziej z przodu czy z tyłu?
-
Nierówna praca zimnego silnika i dymienie Z19DT
daro replied to grand's topic in VC-Silniki diesla - CDTI
@woloo wymien filtr paliwa i a wczesniej dodaj STP (niebieskie opakowanie do wyeliminowania wody w ukladzie) po wymianie filtra dodaj srodka STP do czyszczenia wtryskow - bedzie dobrze tak sadzę. @ Grand ja w swoim DTi bujalem sie do niedawna z przypadloscia taka, ze po odpaleniu po kilku sekundach gdy silnik pracowal zimny na biegi jalowym a obroty schodzily do pomiedzy 900-800 to silnik pracowal nierowno jakby braklo mu ON. Za poradami wymienilem przelewy i nic, sprawdzilem swiece i modul - OK, zadnych bledów, rozmawialme z gosciem od regeneracji pomp paliwa - wg niego na 99% to nie pompa 9 -
a jesli montaz gdy ktos nie ma a chce zalozyc, to ciekawe jak wychodza z systemu nawiewu i przechodza o bok lewarka w kierunku do tych nawiewow. @Maciek0077J chodzilo mi nie o góre tunelu a o wnetrze czyli rure, ktora pzrechodzi obok lewarka i podaje powietrze do tylnych nawiewow w podlokietniku.
-
bedzie dobrze. Bierz. Takie felgi ma kolega Irmi - poszukaj w "naszych autach" - on dodatkowo je polerował.