Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

remiq88

Forumowicz
  • Zawartość

    479
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

remiq88 wygrał w ostatnim dniu 22 Grudzień 2017

remiq88 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

37 Best

O remiq88

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.02.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Starogard Gd.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum '06 Z19DT

Kontakt

  • GG
    20267525

Ostatnio na profilu byli

1 150 wyświetleń profilu
  1. remiq88

    Siłownik maski

    Miałem na myśli siłowniki maski z C5 I generacji, wymiarowo wydają się w porządku, siła wyrzutu 120N, czyli przy założeniu z dwóch stron powinno być ok.
  2. remiq88

    Siłownik maski

    Zawsze możesz pomalować na czarno i tylko tłoczysko zostawić w chromie, będą wyglądały ok. Daj znać jak zamontujesz czy płynnie się zamyka i czy maska się nie wygina. Sam mam dylemat czy iść w te chromowane cuda czy podpasować sobie siłowniki z Citroena C5. W drugim przypadku cenowo taniej, ale trzeba samemu rzeźbić z mocowaniami.
  3. Też się długo zastanawiałem nad Febi, ale ze względu na ogólny brak pozytywnych opinii wolałem dopłacić i wziąć Textary. I nie żałuję. Różnica jest rzędu niespełna 100zł za komplet tarcze + klocki na przód, a święty spokój bezcenny.
  4. remiq88

    Wysyp komunikatów

    Albo aku tak jak piszesz, albo gdzieś wtyczka od CANa luźna/zaśniedziała. Sprawdź napięcie aku po dłuższym postoju to już coś będziesz wiedział.
  5. Rurka to nie problem, znalazłem, wytrzymała. Niestety samo pokrętło się poddało i wygięło w banan. Tak czy inaczej zamówione nowe, trochę lepsze. Jak przyjdzie to będę próbował dalej i dam znać. Edit: No i poszło. Dobra nowa przedłużka, jedno popołudnie i nowe Textary siedzą na miejscu. Trochę walki ze śrubami było i faktycznie po wykręceniu było widać nałożony przy poprzednim montażu czerwony klej. Stare klocki pomimo sporego przebiegu miały jeszcze około centymetra grubości, ale musiały być strasznie twarde (niestety oznaczenia producenta nie przetrwały na klockach, więc nie wiem co to było), bo tarcze były po prostu totalnie zryte i było już czuć bicie na kierownicy. W każdym razie dziękuję Panowie za podpowiedzi, jednak najważniejsze to mieć pod ręką dobre narzędzia
  6. Bardziej chodzi mi o to, że zarówno dobrą przedłużkę jak i pneumata muszę kupić dlatego pytam o opinię. Tą, którą mam odkrecałem już nie jedną zapieczoną śrubę zarówno w kole jak i w zawieszeniu, ale na tych śrubach po prostu poległa. Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
  7. Klej to jedno, drugie, że nie ruszane nie wiadomo jak długo. Kanał mam, siedziałem w nim próbując kluczem do kół, ale zaczął się wyginać a śruby ani rusz. Czyli nikt nie próbował pneumatykiem?
  8. Panowie, dzisiaj podszedłem do wymiany tarcz i klocków w moim Sigu i niestety doznałem porażki, gdyż pomimo używania dostępnych mi kluczy i przedłużek, śruby trzymające jarzmo zacisku do piasty (klucz E20) nie chcą współpracować. Mam w tym wypadku trzy opcje: zakupić/pożyczyć porządny klucz pneumatyczny, grzać śluby palnikiem i liczyć, że puszczą albo oddać samochód do mechanika (co nie do końca mnie satysfakcjonuje, gdyż kupiłem wszystkie części i chciałem samodzielnie dokonać wymiany). Czy również mieliście problemy z tymi śrubami? U mnie przynajmniej przed cały okres od kiedy Sig jest w moich rękach (3lata, 80.000km) hamulce nie były ruszane), więc śruby mają prawo być zapieczone, jednak pierwszy raz spotkałem się z takim przypadkiem. Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki.
  9. remiq88

    Kalibracja spalania w komputerze pokladowym

    25,5 : 460*1/100 = 5,54 [l/100km] 29 : 460*1/100 = 6,30 [l/100km] (6,30 : 5,54) * 100% = 113,7% Czyli teoretycznie komp zaniża Ci spalanie o 13,7% Max. w pojedynczym kroku korekty w op-comie to +/- 12,7%, zatem ustaw te +12,7, wyjeździj trochę i sprawdź czy trzeba będzie jeszcze coś korygować.
  10. Oznaczeń pewnie nie znajdziesz. Ja osobiście użyłem wkrętów do tworzywa pod wymiar starych (trzeba zmierzyć suwmiarką średnicę). W marketach tego nie ma, ale w większych sklepach z konkretnie tego typu asortymentem powinieneś dostać.
  11. remiq88

    Lampy przód - obudowa i szkło

    Nie przypominam sobie, żeby na kloszu było oznaczenie. Różnica Anglik/EU polega na kształcie przesłony przed soczewką, zatem na 99% klosze są dokładnie takie same.
  12. Niedawno też to przerabiałem. Wiertło 4,2 w sam środek wkręta i w pewnym momencie łeb wkręta odpadnie. Pozostałości spokojnie wykręcisz małymi szczypcami, nie siedzą mocno. Przyszłościowo warto poszukać wkrętów nierdzewnych bo nowe ocynkowane po roku będą wyglądały tak samo.
  13. remiq88

    Wylaczajacy sie tempomat

    Z tyłu manetki jest plastik, który po podważeniu nożem/płaskim wkrętakiem daje się wyjąć. Po wyjęciu widać płytkę z mikrowyłącznikami. Demontujesz cienki plastik z miedzianymi ścieżkami, który idzie przez całą długość manetki i już masz wszystko na wierzchu. Reszta trzyma się tylko na plastikowych zatrzaskach.
  14. remiq88

    Jakie czujniki parkowania tył

    Jak już kupować to nowy oryginał. Ewentualnie oryginalną używkę, jeśli dają gwarancję rozruchową. Jeśli chodzi o czujniki to zamienniki odpuść.
  15. Val się wyżarł, bo kupił beemkę i przychodzi tutaj robić zamieszanie na forum. Człowiekowi z takim stażem i dorobkiem czasem naprawdę nie przystoi... A wracając do tematu, śmiało wkładaj te 215/55/17, podejdą bez problemu.
×