Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Marcin L

Forumowicz
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Marcin L

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/17/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa / Biała Podlaska
  • Zainteresowania
    LPG, potrafię naprawić, wyregulować sekwencję :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B X20XEV

Kontakt

Recent Profile Visitors

572 profile views
  1. Marcin L

    2.0T, ESGI 2

    widocznie trafiliście na dobrego gazownika i trwałe komponentuy bo udział sterownika jest tu niewielki
  2. Marcin L

    zwrot kosztow lpg

    dobry kalkulator jest na www.gazeo.pl
  3. Marcin L

    2.0T, ESGI 2

    czy komponenty są takie same w obydwy przypadkach ? sterownik to tylko elektonika - ważniejsze są wtryski i reduktor a jeszcze ważniejszy gazownik który wie jak to założyć i wystroić.
  4. może zatankowałeś letni gaz.. ewentualnnie jakiś problem z reduktorem, zagięta miedź lub źle założony filtr
  5. valteki mają plomby więc nigdy nie były kalibrowane - radzę to zrobić przed założeniem a przy okazji wyczyścić w srodkiu i sprawdzić stan tłoczków
  6. pewnie zła mieszanka na gazie - regulacja do poprawy
  7. jezeli sonda jest podpięta pod sterownik gazowy to można sprawdzić jak pracuje, jeżeli nie jest podpieta, można podpiąć w wiazce jest to bodajże różowy kabelek (ale na 100% nie jestem pewny koloru)
  8. najlepiej skanerem obd czy oscyluje i czy nie ma błędu sondy
  9. pewnie masz rozkalibrowane wtryskiwacze (założę się że valtek) i instalkę do regulacji, jeżeli bywasz w Warszawie - mogę to wyregulować
  10. Marcin L

    Problem z silnikiem

    pewnie siedzą valteki i się rozkalibrowały
  11. pewnie miał tylko nie każdemu chce się w tym "dłubać", poza tym wymiana listwy zajmie mniej czasu, zarobek większy i mniejsze ryzyko że coś się rozleci lub zgubi więc rachunek jest prosty....
  12. w magic jetach lubią się wycierać tłoczki i wybijać oringi...
  13. masz na myśli skok tłoczka ? jeżeli rozbiera się od strony dyszy to skok tłoczka się nie zmieni, jeżeli od "góry" to można zrobić znaki i według nich złożyć, warto komputerem przeprowadzić ponowną regulację...
×
×
  • Create New...