Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bąku

Forumowicz
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Bąku

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/29/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szwecja / Wałcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI X20DTH
  1. Witam, podjąłbyś się naprawy mojego Opcom-a v5? Uwalony przy downgrade. Pozdrawiam

  2. Zabezpieczenie było na miejscu oporowe też wygląda ok to może pompka?
  3. Witam mam taki problem, że w momencie gdy chciałem zmienić bieg, wcisnąłem sprzęgło i coś się stało, a pedał jest miękki. Dziś wymontowałem skrzynię i łożysko opowore (wysprzęglik) wg. mnie jest ok. Ale do tego sprawdziłem pompkę i nie mogę odpowietrzyć na krótko. Wyjaśniam: Metalowy przewód zaślepiłem palcem a gumowy był włożony w buteleczke z płynem i niestesty płyn nie poleciał. Czy to pompka jest walnięta czy co to jeszcze może być? Co to za część iu do czego służy? Proszę Was o pomoc
  4. Po pierwsze sprawdz stan klocków i tarcz hamulcowych oraz podnieś koło do góry i zakręć nim ręką i sprawdź czy nie ma luzu ani nie słychać już łożyska.
  5. Czyli mi na końcu zostały do wymiany jedynie sprężyny więc mnie to czeka. A miałeś też tak, że z reguły jedno koło było bardziej pochylone niż drugie?
  6. Bąku

    Program Tech 2

    Programem AB-COM odczytasz bloki pomiarowe. Było na forum
  7. Wahacze są proste, sprężyny całe, więc musze sprawdzić amortyzatory. Dzięki
  8. Mam takie pytanie, mianowicie wymieniłem wszystkie tuleje z tyłu (10 szt.) i koła nadal mam pochylone do środka czyli tak: /\ Czasami jedno koło stoi prosto a drugie krzywo. Co to może być? ????
  9. Wszystkie 3 poduszki kupiłem FEBI.
  10. Ja Wam powiem, że wymieniłem wszystkie 3 poduchy i budą mi gorzej trzęsie niż przed wymianą. Wcześniej przy dodawaniu i puszczaniu gazu silnik latał na poduchach teraz jest lepiej lecz ta tylna na ławie co trzyma skrzynie jeszcze lata trochę... Ale za to trzęsie mocniej w samochodzie wszystkim...
  11. Podłączałem tam 2 inne i błąd p1125 nie znikał...
  12. Miałem metalowy i wstawiłem metalowy więc jest ok
  13. Podczas jazdy wywala mi błąd p0400. Gdy podmienie EZ od EGR na inny, który jest sprawny wtedy samochód dostaje muła, ciężko się wkręca powyżej 110 km/h wywala mi błąd p1125. Co temu zaradzić?
×
×
  • Create New...
UP