Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

daro

Forumowicz
  • Content Count

    1152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

daro last won the day on November 27 2019

daro had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About daro

  • Rank
    Specjalista początkujacy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mińsk Maz. / W-wa
  • Zainteresowania
    błoto wciąga :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Czarna Sportage 2.0 CRDI 150KM

Kontakt

  • GG
    3019176

Recent Profile Visitors

2587 profile views
  1. 118 downloads

    Przewody antenowe biegną nad prawymi drzwiami. Demontowałem w sedanie (montaż takiej samej anteny, Krzysiek-Signum opisywał co i jak, ale nie prowadził przewodów, ja prowadziłem przewody FM (starcza) i CB (tu zabrakło mi 80-100cm do radia pod panelem klimy). Demontujesz prawy przedni słupek - wyciągasz plastikowy kwadracik z napisem "air-bag" i od góry odciągasz (trochę siły trzeba użyć), dalej demontujesz raczki ( wykręcasz śrubki 2x torx T25 - to wystarczy bo teraz raczki już trzymają się podsufitki. Demontujesz środkowy słupek - ja wyciągnąłem plastik ( z napisem "air-bag") i
  2. Kurcze, miałem kolumnę w łapach ale nie rozbierałem tego bo nie było potrzeby...ale wg mnie 1 godz roboty z browarkiem
  3. musisz wymienić cala kolumnę - pokazaną na rys przez Zubka a do tego trzeba zdjąć kierę i całą obudowę
  4. cała kolumna, jak na rysunku Zubka.... wykruszyły się plastiki spod trapezów i masz ruch na trzymakach. Kiedyś wklejałem zdjęcia tych trapezów. ech, a kolumnę zapasową oddałem nowemu właścicielowi już nie mojej VC.
  5. Z tego co pamiętam ...to 3,2 ma wg EPC te same sprężyny co 2.2DTi Nie kombinuj jak mówi Piotreq z spregami z innego modelu tylko dobierz odpowiednio bo to nie jest popielniczka... a jak zakombinujesz to efekt jak z kapielówkami -> zamiast sznurka dasz nitkę, skoczysz do wody - nitka pęknie i goła d*pa... samochodem wpadniesz w dziurę - sprężyna pęknie i d*pa ...oj tzn rów (ale rów w każdym przypadku też jest widoczny - zależy co bardziej boli)
  6. Duke - temat dotyczy 18" Ja miałem w swojej Viki Vredne Sassente w rozmiarze 225/40 R18 - za***iste oponki - przyczepność czy to deszcz czy sucho - polecam w 100%. a jak chcesz zerknąć na fotki są w moim temacie o autku
  7. tylni zderzak - 10-15 minut i zdjety... najtrudniej wychodzi ze slizgow ktore trzymaja na blotnikach. a poza tym śrubki w nadkolach i dwie pod nr rejestracyjnymi.
  8. do navi tak, a do CB mam gniazdo zapalniczki z boku tunelu srodkowego głeboko pod schowkiem.
  9. Ja w tamtym roku jak zakladalem 18" (nowe opony) to znajomy wulkanizator (zawsze u niego zmieniam) nie mogl mi wyważyc dokładnie, po kazdej probie (3) delikatnie przy jakiejs predkosci drgała kiera i ściągało w prawo. Poddał sie mowiac szczerze ze na zwykłaej wyważarce nieraz ciężko wyważyć 18" jeszcze do tego z niskim profilem. Polecił mi wulkanizaje koło Minska - i tam wyważyli mi opony na specjalnej jakieś maszynie, która oprocz doboru ciężarków wyznaczała które koło gdzie ma być założone (tył/przod/ lewa/ prawa strona) - i jezdzilo sie extra. Teraz tez musze do nich podjechac bo zalozylem
  10. B. turanza sa chyba er30 i er300. te pierwsze to tragedia w rzeczy samej. te drugie narazie na przedniej osi w zony wozidelku sprawija sie OK. Shaqal przemysl te Uniroyale ktore proponuje Rafix ...opinie maja świetne.
  11. szum moze byc od opon a nie od felg. na jakich oponach jezdzisz (producent i model), rozmiar juz podales i z tym powinno byc ok. szum slychac bardziej z przodu czy z tyłu?
  12. @woloo wymien filtr paliwa i a wczesniej dodaj STP (niebieskie opakowanie do wyeliminowania wody w ukladzie) po wymianie filtra dodaj srodka STP do czyszczenia wtryskow - bedzie dobrze tak sadzę. @ Grand ja w swoim DTi bujalem sie do niedawna z przypadloscia taka, ze po odpaleniu po kilku sekundach gdy silnik pracowal zimny na biegi jalowym a obroty schodzily do pomiedzy 900-800 to silnik pracowal nierowno jakby braklo mu ON. Za poradami wymienilem przelewy i nic, sprawdzilem swiece i modul - OK, zadnych bledów, rozmawialme z gosciem od regeneracji pomp paliwa - wg niego na 99% to nie pompa 9
  13. a jesli montaz gdy ktos nie ma a chce zalozyc, to ciekawe jak wychodza z systemu nawiewu i przechodza o bok lewarka w kierunku do tych nawiewow. @Maciek0077J chodzilo mi nie o góre tunelu a o wnetrze czyli rure, ktora pzrechodzi obok lewarka i podaje powietrze do tylnych nawiewow w podlokietniku.
  14. bedzie dobrze. Bierz. Takie felgi ma kolega Irmi - poszukaj w "naszych autach" - on dodatkowo je polerował.
×
×
  • Create New...
UP