Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bulinek82

Forumowicz
  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

bulinek82 wygrał w ostatnim dniu 12 Sierpień 2015

bulinek82 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutral

O bulinek82

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1982.12.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wieluń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra c 3.2 GTS

Kontakt

  • GG
    5119049

Ostatnio na profilu byli

1 615 wyświetleń profilu
  1. chłopaki jakiego pilota szukac do takiego sterownika czy moze byc pilot z innej marki
  2. bulinek82

    jakie świece do 3.2V6

    ja mam ngk platinium 4 elektrodowe już jakieś 60 tys i nic się nie dzieje
  3. Radio CDC 40 opera + wyświetlacz w dobrej cenie http://olx.pl/oferta/vectra-c-05r-radio-CID5-IDcWJpf.html#a840ff39a5
  4. No wlasnie o tym myslałem dla jednej osoby to sie nie opłaca maszyn ustawiac
  5. Ciekawe czy jakaś firma nie zrobiła by takich uszczelek przeciez kupców by sie znalazło
  6. no właśnie poszukaj w używkach choć będzie ciężko podobno temat deficytowy tak bolus mi powiedział jak z 2 tygodnie temu szukałem
  7. kolego miałem identycznie na ciepłym palił na dotyk nawet po 5~8 godzinach palił na dotyk,pod koniec łamigłówki to już po 7 godzinach był problem i tak jak ty odpinałem przepływkę i tak jak u ciebie było o wiele lepiej ale nie idealnie
  8. IDENTYCZNIE MIAŁEM RAZ ZA 3 RAZ ZA 5 ODPALAŁ MAŁO TEGO JAK ODPALIŁ TO Z PÓŁ MINUTY CHODZIŁ JAK BY NA 3 GARY ZMIANA PALIWA W ZBIORNIKU POMOGŁA
  9. proponuje wypompować paliwo ze zbiornika i zalać świeżego wymienić filtr paliwa miałem identyczne objawy
  10. bulinek82

    Silnik z Corsy C do VC

    nie ma problemu he jak coś to mam op-coma wiec jak byś potrzebował do zczytania błędów to ci mogę użyczyć
  11. bulinek82

    Silnik z Corsy C do VC

    jak oznaczenie to samo to raczej na 99% podejdzie
  12. bulinek82

    Dławienie po odpaleniu Z18XE

    he nie a czemu ale wymieniam co 10 tys
  13. bulinek82

    Dławienie po odpaleniu Z18XE

    filtra nie wymieniłem bo jeszcze tysiąc i wymiana oleju i wszystkie filtry będą nowe ale bez niego autko pali na dotyk na zimnym
  14. bulinek82

    Dławienie po odpaleniu Z18XE

    chłopaki miałem podobne objawy jak jeździłem bez gazu to było delikatnie zadławienie z rana ale palił od szczała od od kąd założyłem gaz grudzień tamtego roku objawy się coraz bardziej pogarszały zero błędów. Świece pompa paliwa ,przepływa, zawór odpowietrzenia zbiornika,cewki, nawet ostatnio to włodarski1 robił mi aktualizacje softa i nic nie pomagało a ostatni mi czasu to dopiero za 5 tym razem łapał na benzynie i smród nie przepalonego paliwa i dym z wydechu błędów brak ostatnio tylko wyskakiwał co jakiś czas nie zdolność układu kapitalizacyjnego albo 1 albo 2 rożnie . Moim mechanikom rence opadały az do wczoraj kiedy to spuściliśmy całe paliwo ze zbiornika wyssane do zera , i zalaliśmy świeżutkim paliwem (to stare było tłuste nie chciało wyschnąć na słońcu ) i o dziwo dzisiaj po nocy auto odpaliło bez najmniejszego problemu bez smrodu paliwa i dymka , Dodam że na gazie awaryjnie odpalał bez najmniejszego problemy na benzynie też ale jak był ciepły nawet po 6,8 godzinach palił idealnie jedynie po nocy chociaż ostatnio to i po 8 godzinach zaczął być problem . Wiec proponuje wszystkim co mają podobny problem bez wyjątku jaka wersja silnikowa zerknąć co maja w zbiorniku .na dnie .Podobno to tłuste paliwo przy starcie zalewa świece , a jak wiadomo ropa musi mieć większa temperaturę zęby się zapaliła dl tego na ciepłym palił bez najmniejszego problemu
  15. sprawdz ta cewke jeszcze raz moze jest przepalona i wali iskra na bok kolega miał tak ostatnio w astrże i tak jak piszesz było słychać takie cykanie w silniku wyciągni cewke i zakrec rozrusznikiem będzie widać czy iskra idzie tylko mi świece
×