Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

remiq88

Forumowicz
  • Zawartość

    462
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

remiq88 wygrał w ostatnim dniu 22 Grudzień 2017

remiq88 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

37 Best

O remiq88

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.02.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Starogard Gd.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum '06 Z19DT

Kontakt

  • GG
    20267525

Ostatnio na profilu byli

1 105 wyświetleń profilu
  1. remiq88

    Bardzo wysokie spalanie

    To wychodzi jakieś 9l/100km, nie 11-13. Sprawdzałeś czy komputer nie przekłamuje? Wiesz co konkretnie było robione i gdzie? Bo to w tym momencie największa niewiadoma czy nowy program nie ma związku ze zwiększonym spalaniem. Masz/miałeś DPFa?
  2. remiq88

    Vectra C ocynk

    Jak szukałem swojego to widziałem zarówno przed jak i polifty dosyć mocno nadjedzone przez rudą, więc dużo zależy od eksploatacji i być może również konkretnego egzemplarza. Najważniejsze to usuwać wszystkie ogniska korozji na bieżąco, żeby się nie rozprzestrzeniła i coroczna konserwacja (profile zamknięte, podwozie, itp.). Wtedy jest szansa, że trochę się odsunie to co nieuniknione.
  3. remiq88

    Drgania- Nowy

    No bez przesady. Zawsze mógł kolega kupić TDI, zapewniam, że w tych rocznikach klekoczą zdecydowanie głośniej niż nasze poczciwe z19dt(h). Co do drgań, przyczyn może być wiele, trzeba zacząć od podstawowych kwestii jak EGR, klapy wirowe, wtryski. Ogólnie przydałaby się pełna diagnostyka. Jakieś błędy są?
  4. remiq88

    Filtr paliwa Vectra c 1.9 cdti

    Dlatego przed odkręceniem warto spuścić całe paliwo z puszki filtra zaworkiem, który znajduje się na spodzie. Jak już ścieknie wszystko co powinno to ryzyko na zachlapanie jest mniejsze
  5. remiq88

    Filtr paliwa Vectra c 1.9 cdti

    Wszystko zależy od tego, jak bardzo został dokręcony, ale generalnie klucz do filtrów się przydaje. Ja nie miałem to wykorzystałem stary pasek wieloklinowy i też jakoś poszło. Z tym, że obudowę filtra warto unieruchomić w imadle na czas odkręcania nakrętki.
  6. No i właśnie masz odwrotnie założony. Jak płynu jest mało to pływak ma opaść. Popraw i będzie dobrze
  7. Piny z czujnika nie mają znaczenia, gdyż wewnątrz czujnika jest tylko kontaktron, który zwiera oba ze sobą, gdy płynu jest powyżej minimalnego poziomu. Co innego, jakbyś zamontował czujnik obrócony o 180°, wtedy będzie działał odwrotnie. Jeśli jesteś pewien, że czujnik jest zamontowany poprawnie to zewrzyj oba przewody od czujnika i zobacz czy komunikat zniknie. Jeśli tak - szukaj problemu w samym czujniku, jeśli nie - w wiązce.
  8. remiq88

    Led-y W Vc - Przewodnik

    Akurat patrzyłem na Ali, bo to wszystko i tak z Chin idzie. Mają różne, ciepłe i zimne.
  9. remiq88

    Led-y W Vc - Przewodnik

    Panowie, mam pytanie natury estetycznej do wszystkich, którzy zmieniali żarówki w lampkach podsufitki na LEDowe odpowiedniki. Widziałem na zdjęciach, że sporo ludzi wkłada diody koloru zimnego białego. Czy wizualnie nie gryzie się to z fabrycznym bursztynowym podświetleniem deski? Czy może lepiej kupić diody ciepłe białe?
  10. remiq88

    Czyszczenie filtra DPF

    Od kiedy pojawiły się na rynku zamienniki DPF w cenie niewiele większej niż koszt usługi usunięcia filtra to wydaje mi się, że usuwać nie ma sensu. Tym bardziej, że jest obecnie nagonka na diesle i tylko czekać aż się zaczną rutynowe kontrole. Co do regeneracji to niestety, wszystko zależy jak kto zrobi i w jakim stanie jest DPF oddany do regeneracji. Zatem czasem opinii pozytywnych jest czasem tyle co i negatywnych.
  11. remiq88

    Jaki transmiter fm

    Którą generację Roidmi kupiłeś? Jeśli pierwszą bądź drugą (2s) to upewnij się, że ta metalowa końcówka transmittera nie zwiera Ci styków w gnieździe zapalniczki. Jeśli masz trzecią generację (3s) no to faktycznie coś może być z samym transmitterem.
  12. remiq88

    Kondensator 2 Farad ile się ładuje?

    Wzór na krzywą ładowania kondensatora znajdziesz w google bez problemu. Cały problem polega jednak na tym, że trzeba przyjąć duże uproszczenia do wykonania obliczeń. Przyjmijmy zatem, że kondensator jest obecnie całkowicie rozładowany: U0=0V , napięcie ładowania: U=12V , rezystancja żarówki "na ciepło" (pomijam zmianę rezystancji wraz z jej rozgrzewaniem się): R=28Ohm , pojemność kondensatora: C=2F, daje nam czas ładowania ok. 6 minut do poziomu 0,99*U. Mam nadzieję, że tyle informacji Ci wystarczy.
  13. remiq88

    Parktronik przestał działać

    Ja u siebie wymieniałem na Boscha i (odpukać) dwa lata jeżdzę bez problemów. A na forum znajdziesz sporo opinii, że jest problem z jakością zamienników. Dlatego wydaje mi się, że nie ma sensu oszczędzać.
  14. Sorry, jeśli nie do końca w temacie, ale co ile km wypalał Ci się DPF przy takim stopniu zabicia? Udało Ci się go zregenerować czy się całkowicie pozbyłeś?
  15. remiq88

    Parktronik przestał działać

    Raczej nic nie uszkodzisz, one się w zasadzie różnią tylko obudową. Ale jeśli udaje Ci się wyczuć "pykanie" czujników to dlaczego nie spróbujesz zamienić dwóch czujników miejscami? Będziesz wiedział czy to czujnik czy wiązka.
×