Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

remiq88

Forumowicz
  • Zawartość

    471
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

remiq88 wygrał w ostatnim dniu 22 Grudzień 2017

remiq88 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

37 Best

O remiq88

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.02.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Starogard Gd.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum '06 Z19DT

Kontakt

  • GG
    20267525

Ostatnio na profilu byli

1 123 wyświetleń profilu
  1. remiq88

    Kalibracja spalania w komputerze pokladowym

    25,5 : 460*1/100 = 5,54 [l/100km] 29 : 460*1/100 = 6,30 [l/100km] (6,30 : 5,54) * 100% = 113,7% Czyli teoretycznie komp zaniża Ci spalanie o 13,7% Max. w pojedynczym kroku korekty w op-comie to +/- 12,7%, zatem ustaw te +12,7, wyjeździj trochę i sprawdź czy trzeba będzie jeszcze coś korygować.
  2. Oznaczeń pewnie nie znajdziesz. Ja osobiście użyłem wkrętów do tworzywa pod wymiar starych (trzeba zmierzyć suwmiarką średnicę). W marketach tego nie ma, ale w większych sklepach z konkretnie tego typu asortymentem powinieneś dostać.
  3. remiq88

    Lampy przód - obudowa i szkło

    Nie przypominam sobie, żeby na kloszu było oznaczenie. Różnica Anglik/EU polega na kształcie przesłony przed soczewką, zatem na 99% klosze są dokładnie takie same.
  4. Niedawno też to przerabiałem. Wiertło 4,2 w sam środek wkręta i w pewnym momencie łeb wkręta odpadnie. Pozostałości spokojnie wykręcisz małymi szczypcami, nie siedzą mocno. Przyszłościowo warto poszukać wkrętów nierdzewnych bo nowe ocynkowane po roku będą wyglądały tak samo.
  5. remiq88

    Wylaczajacy sie tempomat

    Z tyłu manetki jest plastik, który po podważeniu nożem/płaskim wkrętakiem daje się wyjąć. Po wyjęciu widać płytkę z mikrowyłącznikami. Demontujesz cienki plastik z miedzianymi ścieżkami, który idzie przez całą długość manetki i już masz wszystko na wierzchu. Reszta trzyma się tylko na plastikowych zatrzaskach.
  6. remiq88

    Jakie czujniki parkowania tył

    Jak już kupować to nowy oryginał. Ewentualnie oryginalną używkę, jeśli dają gwarancję rozruchową. Jeśli chodzi o czujniki to zamienniki odpuść.
  7. Val się wyżarł, bo kupił beemkę i przychodzi tutaj robić zamieszanie na forum. Człowiekowi z takim stażem i dorobkiem czasem naprawdę nie przystoi... A wracając do tematu, śmiało wkładaj te 215/55/17, podejdą bez problemu.
  8. remiq88

    Olej 5w40 na 5w30

    W takiej sytuacji to już bym zdecydowanie zmienił mechanika 😦
  9. Podaj linka do tego odtwarzacza. Jaka jest jakość dźwięku przez bluetooth w porównaniu do np. telefonu bezpośrednio wpiętego w AUX?
  10. remiq88

    Bardzo wysokie spalanie

    To wychodzi jakieś 9l/100km, nie 11-13. Sprawdzałeś czy komputer nie przekłamuje? Wiesz co konkretnie było robione i gdzie? Bo to w tym momencie największa niewiadoma czy nowy program nie ma związku ze zwiększonym spalaniem. Masz/miałeś DPFa?
  11. remiq88

    Vectra C ocynk

    Jak szukałem swojego to widziałem zarówno przed jak i polifty dosyć mocno nadjedzone przez rudą, więc dużo zależy od eksploatacji i być może również konkretnego egzemplarza. Najważniejsze to usuwać wszystkie ogniska korozji na bieżąco, żeby się nie rozprzestrzeniła i coroczna konserwacja (profile zamknięte, podwozie, itp.). Wtedy jest szansa, że trochę się odsunie to co nieuniknione.
  12. remiq88

    Drgania- Nowy

    No bez przesady. Zawsze mógł kolega kupić TDI, zapewniam, że w tych rocznikach klekoczą zdecydowanie głośniej niż nasze poczciwe z19dt(h). Co do drgań, przyczyn może być wiele, trzeba zacząć od podstawowych kwestii jak EGR, klapy wirowe, wtryski. Ogólnie przydałaby się pełna diagnostyka. Jakieś błędy są?
  13. remiq88

    Filtr paliwa Vectra c 1.9 cdti

    Dlatego przed odkręceniem warto spuścić całe paliwo z puszki filtra zaworkiem, który znajduje się na spodzie. Jak już ścieknie wszystko co powinno to ryzyko na zachlapanie jest mniejsze
  14. remiq88

    Filtr paliwa Vectra c 1.9 cdti

    Wszystko zależy od tego, jak bardzo został dokręcony, ale generalnie klucz do filtrów się przydaje. Ja nie miałem to wykorzystałem stary pasek wieloklinowy i też jakoś poszło. Z tym, że obudowę filtra warto unieruchomić w imadle na czas odkręcania nakrętki.
  15. No i właśnie masz odwrotnie założony. Jak płynu jest mało to pływak ma opaść. Popraw i będzie dobrze
×