Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

najt154

Forumowicz
  • Content Count

    439
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

najt154 last won the day on February 2 2018

najt154 had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About najt154

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/12/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc/Płock
  • Zainteresowania
    motoryzacja, chemia i technologie, muzyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC '08 GTS Z19DTH OPC-Line

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od kiedy wyprodukowali ten silnik to ona tam cały czas jest, przykręcona do bloku silnika. Też mi na to trochę wygląda. Zdjęcie słabo to ukazuje ale trochę wygląda jakby brakowało jednej śruby, którą wykręca się do założenia blokady wału podczas wymiany rozrządu. Ale nawet jeśli tej śrubki brakuje i teraz ją wkręcisz to nie wie ma pewności, że to będzie szczelne
  2. Braciak też ma 2008 polski salon i oryginalny OPC Line 1. Ja też mam 2008 ale salon niemiecki i mam OPC Line 2. Także coś jest na rzeczy
  3. Czyli w zasadzie może mieć zarówno Z19DTH, Z19DT i Z19DTL. Skoro mówi że regulował to obstawiam, że ma Z19DT lub Z19DTL
  4. Mam to samo, u mnie też na jałowych obrotach wyraźnie głośniej chodzi, czuć też trochę większy opór niż powinna sprężarka sprawiać, czuć to po silniku, zwiększone wibracje. Jest też zasada że im cieplej (czyli sprężarka bardziej dociążona) to się to nasila. Jeżdżę tak już drugi rok i też przypuszczam, że to łożyska i dlatego przymierzam się do ich wymiany/wymiany sprężarki. Toteż podpinam się pod temat i chętnie się dowiem jeżeli jest jakaś jednoznaczna diagnoza tego stanu
  5. Jeżeli ma Z19DT czyli 8 zaworowy to są płytki i owszem, reguluje się Edit Żeby było na temat @karoles75 Regulacją poprawiłeś "kondycję" silnika i dlatego dawki się pozmieniały/poprawiły. Dawki korekcyjne nie świadczą tylko o kondycji wtryskiwaczy ale całego silnika.
  6. No i to jest chyba najlepszy dowód, że dawki korekcyjne nie zależą tylko od stanu wtryskiwaczy ale i od innych czynników jak choćby stan silnika, co już zresztą wielokrotnie było pisane Bo rozumiem, że wszystkie 4 dałeś nówki?
  7. w 1.9 jest osłona pod silnikiem która się otwiera jak klapa i ma z 80cm długości, jesteś w stanie tak wysoko podnieść samochód? odkręcanie filtra oleju jest dosyć upierdliwe nawet jak ma się kanał, nie wyobrażam sobie robić tego leżąc pod samochodem. gdzie wpadniesz ze starym olejem? do śmietnika? do studzienki? dasz do utylizacji - to chyba taniej dać mechanikowi zarobić i mieć czyste ręce
  8. Tak to jest normalne bo się po prostu wyrobiły i chodzą bardzo lekko, dlatego nie stawiają oporu. A powód odpadnięcia listwy jest taki że gniazda w listwie i końcówki na klapkach też się po prostu wyrobiły. Raczej jej nie przymocujesz, nie Ty pierwszy przez to przechodzisz. Możesz sobie tak jeździć jak nie przeszkadza Ci, że czasem sypnie błędem i wprowadzi w tryb serwisowy, że tracisz doładowanie przed przedmuchy i że ogólnie klapy latają jak chcą. Chyba proste, że lepiej jak ich nie ma w ogóle (czyli zaślepienie), bądź jak są ale działają (czyli nowe). Także polecam się tym zająć.
  9. Panowie, Przypuszczam, że któraś półoś pójdzie na szrot (a może i obie). Tak się składa, że mogę mieć półosie z Insigni 2.0 CDTI ze skrzynią F40. Pomyślałem, że mogą pasować ale nie chcę robić tego w ciemno. Jak popatrzyłem w katalogu IC to niektóre te półosie się ze sobą w miarę pokrywają, przede wszystkim zgadza się ilość zębów w skrzyni i piaście i są milimetrowe różnice w długości. Pytanie do Was, czy półoś z Insigni 2.0 CDTI ze skrzynią F40 będzie pasować do VC 1.9 F40? Pozdrawiam
  10. Nie znam dobrze tego silnika ale objawy dosyć uniwersalne wskazujące na nieszczelność dolotu/zasyfiona przepustnica/zasyfiony lub niesprawny silniczek krokowy (obrotów biegu jałowego)
  11. A patrzyłeś co jest po drugiej stronie sufitu? Dach i antena 🙄
  12. Mój kranik ani drgnął, a że nie chciało mi się zdejmować zderzaka żeby zdjąć wąż z chłodnicy to spuszczałem z węży pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Coś tam jeszcze wyleci z głowicy ale to był dla mnie najmniejszy problem biorąc pod uwagę ile płynu poszło w kanał podczas spuszczania pod zbiorniczkiem bo ciężko tam coś podłożyć sensownie
  13. Należałoby odczytać błędy. Być może podobnie jak ja podczas zdejmowania kolektora wyciągnąłeś przypadkiem wtyczkę od czujnika położenia wału. Wówczas kręci ale totalnie nic nie zaskakuje. Jak nie masz łatwego dostępu do kompa to po prostu obczaj gdzie jest ten czujnik (zdjęcia google), idź do samochodu, namierz i zobacz czy nie jest tak jak mówi, to nic nie kosztuje
  14. chyba ni z tym kompem jak się chcesz pobawić to najlepiej pojeździć przy niskim stanie paliwa i spróbować uchwycić który parametr nie wyrabia kiedy auto gaśnie
×
×
  • Create New...