Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

najt154

Forumowicz
  • Zawartość

    390
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

najt154 wygrał w ostatnim dniu 2 Luty

najt154 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Neutral

O najt154

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1992.02.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc/Płock
  • Zainteresowania
    motoryzacja, chemia i technologie, muzyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC '08 GTS Z19DTH OPC-Line

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przyczyną jest niewłaściwy silnik. O ile masz 2.2 dti tak jak w opisie to dawek korekcyjnych nie sprawdzisz bo nie istnieją
  2. najt154

    problem z pompą

    okej, 50Nm na takie szpilki wydaje mi się sporo. ja dokręcałem 25NM i po 5kkm pompa mi się nie odkręciła
  3. najt154

    problem z pompą

    bo to są pytania na które odpowiada wujek google. ale skoro u Ciebie google nie działa i od poniedziałku masz niedokręconą pompę to ja znajdę za Ciebie: 25Nm
  4. Miałem to samo mniej więcej po wymianie magistrali. Też piszczało po nagrzaniu, nieraz bywało że nie. Po zgaszeniu jeszcze chwile było słychać jak piszczy i cichnie. Już ci mówię co to. Nie wiem Sprzedałem tak samochód i nigdy się nie dowiedziałem.
  5. Smutne, bo na papierze ładnie wygląda, ale jak wiadomo papier wszystko przyjmie. Natomiast na pocieszenie bardzo optymistyczne spalanie według Skody w rzeczywistości okazuje się być niemal identyczne jak w Oplu, który w katalogu podał zdecydowanie bardziej rzeczywiste wartości
  6. Nie chcę wyrokować ale z tego co słyszałem to F13/F15/F17 nie pasi. Pasują na pewno te co powiedziałem, zresztą jest temat o przekładce F18 na F16 z Daewoo i tam jest wiele informacji, poszperaj. Nie odłączaj tego do demontażu. Rozłącz wybierak na łączeniu z drążkiem wychodzącym z grodzi (jedna śrubka na klucz 13) i tyle. Tam też się reguluje wybierak po założeniu nowej skrzyni, to Cię nie minie i tak.
  7. nie, prawie plug&play podchodzi F16, w tym z Daewoo np. Nexii, Lanosa itp lub F23 ale wtedy musisz przekładać lewarek bo jest na linkach a F16/F18 ma na drążku EDIT w F23 poza tym jest inne sprzęgło
  8. najt154

    Specyfikacja oleju

    Hmm, być może nie możesz znaleźć prawdopodobnie dlatego bo już nie produkują olejów w specyfikacji z początku/połowy lat '90? Kolego ta konstrukcja ma ponad 20 lat, trochę się pozmieniało w dziedzinie olejów. Ale spokojnie, nowe normy zastępujące stare nigdy (w teorii) nie są gorsze, a z zasady powinny być lepsze Najlepsza odpowiedź jednak jest kolegi powyżej, po prostu kup w miarę markowy przyzwoity olej i tyle. Co do marek i lepkości jest temu poświęcony na tym forum ogromny temat rzeka z którego prawdopodobnie nic przydatnego nie da się wywnioskować oprócz tego jakie są w miarę dobre marki olejów jeżeli jesteś dopiero co zmotoryzowany i ich jeszcze nie poznałeś 😛
  9. najt154

    Wskazania komputera 3.0 cdti

    Wprawdzie 1.9 cdti ale. U mnie przeważnie rezerwa się zapala jak mam 60-80km zasięgu, ale to oczywiście zależy od warunków (średnie spalanie z jakiegoś tam czasu). Przy 50km wyskakuje komunikat żebym poszukał dystrybutora, a przy około 30km zasięgu zaczyna migać. Pytanie kiedy naprawdę zacznie brakować paliwa. Ja raz wyjeździłem do zasięgu 6km, rezerwa już dawno migała i wskazówka stała na 0. Zatankowałem wówczas 57 litrów paliwa czyli w baku były jakieś 4 litry. Pytanie kiedy skończyłaby się jazda? Poza dyskusją oczywiście jest, że wyjeżdżanie paliwa na maksa jest niezdrowe, niebezpieczne i jest proszeniem się o kłopoty dlatego pomińmy ewentualne dyskusje na ten temat
  10. najt154

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Patrząc na to procesowo - technologicznie to nie jest to najszczęśliwsze miejsce dla pomiaru temperatury. Pomiar znajduje się na martwym odcinku, o ile dla ciśnienia nie ma to większego znaczenia o tyle temperatura powinna być umieszczona gdzieś gdzie albo ten olej ciągle płynie i jest wymieniany albo w misce olejowej. Natomiast tutaj można powiedzieć, że ten olej po prostu stoi w miejscu i nagrzewa się tylko od oleju przepływającego obok. Błąd projektowy 😋 jak widzę podobne wykonanie pomiaru temperatury na rurociągach to od razu wypisuję usterkę dla branży orurowania stąd możesz mieć problem z błędną temperaturą oleju. Aczkolwiek po dłuższym czasie powinien nagrzać się do podobnej temperatury jaka panuje w układzie, ale na pewno jego reakcja będzie spowolniona. Z drugiej strony w komorze może wydawać się nam, że jest ciepło, ale podczas jazdy jakieś powietrze tam krąży a taka choinka, z mosiądzu który dobrze przewodzi ciepło, zawierająca w środku śladowe ilości oleju może się po prostu wychładzać. To mogłoby tłumaczyć dlaczego na zimno pokazuje dobrze i w korku dobiło do 80*C - po prostu przez brak chłodzenia ten układzik się dogrzał. To co napisałem na pewno ma jakiś wpływ, ale czy poza tym czujnik jest na pewno dobrze wystrojony? Nie wiem
  11. Tak, to może być wina nieszczelności a to co opisujesz to normalka. Powyżej tych 10km/h silnik utrzymuje podwyższone obroty, miałem tak w VB 2.0, mam tak w VC 1.9. A jeżeli masz nieszczelności i chce podwyższyć obroty bo powiedzmy osiągnął te 10km/h to nie do końca mu to wychodzi bo krokowca uchyli tyle ile będzie chciał ale dodatkowo będzie szła lewizna która będzie podwyższać obroty jeszcze bardziej i będzie wariować. Na wzrost obrotów zareaguje zamknięciem krokowca, no bo pomyśli że jednak rosną za mocno, spadną, to znów go otworzy a tu znów lewizna i tak w kółko będzie bujać. Ja miałem nieszczelność na kołnierzu przepustnica - krokowiec, Ty możesz mieć gdzieś indziej a objaw będzie ten sam.
  12. Wygląda znajomo? W moim przypadku to był zerwany gwint w przepustnicy przy mocowaniu krokowca. Krokowiec nie dolegał dobrze do przepustnicy i powstała tam nieszczelność. Szukałem dosyć długo i znalazłem. Także masz objawy typowo pod nieszczelność, wręcz identyczne jak moje.
  13. najt154

    problemy z prowadzeniem

    Jakie masz sprężyny z przodu? Jak kayaba to przejrzyj forum pod ich kątem, ja sam się z tym problemem nie zetknąłem ale jak czytałem to one często gęsto powodują ściąganie i to właśnie w prawo.
  14. W 1.9 jest koło puchy filtra na przewodach idących do kabiny. Jak wyjmiesz puchę masz dobry dostęp. Jeżeli zaworek zwrotny na przewodzie jest sprawny to czynnika upuścisz tylko tyle co będzie w czujniku czyli 0,nic, to nie apteka. U mnie był sprawny, wymieniłem i śmiga. Ale ja miałem inny problem - kompresor chodził a wiatraki nie.
  15. yyyyy no chyba nie do końca
×