Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sebolubek

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sebolubek last won the day on November 23 2017

sebolubek had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About sebolubek

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 2001r. benzyna- LPG sekwencja. Z18XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to co mogłem dostrzec to jest chyba gródź i z niej jest wyjście gumową rureczką poniżej nagrzewnicy i chłodnicy klimy. jeśli tak to jest to odpływ z wanny od klimy. Wilgoć skrapla się na chłodnicy klimy i spływa do wanny a z niej rurką na ziemię. Jeśli tak jest to sprawdź czy nie chłodzi ci klima przez cały czas bo przy obecnych chłodach to klima już nie powinna działać.
  2. Zlituj się i zrób zdjęcie aparatem a nie kalkulatorem, tu nic nie widać.
  3. Raczej wygląda mi na zacięty zawór zamykający nagrzewnicę. Musisz dobrać się do nagrzewnicy i sprawdzić go.
  4. Sprawdził bym spalanie, lambda prawdę ci powie. Według mnie na wolnych obrotach masz za ubogą mieszankę i snik się przegrzewa lub masz walnięty termostat który nie do końca otwiera przegrzewając silnik. Wentylator schładza chłodnice temperatura w niej spada lecz jest ograniczony przepływ między silnikiem a chłodnicą i gorący płyn gotuje w głowicy nie mogąc przejść do chłodnicy.
  5. Ja bym zaczoł od odpowietrzenia układu odkręcić korek zbiorniczka najechać przednimi kołami na krawężnik i pozostawić pracujący silnik aż do włączenia się wentylatora chłodnicy. Ogrzewanie włączone na full.Często jest tak że twoży się poduszka powietrzna na dolocie do nagrzewnicy i nie może układ się odpowietrzyć.
  6. Witam wszystkich. Pacjent Opel Vectra b 1.8 16v z18xe dziś odczytałem błąd którego nigdzie nie znalazłem, może ktoś sie spotkał z czymś takim C323B.
  7. Jeśli nie masz klimy to dobrał bym się do termostatu. Tłumacząc zachowanie: temperatura dochodzi do momentu otwarcia termostatu 90C więc się otwiera, gdy się schłodzi powinien się zamknąć. Zacina się i nie zamyka, następuje ciągłe schładzanie przez chłodnicę aż się odblokuje. W tym czasie czujnik temperatury zamyka zaworek nagrzewnicy aby dogrzać silnik i tu mamy zimny nawiew. Tak ja to tłumacze lecz mogę się mylić.
  8. Raczej zwarcie na styczniku wentylatora chłodnicy z przełączaniem między chłodzeniem a schładzaniem, jeśli masz klime.
  9. Ja bym w pierwszej kolejności podłączył pod kompa. Często czujniki temperatury pokazują bzdury. Jeśli wykaże wzrost temperatury to wymienić czujnik w chłodnicy bo wentylator powinien załączyć się po 98 stopniach na wolne obroty a przy 102 wysokieobroty wentylatora.
  10. Prawdopodobnie opornica padła. Wymontuj i sprawdź ścieżki na płytce oraz tranzystory
  11. Zdejmij jeszcze panel od climy i popraw wtyczki wypnij je a potem wsadź jeszcze raz. Powinno zadziałać.
  12. Ja stawiam na czujnik na chłodnicy zwiera styki i działa cały czas aż spadnie temperatura. Koszt to 35 zł wymień i zobaczysz i tak jak koledzy piszą, eco to tylko nadmuch działa samoczynnie (powietrze zewnętrzne) lub z ogrzewaniem i niema nic wspólnego z klimą. włącz przycisk auto i wtedy załączy się klima. Jeśli nie to zacznij od sprawdzenia wtyczek w panelu to jest podstawa.
  13. szanowny kolego ja sprawdziłbym dwie rzeczy 1. jazda do gazownika źle wyregulowany gaz uboga mieszanka przegrzewanie silnika. 2. to co padło w moim autku termo włącznik wentylatora pierwszego biegu działa tylko drugi gdzie temperatura płynu sięga 107 - 120 stopni. Pamiętaj jeszcze że drugi bieg działa tylko po przekręceniu kluczyka "start" a pierwszy działa cały czas.
  14. Według mnie to problem tkwi w zaworze odcinania ogrzewania który to ma za zadanie odciąć przepływu. Może być odpięta wtyczka od panelu sterującego lub zaśniedziały styk. Wyjąć przeczyścić dwie wtyki. Potem sprawdzić pracę zaworu.
×
×
  • Create New...