Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

najt154

Forumowicz
  • Zawartość

    379
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

najt154 wygrał w ostatnim dniu 2 Luty

najt154 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Neutral

O najt154

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1992.02.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc/Płock
  • Zainteresowania
    motoryzacja, chemia i technologie, muzyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC '08 GTS Z19DTH OPC-Line

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wygląda znajomo? W moim przypadku to był zerwany gwint w przepustnicy przy mocowaniu krokowca. Krokowiec nie dolegał dobrze do przepustnicy i powstała tam nieszczelność. Szukałem dosyć długo i znalazłem. Także masz objawy typowo pod nieszczelność, wręcz identyczne jak moje.
  2. najt154

    problemy z prowadzeniem

    Jakie masz sprężyny z przodu? Jak kayaba to przejrzyj forum pod ich kątem, ja sam się z tym problemem nie zetknąłem ale jak czytałem to one często gęsto powodują ściąganie i to właśnie w prawo.
  3. W 1.9 jest koło puchy filtra na przewodach idących do kabiny. Jak wyjmiesz puchę masz dobry dostęp. Jeżeli zaworek zwrotny na przewodzie jest sprawny to czynnika upuścisz tylko tyle co będzie w czujniku czyli 0,nic, to nie apteka. U mnie był sprawny, wymieniłem i śmiga. Ale ja miałem inny problem - kompresor chodził a wiatraki nie.
  4. yyyyy no chyba nie do końca
  5. Nie wiem, te Uniroyale są jakieś dziwne. Przed założeniem zimówek prostowałem trzy felgi, z czego dwie lekko, jedna dosyć mocno. Na zimówkach super, żadnego bicia, przejeździłem całą zimę bez zastrzeżeń. Włożyłem letnie (Rainsporty 3) na te same felgi i od razu bicie, dosyć mocne. Jadę na reklamację. Wyważyli drugi raz, były jakieś jajca na dwóch kołach. Ok poprawiło się ale nadal występuje i to tak różnie. Przy 110-150km/h napierdziela, nieraz już przy 80 km/h czuć. Wejdę w zakręt przestaje, wejdę w drugi znów daje czadu. Fakt faktem, że obsługa w tej wulkanizacji mi się nie podobała. Na pytanie "czy dokręcacie koła kluczem dynamometrycznym?" pan odpowiedział mi bardzo elokwentnie "yy a jaki to jest?" Po czym w trosce o klienta i świadczone dla niego usługi podbija do mnie szefu i mówi "wie pan, w takich starych samochodach to nie dokręcamy kluczem dynamometrycznym" Nie wiem o ch*j mu chodziło ale ostatni raz się u tego pana stołowałem. Pewnie ma nieskalibrowany klucz i ma na to wy*****ane. Jak będę miał chwilę to podjadę tam gdzie felgi prostowałem. Tam gościu był na prawdę pro. Sorry panowie ale się zagotowałem jak sobie przypomniałem tą obsługę poniżej dna, wodorostów i trzech metrów mułu. Przecież nagle zawieszenie mi się nie popsuło. Albo partacze nie potrafią wyważyć albo te opony faktycznie są jakieś trudne do wyważenia. Mają bardzo miękkie boki - może to kwestia tego.
  6. najt154

    Szumy na każdym biegu M32

    Takie trywialne pytanie: masz olej w skrzyni? Nic nie wspomniałeś, a przechodzisz od razu z grubej rury do łożysk. Może masz wyciek i skrzynia chodzi na w pół sucha? Przy okazji nawet jeśli wycieków nie będzie możesz się pokusić o jego wymianę, drogo nie będzie a jakiś bezinwazyjny krok wykonasz.
  7. najt154

    Problem ze skrzynia biegów

    I co rozwiązałeś problem? Próbowałeś regulacji? Ja zajeździłem swoją skrzynię trasą 400km bez oleju. Wróciłem do domu bez 5 biegu (jak się później okazało nauczyłem się go na chama wbijać) z głośną skrzynią na każdym biegu i zakleszczającym biegi wstecznym. Także po podobieństwie objawów jeżeli regulacja nie pomaga to za dobrze nie wróżę Sprawdzałeś czy nie masz wycieku ze skrzyni? U mnie cała felga, tarcza hamulcowa, wszystko było w oleju
  8. To nie są koszta które strasznie powalają. Oczywiście wszystko zależy od tego na czym będzie polegać naprawa. Jak Pan nie gryzie to podjedź i zapytaj o orientacyjne koszta i już będziesz coś wiedział
  9. Bosch 60Ah 4 lata pracował bez zarzutu, w zimy nigdy nie miałem problemów z odpaleniem. Sprzedałem tak auto nie wiem co było dalej. Oczywiście nie namawiam abyś nie naprawiał, rób tak żebyś nie miał problemów Ale jestem pewien tego, że takie ładowanie to nie jest powód żeby odstawić auto, zamknąć i nie jeździć tylko szukać mechanika bo zaraz się prąd skończy. Nie skończy się, możesz jeździć i sobie spokojnie pomierzyć, posprawdzać, podjechać do elektromechanika jak się nie znasz i ogarnąć bez wielkiego pośpiechu Najlepsi do tego są starsi panowie którzy specjalizują się tylko i wyłącznie w regeneracji rozruszników i alternatorów
  10. Miałem ten sam dylemat jak szukałem VC, też chciałem 2.0T ale nie miałem cierpliwości ani czasu czekać na dobry egzemplarz których jak na lekarstwo. Dyszla nie chciałem ze względu własnie na krótkie odcinki a chciałem żeby jako tako się to odpychało. 1.9 znaleźć sporo łatwiej więc się przełamałem. Jeździłem sporo na krótkich dystansach w tygodniu + dłuższe w wkndy i nie miałem żadnych problemów. Teraz mam taki etap życiowy że jeżdżę cały tydzień po trasach, ale niedługo wrócę do niedługich odcinków i wiem, że nie powinno być problemów
  11. Regulator raczej (to moje logiczne myślenie) działa zero-jedynkowo albo działa dobrze albo wcale. A popsuć sie może przypuszczam na dwa sposoby albo nie ładuje albo przeładowuje bo puszcza cały prąd na aku. Mnie się zepsuł w drugi sposób, miałem ładowanie 17V na wolnych obrotach. Też miałem podobnie ładowanie w VB, przy grzaniu szyb to spadało grubo poniżej 13V. Spadku napięcia na kablach nie mierzyłem, klemy się nie grzały. Przejeździłem tak kilka lat cały czas mając w głowie "trzeba by w końcu zregenerować ten alternator". Ale nic się nie działo więc jeździłem
  12. Ta cena to pewnie dlatego bo to perski dywan 😂 Wygląda dość ładnie, trochę mnie bolą w oczy takie dodatki jak ta naklejka OPC z doopy, czarne BBSy mi osobiście nie leżą ale to ma małe znaczenie. No i dla mnie straszny ból, że to nie ma nawet zwykłego xenona 😕
  13. Hmm ta VC to już dawno wisi na otomoto, poznaję ją. Poza tym spójrz na zdjęcie papierów z datą z kwietnia 2017 Ceny paliw z lipca/sierpnia 2017 o czym świadczy również wygląd drzewostanu Niezbyt dobrze to wróży
  14. Te kosmiczne chwilowe spalania to objaw, że aktualnie wypala się DPF. Jak długo posiadasz ten samochód, nie zaobserwowałeś wypalania wcześniej / nie jesteś świadom, że w ogóle posiadasz DPF?
  15. Jak dla mnie nie jest to wina aku, bez przesady, oscyluje przy 10V przy rozruchu - szału nie ma, ale tragedii też nie. Mi na mrozach -20 w tym roku, na oryginalnym 10 letnim akumulatorze spadało napięcie nawet do 8V a i tak palił lepiej niż u kolegi. Jak dla mnie to jest jakiś problem z paliwem albo silnik nie trzyma kompresji. Odpalałeś w ogóle kiedyś z podpiętym op-comem żeby chociaż zobaczyć jak szybko i jakie ciśnienie nabija common rail podczas rozruchu?
×