Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jarekk91

Forumowicz
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O jarekk91

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B Kombi 2.0 DTI
  1. Rzeczywiście 2z8 to wentylatory, źle zapamiętałem dzięki za pomoc.
  2. Doszedłem to tego że chodzi o przekaźnik R60. Zwarcie 4z8 powoduje włączenie się wentylatorów. Nie znalazłem jenak dalej zwarcie których pinów odpowiedzialne jest za włączenie sprzęgła klimy?
  3. Witam, poszukuję informacji które styki w skrzynce z bezpiecznikami zewrzeć żeby uruchomić wiatraki lub sprzęgło klimy. Gdzieś był o tym temat ale nie potrafię go odnaleźć.
  4. Witam, Od dłuższego czasu coś mi stuka z tyłu. Na 90% to amortyzatory ponieważ pozostałe rzeczy w zawieszeniu były zrobione. Dziś dla pewności podjechałem na stacje diagnostyczną i Pan powiedział że wszystko wydaje się w porządku. Amorki suche i mają po 70 % sprawności. Myślałem o ich wymianie ale Pan ze stacji powiedział żeby najpierw je wyciągnąć i sprawdzić gumy które są od góry na amorkach. Macie jakieś doświadczenie z tego typu problemem?
  5. Wydawało mi się, że sprawdziłem ale dziś okazło się, że jakiś przoczyłem. Sugerowałem się tym co jest napisane w tej tabelce.
  6. Problem rozwiązany. Okazało się, że bezpiecznik od stopu to F38, a nie jak jest narysowane na tej klapce z bezpeicnzików F32. Pod F38 jest napis KL.15 co kolwiek to oznacza. Włożyłem bezpiecznik pod F38 i stop wrócił.
  7. Ten komunikat oznacza usterkę, sprawdzjacy brzmi "Bremslicht Prufung" który się nawet nie pojawia. Która kostka? Zaglądałem do skrzynki bezpiecnzików od tyłu i jest wszystko ok. Poza tym gdyby było gdzieś zwarcie to by leciał bezpiecznik a bezpiecznik jest cały, tylko raz go wywaliło.
  8. Witam, posiadam VB kombi 99', 2.0 DTI 101km, dziś przez przypadek źle wpiąłem wtyczkę z przyczepki i po chwili na komputerze pojawił się komunikat jak w temacie, po odłączeniu wtyczki sprawdziłem bezpiecznik F38 który był przepalony, włożyłem nowy i ku mojemu zaskoczeniu stop nie działał. Na wyświetlaczu pojawia się dalej ten sam komunikat mimo tego, że zamontowałem dobry nowy bezpiecznik. Reszta bezpieczników okej, te pod maską również. Gdzie szukać przyczyny tej usterki?
  9. Znalazłem ten otwór, wielki śrubokręt do środka, rura 2m i śruba puściła Dzięki za pomoc
  10. Witam koledzy, od wczoraj próbuje odkręcić tę śrubę na wale. Próbowałem najpierw sposobem 5 bieg plus hamulec, ale wszystko jakby się napina a śruba nie chce puścić. Później sposób z rozrusznikiem i też nie dało rady. Klucz się blokował, kontrolki na desce przygasały i tyle śruba ani drgnie. Można jakoś inaczej zablokować silnik? Jest w tym silniku (Y20DTH) jak zablokować koło zamachowe?
  11. jarekk91

    Problem z odpalaniem samochodu

    Cienki do grubego.
  12. Witam kolegów, niedawno miałem problem z odpaleniem samochodu, przekręcałem kluczyk i zero reakcji rozrusznika, kontrolki zapalały się normalnie, na pych odpalał również normlanie. Pierwsza moja myśl rozrusznik, wyjąłem go i oddałem do regeneracji, włożyłem spowrotem i pyk odpalił normalnie kilka razy, po czym znów ten sam problem, po przekręcaniu kluczyka zero reakcji, ale po zwarciu styków przy rozruszniku i włączonym zapłonie silnik odpalał idealnie. Druga myśl kostka stacyjki, bo skoro rozrusznik na krótko odpala idealnie to winna musi być stacyjka. Kupiłem nową i wymieniłem lecz nie dało to żadnego efektu. Raz zapali normlanie z kluczyka, a raz nie. Dodam że dalej gdy włączę zapłon i zewrę styki przy rozruszniku silnik odpala. W czym może jeszcze tkwić problem, gdzie szukać usterki ? Mój opel posiada silnik 2.0 DTI 101 km
×