Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bartek_87att

Forumowicz
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutral

1 Follower

About bartek_87att

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/11/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Międzyrzec Podlaski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Astra F Cabrio y26se, Vectra B z32se

Kontakt

  • GG
    4811003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kable zapłonowe dobrze połączyłeś z cewką (chodzi o kolejność)? Rurka od EGRa chyba jest rozerwana przy okazji?
  2. Podstawę kolektora ssącego daj z 3.0 - ta plastikowa podstawka (ma szersze kanały), następnie reszta w górę z vb z x25xe. Kolektory wydechowe z vb, z tym że warto zaślepić wyjścia na EGR. Ja gwintowałem otwory w kolektorach i wkręcałem śruby na podkładkach miedzianych.
  3. Podmień regulator ciśnienia paliwa. U mnie wlaśnie on powodował długie kręcenie na zimnym, później auto jeździło normalnie. Trzeba kolektor ssący zdjąć - gorę żeby się do niego dostać
  4. Trzeba jedną flanszę uciąć i lekko obrócić i wtedy przyspawać. P&P nie pasuje
  5. Tulejki, przekładka, koszyczek to tylko używka pozostaje, oringi mogą być z zestawu oringów do klimatyzacji (jakość średnia), albo w internecie jest sklep z oringami, bo w aso to ok 30zł/szt. Rozmiar tych dwóch oringów pomiędzy przekładką to 10,77x2.62
  6. Zobacz w moim temacie, jedno z ostatnich zdjęć. Przy montażu tej złączki ważne jest żeby wszystko dokładnie wyczyścić, bo zbiera się tam sporo syfu, jakby nagar, resztki czynnika zbrylone. Wszystko jak dokładnie wyczyścisz to składasz, oringi na smar silikonowy albo olej do sprężarek.
  7. U mnie i u kolegi nie było z tym problemu. Nałóż gumę na sprężynę i włóż w kielich. Powinno pasować. Oczywiście tą stroną z większą średnicą. W gwincie kw inoxx miałem sytuację że sprężyna miała większą średnicę niż oryginał i nie dało się tego włożyć idealnie ale pod ciężarem auta się ułożyło, tylko wcześniej przesmarowałem grubo gumę smarem silikonowym.
  8. Może być. U mnie na ecu z wgranym wsadem od przedliftowego i500 zniknela komunikacja z xenonem. Natomiast po podłączeniu ecu msd (polift) wszystko jest ok. Na tym ecu z i500 przy próbie łączenia z modułem xenonu wyskakuje łączenie z ecu silnika ale nie udaje się nawiązać połączenia.
  9. To jest ta sama skrzynia. Podejdzie bez problemów, mam tak u siebie
  10. Ja zawsze zamawialem ten oring w Aso, jest pewnosc ze bedzie pasowac. 2 rodzaje misek (z uszczelka lub bez) byly w Vb x25xe w zaleznosci od rocznika
  11. Tylko sylikon. Polecam sylikon Dirko produkowany przez Elringa. Pamietaj zeby zedrzec resztki poprzedniego uszczelnienia i wszystko dobrze odtluscic. Jak bedziesz mial zdjeta miske to wymień przy okazji oring od czujnika poziomu oleju, chyba ze masz suchy i nie poci się.
  12. Możesz dać płaskie koło zamachowe. U siebie w Astrze mam V6 + F18, płaski zamach i sprzęgło z c20xe. Tyle tylko że w astrze jest mechaniczny wysprzęglik, sprzęgło na linkę.
  13. Można, podmieniasz tylko słupek, reszta gratów zostaje Twoja. Pomyśl może o podmianie na 3.2 (koszty sporo większe, ale i silnik młodszy i mocniejszy). Wtedy można założyć sterownik z Omegi 3.2, kilka osób już przeprowadzało taką operację.
  14. Z tą regulacją położenia przepustnicy (ta śrubka z nakrętką) bawiłem się sporo czasu zanim udało mi się to dobrze wyregulować. Pamiętam że jak była za luźna, tzn pedał cofał się do końca to samochód miał tendencje do szarpnięć po odpuszczeniu gazu, sporo mi zajęło czasu żeby dojść co powoduje te szarpanie Dzisiaj nagram filmik z blokami pomiarowymi jak to u mnie wygląda, to sobie porównasz.
  15. Było już wiele podobnych tematów, poszukaj
×
×
  • Create New...