Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

najt154

Forumowicz
  • Zawartość

    404
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

najt154 wygrał w ostatnim dniu 2 Luty

najt154 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

17 Neutral

O najt154

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1992.02.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc/Płock
  • Zainteresowania
    motoryzacja, chemia i technologie, muzyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC '08 GTS Z19DTH OPC-Line

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dokładnie, na pierwszym zdjęciu jeszcze lepiej widać jak to ucho jest zbliżone do bloku silnika i dostęp przez to jest tragiczny
  2. jest tam taka jedna wredna śruba, bardzo głęboko od prawej strony na dole (ta dziura co jej nie zaznaczyłeś w kółku) ja ją odkręciłem jakimś niesamowitym cudem jak miałeś zdjętą pompę CR. do dziś dnia zachodzę w głowę jak mi się to udało, to wygląda na prawie niemożliwe. przy zakładaniu odmy stwierdziłem, że mądrzej będzie jej już nie przykręcać. no ale żeby zdejmować pompę tylko po to aby wyjąć odmę? nie wiem, może ktoś inny ma doświadczenie jak to wykręcić bez wyjmowania pompy (bo zapewne trzyma Ci właśnie tam). Ja akurat pompę miałem zdjętą i o tyle miałem łatwiej.
  3. To będzie ten z długim kablem https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3414203331350-FE48833-O17941-czujnik-temperatury-spalin.html Podpowiedź jest taka, że dla wielu samochodów ten czujnik jest taki sam w budowie i parametrach a jest w różnych cenach. Różnią się też długością kabla. Nie radzę montować prostego, tak jest w przypadku czujnika nr 1 tuż za turbo bo może się łatwo urwać, dlatego tu jest zagięty. W każdym razie dążę do tego, że kupiłem używkę za 10zł od VW, dolutowałem swoje kable i działa.
  4. No jedno wiąże się z drugim bo grubość filmu to pochodna lepkości
  5. Lepkością w wysokiej temperaturze
  6. najt154

    Trzyma zacisk PP oraz LT

    Jedynie wyciągnąłem zbiorniczek płynu. Dostęp strasznie badziewny szczególnie do śruby od strony akumulatora, jakoś dałem radę grzechotką z przegubem. Druga śruba oczkowym kluczem.
  7. najt154

    Trzyma zacisk PP oraz LT

    Odsunąłem pompkę od serwo i jest zdecydowana poprawa. Czekam na komplet serwo+pompka od Rafała
  8. najt154

    1.6 16V nie odpala z kluczyka

    Też ułamała mi się końcówka wkładu stacyjki i było zero reakcji. Ale to się stało nagle, od razu i od tamtego momentu już nigdy więcej z kluczyka mi nie odpalił. Fajnie się jeździło i odpalało kombinerkami To że nie działa Ci blokada kierownicy wskazuje tym bardziej że coś nie tak z wkładem. Ja jeszcze miałem tak, że nie mogłem wyłączyć zapłonu, kluczyk się cofał a kostka stacyjki stała na zapłonie
  9. najt154

    Trzyma zacisk PP oraz LT

    Tak też zrobię, choć dostęp badziewny. Dodam jeszcze że wczytalem się dokładniej w wątek i wnioskuje ze u mnie temperatury są wyższe. Tylne felgi są ledwo letnie, natomiast przednie da się trzymać ale są naprawdę ciepłe i ich temperaturę szacuje na 40-50 stopni. Natomiast przednie tarcze są po prostu gorące, dosłownie nie mogę się dotknąć nawet na ułamek sekundy bo parzy. Po trasie 30km i to bez szczególnie mocnych hamowan. Wiec nie wiem nawet czy u mnie problem nie jest głębszy i powoduje niecofanie się tloczkow na obu sekcjach... Nie kojarzę żebym miał tak wysokie temp w VB a tam dosyć często kontrolowalem temperature bo często walczyłem z zaciskami.
  10. najt154

    Trzyma zacisk PP oraz LT

    Odgrzeję kotleta. Mam podobny problem, ale u mnie dotyczy kół LP i PT, a tu wszyscy chyba jak jeden mąż mieli problem z drugą sekcją. Czy może ktoś miał odwrotnie niż w tytule tematu i wymiana serwa pomogła? Mi się znacznie grzało LP koło, trzymało ostro, jak się nagrzało to oczywiście opory i telepanie. Wymieniłem tarcze i klocki na nowe bo i tak był śmietnik, usprawniłem LP zacisk poprzez wyczyszczenie wszystkiego i złożenie na nowych gumach. Pomogło, na początku miałem wrażenie, że teraz PP grzeje się bardziej - cieszyłem się, że tyko na wolnego zrobię PP i będzie dobrze. Nic bardziej mylnego, chyba znów zaczyna LP grzać mocniej - nie tak mocno, jak przed regeneracją zacisku który faktycznie tego wymagał, ale jednak grzeje. I PT chyba też jest cieplejszy niż LT. Wróciło trzymanie, nie jakieś tragiczne ale jest, wczoraj na A1 do Łodzi spoko, bo wyjeżdżając od siebie nie miałem dużo hamowania - nie miało kiedy się nagrzać. Ale powrót z Łodzi gdzie na mieście hamulce zdążyły się dobrze nagrzać - telepka do samego domu i gorące koła. I tak jest zawsze, że jak ruszam z miejsca gdzie jadę jest spoko przyjemna jazda aż się nagrzeją, a jak ruszam z miejsca gdzie od razu jest start stop to już cała trasa przekichana aż ostygnie. REASUMUJĄC czy bywały przypadki, że to druga sekcja trzymała i wymiana serwa pomogła? Szczerze wolę wymienić serwo na używkę niż wszystkie przewody elastyczne, a potem pompkę, a na koniec serwo. Na początek oczywiście spróbuje z podkładkami. Wyczytałem też, że miewaliście tak, że tylne grzało się mocniej niż przednie - to ja tego nie mam. Jeżeli już to jest różnica między tylnymi, ale na pewno przednie zawsze są bardziej gorące niż tylne. Na wiosnę zakładałem też nowe klocki na tyle i widzę, że na PT kole szybciej ich ubywa Doradźcie coś, szkoda mi nerwów, i nowych tarcz Pozdrawiam
  11. Ja tylko pozwolę sobie uściślić, że to nie było 1.9 CDTI a Z30DT czyli 3.0 CDTI
  12. najt154

    Wymiana uszczelniacza półosi

    Proszę https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3130303516130-CO01033292B-O17941-uszczelniacz-polosi.html Ciekawostka jest taka, że wymiary są praktycznie takie same jak dla skrzyni F18 i choć numery katalogowe się różnią to teoretycznie oraz praktycznie pasuje. Miałem akurat taki na półce - pozostałość po VB, sprawdziłem wymiary - stwierdziłem, że powinno pasować. Włożyłem i faktycznie pasuje
  13. najt154

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    No idzie lepiej jak moja ale faktycznie po tych cyfrach spodziewałbym się czegoś więcej 😕
  14. najt154

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    No zacny wynik muszę przyznać, na pewno wgniata w fotel A powiedz jak z kopciuchem? Na pewno masz wszystko ładnie wystrojone ale przy takich mocach jednak może dymić a wygląda to wtedy niezbyt hmm estetycznie. Fakt, że odchodzi pięknie ale kopci jak Batory powoduje mieszane odczucia 😕 Podczas normalnej dynamicznej jazdy pewnie się to za bardzo nie objawia, a z butem w podłodze?
×