Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

najt154

Forumowicz
  • Content Count

    422
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

najt154 last won the day on February 2 2018

najt154 had the most liked content!

Community Reputation

19 Neutral

About najt154

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/12/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc/Płock
  • Zainteresowania
    motoryzacja, chemia i technologie, muzyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC '08 GTS Z19DTH OPC-Line

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakież to polskie, donieść na sąsiada, tego złodzieja...
  2. Nie ma takiej potrzeby, wystarczy pozycjoner klap zostawić podłączony elektrycznie, ECU nim steruje, pozycjoner chodzi na sucho i błędów nie ma. Jaki kod błędu teraz występuje? Może nie podpiął pozycjonera (chociaż to od razu powinien być samochód z kluczem), albo pozycjoner jest uszkodzony. A jak jest inny kod błędu to obstawiam coś z EGRem.
  3. Faktycznie wygląda na uszczelkę pod głowicą / pękniętą głowicę
  4. Ja jak zmieniałem to zabawa była głównie od góry. Może i właziłem do kanału ale to raczej sobie popatrzeć, w każdym razie nie kojarzę aby była konieczność robienia czegoś od dołu. Jakieś pierdoły może byłoby po prostu wygodniej, ale nie jest to raczej konieczne.
  5. @michalm83 Ty masz szybę solar / atermiczna? Jeśli tak to czy w nordglass wystawili Ci marki nordglass? Robiłeś z ubezpieczenia szyby 24 czy na własny koszt? Bo interesują mnie dwie rzeczy: 1. Czy miałeś możliwość wybrania innej marki szyby jak robiłeś z ubezpieczenia? 2. Jeśli solar to jaki ma kolor i czy ma te beznadziejnie wyglądające okienka na czujnik deszczu i dla celów poprawnego działania nawigacji? Ktoś wstawial takie zdjecie i ostatnio w temacie vectra z ogłoszenia pojawiło się opc właśnie z taka szyba. Sprawa w sumie pilna bo kończy mi się ubezpieczenie A chce wymienić, zacząłem zgłębiać ten temat i się trochę rozczarowalem jak to ma wyglądać. Pozdrawiam i wesołego jajka
  6. Tak jak pisałem wcześniej, nie rozwiązałem. Teraz to się może nawet nasiliło, nie obserwuję żadnych negatywnych skutków tego dźwięku. W międzyczasie jeszcze sypnęło się sprzęgło alternatora, po wymianie bez zmian. Moim głównym podejrzanym było turbo, że wirnik szlifuje o muszlę. Ale przejechałem tak w sumie już 30kkm i dalej działa więc dziwne żeby turbo tak długo się rozpadało i rozpaść nie mogło.
  7. Otóż w końcu znalazłem czas i wyszukałem ten filmik. Jak masz ten sam dźwięk to w słuchawkach go usłyszysz. Jak nie usłyszysz to masz coś innego. Nie ponoszę odpowiedzialności za niezadowolenie osób pozbawionych problemu z tym dźwiękiem, które nic nie słyszą https://www.youtube.com/watch?v=0LdA329Sg4g
  8. No dla mnie turbo było pierwszym podejrzanym ale nie byłem i nie jestem pewien że to turbo. Zapomniałem jeszcze dodać że posypało mi się sprzegielko alternatora - wymienione, brak zmian
  9. To jest mój przypadek, 30kkm przejechałem i nic się nie zmieniło ani na korzyść ani na niekorzyść, może Tobie uda się rozwikłać tę zagadkę Od wtedy jedyne co warte odnotowania to że mam szczelny kolektor ze sprawnymi klapami. Wieczorem na prywatnym kompie poszukam filmów, bo próbowałem to uchwycić. Ten dźwięk jest bardzo słabo słyszalny na filmie ale jeżeli masz to samo to go Twoje ucho wychwyci. EDIT Może i coś się zmieniło, teraz chyba występuje to też przy niższym obciążeniu, tzn. w zasadzie każde niedziadkowe przyspieszenie wywołuje ten dźwięk, ale ja go po prostu ignoruję bo nic się nie dzieje.
  10. Pozwolę sobie odkopać i pochwalić, że mam to samo Skoro patent z silikonem działa to nie mam nic do stracenia i też wypróbuję, nie mam nic do stracenia
  11. 1. Deska pod miskę olejową i lewarek 2. Temat rzeka, ja z tego co wyczytałem unikałbym Dolz, a jak kupować oddzielnie brałbym HEPU bądź Purflux, ale ja cały rozrząd zamontowałem oryginał FIAT (łącznie z pompą wody) 3. Nie, ale polecam posiadać klucz dynamo jak się nie ma wyczucia, tam jest relatywnie niski moment potrzebny i nie ma problemu ze szczelnością jak powierzchnia będzie czysta 4. Wymień płyn na nowy bo całego i tak raczej nie złapiesz, masz spokój na lata, nie jest to wielki koszt. Chyba, że masz świeżutki i szukasz oszczędności. Nigdy w żadnym samochodzie nie miałem problemu z odpowietrzeniem
  12. Przy ogólnie dobrej kondycji silnika nie spisywałbym go na straty przez UPG, to jest w sumie popularna awaria silnika, wprawdzie już trochę poważniejsza ale bez przesady. Jakby korba bokiem wyszła, albo cylindry miały kształt jajka to rozumiem, ale UPG? Rozumiem, że to diesel, trzeba się bardziej przyłożyć, jest trochę rozbierania ale to nie jest jakaś kapitalka, de facto wymieniasz jedną uszkodzoną część, przy okazji kilka uszczelek, planowanie głowicy no i trzeba rozważyć co z rozrządem.
  13. Nie no bez jaj, chyba próbują Cię naciągnąć albo nie chce im się tego robić. Tym bardziej dyskwalifikuje ich w moim mniemaniu opinia o klapach - cieknie spod nich jak są nieszczelne bo do kolektora ssącego zawracane są opary oleju + sadza z EGR i razem to tworzy tłustą maź wyłażącą przez nieszczelne klapy, ale to nie jest dowód na cieknące turbo...
  14. Dzięki 👍 Faktycznie nie pomyślałem o naszych forumowych handlowcach 👍
×
×
  • Create New...