Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

daro

Przyjaciel VKP
  • Zawartość

    1 152
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

daro wygrał w ostatnim dniu 13 Marzec 2014

daro ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Neutral

O daro

  • Ranga
    Maniak

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mińsk Maz. / W-wa
  • Zainteresowania
    błoto wciąga :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Czarna Sportage 2.0 CRDI 150KM

Kontakt

  • GG
    3019176

Ostatnio na profilu byli

1 955 wyświetleń profilu
  1. daro

    Wymiana anteny

    Wersja

    63 pobrań

    Przewody antenowe biegną nad prawymi drzwiami. Demontowałem w sedanie (montaż takiej samej anteny, Krzysiek-Signum opisywał co i jak, ale nie prowadził przewodów, ja prowadziłem przewody FM (starcza) i CB (tu zabrakło mi 80-100cm do radia pod panelem klimy). Demontujesz prawy przedni słupek - wyciągasz plastikowy kwadracik z napisem "air-bag" i od góry odciągasz (trochę siły trzeba użyć), dalej demontujesz raczki ( wykręcasz śrubki 2x torx T25 - to wystarczy bo teraz raczki już trzymają się podsufitki. Demontujesz środkowy słupek - ja wyciągnąłem plastik ( z napisem "air-bag") i pociągnąłem energicznie od góry... nie demontowałem go w całości gdyż uzyskany luz wystarczy. Demontujesz tylny słupek - musisz zdemontować boczek siedzenia tj ta cześć, która jest miedzy drzwiami a składanym oparciem - rozłóż oparcie, chwyć tę cześć od góry i mocno pociągnij -> wyskoczy z górnego zaczepu a następnie do góry aby wyjąć z dolnego (montaż odwrotnie) ...za tym zdemontowanym elementem siedzenia znajduje się śrubka T25, która tez trzyma tylny słupek - odkręcasz ja, później demontujesz plastik (taki sam jak w poprzednich 2 słupkach ), odkręcasz pas tylni ->delikatnie podważasz plastik z zaczepów i pod nim ukazuje się śruba która trzyma pas torx T50 - odkręcasz (śruba wyjdzie razem z tulejka i zastawka (to luzem niech wisi Teraz możesz energicznie wyrwać "tylny słupek" UWAGA - tu może być różnica miedzy sedanem a GTS (opisuje sedana). Podsufitka trzyma się od strony tylnej szyby (i na środku tez) na rzepach...musisz wkładać rękę i powoli ja z tych rzepów wypinać, na długości tylnej szyby znajdują się 4 spinki z rzepami (w ASO 1 sztuka około 4zł). To chyba wszystko
  2. Kurcze, miałem kolumnę w łapach ale nie rozbierałem tego bo nie było potrzeby...ale wg mnie 1 godz roboty z browarkiem
  3. musisz wymienić cala kolumnę - pokazaną na rys przez Zubka a do tego trzeba zdjąć kierę i całą obudowę
  4. cała kolumna, jak na rysunku Zubka.... wykruszyły się plastiki spod trapezów i masz ruch na trzymakach. Kiedyś wklejałem zdjęcia tych trapezów. ech, a kolumnę zapasową oddałem nowemu właścicielowi już nie mojej VC.
  5. daro

    PYTANIE GTS-owskie

    Z tego co pamiętam ...to 3,2 ma wg EPC te same sprężyny co 2.2DTi Nie kombinuj jak mówi Piotreq z spregami z innego modelu tylko dobierz odpowiednio bo to nie jest popielniczka... a jak zakombinujesz to efekt jak z kapielówkami -> zamiast sznurka dasz nitkę, skoczysz do wody - nitka pęknie i goła d*pa... samochodem wpadniesz w dziurę - sprężyna pęknie i d*pa ...oj tzn rów (ale rów w każdym przypadku też jest widoczny - zależy co bardziej boli)
  6. daro

    225/45/18 vs. 225/40/18

    Duke - temat dotyczy 18" Ja miałem w swojej Viki Vredne Sassente w rozmiarze 225/40 R18 - za***iste oponki - przyczepność czy to deszcz czy sucho - polecam w 100%. a jak chcesz zerknąć na fotki są w moim temacie o autku
  7. tylni zderzak - 10-15 minut i zdjety... najtrudniej wychodzi ze slizgow ktore trzymaja na blotnikach. a poza tym śrubki w nadkolach i dwie pod nr rejestracyjnymi.
  8. daro

    pytanie o gniazdo zapalniczki przód

    do navi tak, a do CB mam gniazdo zapalniczki z boku tunelu srodkowego głeboko pod schowkiem.
  9. Ja w tamtym roku jak zakladalem 18" (nowe opony) to znajomy wulkanizator (zawsze u niego zmieniam) nie mogl mi wyważyc dokładnie, po kazdej probie (3) delikatnie przy jakiejs predkosci drgała kiera i ściągało w prawo. Poddał sie mowiac szczerze ze na zwykłaej wyważarce nieraz ciężko wyważyć 18" jeszcze do tego z niskim profilem. Polecił mi wulkanizaje koło Minska - i tam wyważyli mi opony na specjalnej jakieś maszynie, która oprocz doboru ciężarków wyznaczała które koło gdzie ma być założone (tył/przod/ lewa/ prawa strona) - i jezdzilo sie extra. Teraz tez musze do nich podjechac bo zalozylem kola i niby ok ale przy 140km/h delikatnie drga mi kiera ale nie sciaga.
  10. B. turanza sa chyba er30 i er300. te pierwsze to tragedia w rzeczy samej. te drugie narazie na przedniej osi w zony wozidelku sprawija sie OK. Shaqal przemysl te Uniroyale ktore proponuje Rafix ...opinie maja świetne.
  11. daro

    viki koła 18"

    szum moze byc od opon a nie od felg. na jakich oponach jezdzisz (producent i model), rozmiar juz podales i z tym powinno byc ok. szum slychac bardziej z przodu czy z tyłu?
  12. @woloo wymien filtr paliwa i a wczesniej dodaj STP (niebieskie opakowanie do wyeliminowania wody w ukladzie) po wymianie filtra dodaj srodka STP do czyszczenia wtryskow - bedzie dobrze tak sadzę. @ Grand ja w swoim DTi bujalem sie do niedawna z przypadloscia taka, ze po odpaleniu po kilku sekundach gdy silnik pracowal zimny na biegi jalowym a obroty schodzily do pomiedzy 900-800 to silnik pracowal nierowno jakby braklo mu ON. Za poradami wymienilem przelewy i nic, sprawdzilem swiece i modul - OK, zadnych bledów, rozmawialme z gosciem od regeneracji pomp paliwa - wg niego na 99% to nie pompa 9chybaze jakis nowy objaw padania pompy). Wydedukowalem: przeplywomierz, przepustnica i k4syx doradzil sprawdzic wtryski czy nie przelewa ktorys. Zaczałam od przeplywomierza (to najszybciej można zamienić ), porzyczylem używany i załozylem - objawy te same ale przy wymianie przeplywomierza zauwazylem, ze opaska za nim (ta od strony turbiny) nie trzyma, jak chce dokrecic przepuszcza. Kupilem druga i przy powrocie na moj przeplywomierz założylem - odpukać objawów nie ma, koszt 2zł. i mam nadzieję, że sie nie pojawia. zastanwialem sie dlaczego... przeciez sa tam kolnierze ...ale moze jednak "lewe" powietrze sie tam dostawało i dawało taki objaw.
  13. daro

    Wymiana tunelu środkowego

    a jesli montaz gdy ktos nie ma a chce zalozyc, to ciekawe jak wychodza z systemu nawiewu i przechodza o bok lewarka w kierunku do tych nawiewow. @Maciek0077J chodzilo mi nie o góre tunelu a o wnetrze czyli rure, ktora pzrechodzi obok lewarka i podaje powietrze do tylnych nawiewow w podlokietniku.
  14. daro

    viki koła 18"

    bedzie dobrze. Bierz. Takie felgi ma kolega Irmi - poszukaj w "naszych autach" - on dodatkowo je polerował.
×