Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

somebody777

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About somebody777

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Saab 93 2.8T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. "Ferb już wiem co będziemy dzisiaj robić" trzeba tylko kupić więcej tarcz do cięcia. Fmic i tnę 2 kata, potem trzeba będzie cały wydech zrobić i może 1 Kat na płukanie. Następnie turbo tylko jeszcze nie wiem czy 19t czy 20 bo to jednak daily ma być żeby koszty paliwa nie zabiły.
  2. Ło boże ta dziurką ma chyba koło cała, kogoś powinno się za to powiesić. Za kątem też taka bieda czy już normalnie?
  3. No ładnie to wygląda, dużo głośniej bez kata i tłumika? Póki co będzie tani wariant tylko nie wiem czy kąta ciąć i rura w jego miejsce czy na wzór uszczelki ciąć flansze i spawac od początku.
  4. Co do zwezki to do wymiany tyle co na zdjęciu od łączenia do 2 kata lub za czy do samego końca żeby coś uzyskać
  5. Muszę popatrzeć bo u mnie gródź w Saabiku powinna być taka sama, można jeszcze w prawym nadkolu tam gdzie w 2L była pompa elektrohyrauliczna wspomagania.
  6. A gdzie to webasto tam wcisnąć?! A jeszcze podobno jest jakaś zwężka między katami co strasznie dlawi ten silnik tylko nie wiem dokładnie gdzie.
  7. Czy ta zwężka to ten element przed 2 katem tak pod "2" na obrazku
  8. Z evap to i po zalaniu 10L nie chciał palić.
×
×
  • Create New...