Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

remiq88

Forumowicz
  • Content Count

    480
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

remiq88 last won the day on December 22 2017

remiq88 had the most liked content!

Community Reputation

37 Best

About remiq88

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Starogard Gd.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum '06 Z19DT

Kontakt

  • GG
    20267525

Recent Profile Visitors

1220 profile views
  1. Panowie, mam pytanie z innej beczki. Czy po podłączeniu telefonu do oryginalnego adaptera (w przypadku UWB) następowało ładowanie baterii w telefonie? Jeśli tak to z których pinów UWB było podawane zasilanie do ładowania? Niestety nigdzie nie mogę znaleźć rozpiski pinów do złącza, które idzie do kopyta między fotelami, a mam pomysł na wykorzystanie tego miejsca. Z góry dzięki, jeśli ktoś posiada opis tego złącza i mógłby się podzielić. Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
  2. remiq88

    Siłownik maski

    Miałem na myśli siłowniki maski z C5 I generacji, wymiarowo wydają się w porządku, siła wyrzutu 120N, czyli przy założeniu z dwóch stron powinno być ok.
  3. remiq88

    Siłownik maski

    Zawsze możesz pomalować na czarno i tylko tłoczysko zostawić w chromie, będą wyglądały ok. Daj znać jak zamontujesz czy płynnie się zamyka i czy maska się nie wygina. Sam mam dylemat czy iść w te chromowane cuda czy podpasować sobie siłowniki z Citroena C5. W drugim przypadku cenowo taniej, ale trzeba samemu rzeźbić z mocowaniami.
  4. Też się długo zastanawiałem nad Febi, ale ze względu na ogólny brak pozytywnych opinii wolałem dopłacić i wziąć Textary. I nie żałuję. Różnica jest rzędu niespełna 100zł za komplet tarcze + klocki na przód, a święty spokój bezcenny.
  5. Albo aku tak jak piszesz, albo gdzieś wtyczka od CANa luźna/zaśniedziała. Sprawdź napięcie aku po dłuższym postoju to już coś będziesz wiedział.
  6. Rurka to nie problem, znalazłem, wytrzymała. Niestety samo pokrętło się poddało i wygięło w banan. Tak czy inaczej zamówione nowe, trochę lepsze. Jak przyjdzie to będę próbował dalej i dam znać. Edit: No i poszło. Dobra nowa przedłużka, jedno popołudnie i nowe Textary siedzą na miejscu. Trochę walki ze śrubami było i faktycznie po wykręceniu było widać nałożony przy poprzednim montażu czerwony klej. Stare klocki pomimo sporego przebiegu miały jeszcze około centymetra grubości, ale musiały być strasznie twarde (niestety oznaczenia producenta nie przetrwały na klockach, więc nie wiem co to było), bo tarcze były po prostu totalnie zryte i było już czuć bicie na kierownicy. W każdym razie dziękuję Panowie za podpowiedzi, jednak najważniejsze to mieć pod ręką dobre narzędzia
  7. Bardziej chodzi mi o to, że zarówno dobrą przedłużkę jak i pneumata muszę kupić dlatego pytam o opinię. Tą, którą mam odkrecałem już nie jedną zapieczoną śrubę zarówno w kole jak i w zawieszeniu, ale na tych śrubach po prostu poległa. Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka
  8. Klej to jedno, drugie, że nie ruszane nie wiadomo jak długo. Kanał mam, siedziałem w nim próbując kluczem do kół, ale zaczął się wyginać a śruby ani rusz. Czyli nikt nie próbował pneumatykiem?
  9. Panowie, dzisiaj podszedłem do wymiany tarcz i klocków w moim Sigu i niestety doznałem porażki, gdyż pomimo używania dostępnych mi kluczy i przedłużek, śruby trzymające jarzmo zacisku do piasty (klucz E20) nie chcą współpracować. Mam w tym wypadku trzy opcje: zakupić/pożyczyć porządny klucz pneumatyczny, grzać śluby palnikiem i liczyć, że puszczą albo oddać samochód do mechanika (co nie do końca mnie satysfakcjonuje, gdyż kupiłem wszystkie części i chciałem samodzielnie dokonać wymiany). Czy również mieliście problemy z tymi śrubami? U mnie przynajmniej przed cały okres od kiedy Sig jest w moich rękach (3lata, 80.000km) hamulce nie były ruszane), więc śruby mają prawo być zapieczone, jednak pierwszy raz spotkałem się z takim przypadkiem. Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki.
  10. 25,5 : 460*1/100 = 5,54 [l/100km] 29 : 460*1/100 = 6,30 [l/100km] (6,30 : 5,54) * 100% = 113,7% Czyli teoretycznie komp zaniża Ci spalanie o 13,7% Max. w pojedynczym kroku korekty w op-comie to +/- 12,7%, zatem ustaw te +12,7, wyjeździj trochę i sprawdź czy trzeba będzie jeszcze coś korygować.
  11. Oznaczeń pewnie nie znajdziesz. Ja osobiście użyłem wkrętów do tworzywa pod wymiar starych (trzeba zmierzyć suwmiarką średnicę). W marketach tego nie ma, ale w większych sklepach z konkretnie tego typu asortymentem powinieneś dostać.
  12. Nie przypominam sobie, żeby na kloszu było oznaczenie. Różnica Anglik/EU polega na kształcie przesłony przed soczewką, zatem na 99% klosze są dokładnie takie same.
  13. Niedawno też to przerabiałem. Wiertło 4,2 w sam środek wkręta i w pewnym momencie łeb wkręta odpadnie. Pozostałości spokojnie wykręcisz małymi szczypcami, nie siedzą mocno. Przyszłościowo warto poszukać wkrętów nierdzewnych bo nowe ocynkowane po roku będą wyglądały tak samo.
  14. Z tyłu manetki jest plastik, który po podważeniu nożem/płaskim wkrętakiem daje się wyjąć. Po wyjęciu widać płytkę z mikrowyłącznikami. Demontujesz cienki plastik z miedzianymi ścieżkami, który idzie przez całą długość manetki i już masz wszystko na wierzchu. Reszta trzyma się tylko na plastikowych zatrzaskach.
  15. Jak już kupować to nowy oryginał. Ewentualnie oryginalną używkę, jeśli dają gwarancję rozruchową. Jeśli chodzi o czujniki to zamienniki odpuść.
×
×
  • Create New...