Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

remiq88

Forumowicz
  • Zawartość

    451
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

remiq88 wygrał w ostatnim dniu 22 Grudzień 2017

remiq88 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

37 Best

O remiq88

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.02.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Starogard Gd.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum '06 Z19DT

Kontakt

  • GG
    20267525

Ostatnio na profilu byli

1 077 wyświetleń profilu
  1. remiq88

    Kondensator 2 Farad ile się ładuje?

    Wzór na krzywą ładowania kondensatora znajdziesz w google bez problemu. Cały problem polega jednak na tym, że trzeba przyjąć duże uproszczenia do wykonania obliczeń. Przyjmijmy zatem, że kondensator jest obecnie całkowicie rozładowany: U0=0V , napięcie ładowania: U=12V , rezystancja żarówki "na ciepło" (pomijam zmianę rezystancji wraz z jej rozgrzewaniem się): R=28Ohm , pojemność kondensatora: C=2F, daje nam czas ładowania ok. 6 minut do poziomu 0,99*U. Mam nadzieję, że tyle informacji Ci wystarczy.
  2. remiq88

    Parktronik przestał działać

    Ja u siebie wymieniałem na Boscha i (odpukać) dwa lata jeżdzę bez problemów. A na forum znajdziesz sporo opinii, że jest problem z jakością zamienników. Dlatego wydaje mi się, że nie ma sensu oszczędzać.
  3. Sorry, jeśli nie do końca w temacie, ale co ile km wypalał Ci się DPF przy takim stopniu zabicia? Udało Ci się go zregenerować czy się całkowicie pozbyłeś?
  4. remiq88

    Parktronik przestał działać

    Raczej nic nie uszkodzisz, one się w zasadzie różnią tylko obudową. Ale jeśli udaje Ci się wyczuć "pykanie" czujników to dlaczego nie spróbujesz zamienić dwóch czujników miejscami? Będziesz wiedział czy to czujnik czy wiązka.
  5. Jak nie masz IDS+ to mają być proste łączniki, takie jak pod drugim linkiem. Dziwne, że miałeś zamontowane wygięte. Ktoś coś kiedyś musiał kombinować.
  6. Jak swego czasu szukałem to wydawało mi się, że tu powinno być wszystko: https://shop.tvsat.com.pl/
  7. remiq88

    Xenon inna barwa

    Było kupić Philipsa albo Osrama to by problemu nie było.
  8. Napięcie jest to samo, ale to sygnał PWM o niskim wypełnieniu, przy którym przetwornica nie ma prawa normalnie funkcjonować. Fakt, też uważam, że to druciarstwo, ale jak już kolega musi to proponuję się wpiąć bezpośrednio pod przewód idący do żarówki H1 świateł drogowych (wewnątrz lampy) zamiast pod biały przewód w wiązce reflektora. Powinno to pozwolić na ominięcie modułu AFL a zatem również przetwornicy.
  9. Jasne, że wali, najczęściej P0400. Dlatego oprócz zaślepienia trzeba wyprogramować albo założyć emulator.
  10. Mnie też cały czas zastanawia przyczyna tego problemu i najdziwniejsze jest to, że nie trzeba wciskać sprzęgła mocno, wystarczy na tyle, aby zareagował sam czujnik sprzęgła i podał info do ECU, że sprzęgło zostało wciśnięte i obroty wracają do normy. Przez pierwsze kilka m-cy po zakupie samochodu jeździłem bez sprężyny powrotnej sprzęgła, przez co pedał był trochę niżej a czujnik nie zawsze kontaktował. Przez ten okres nie miałem żadnego problemu z obrotami. Po montażu sprężyny (gdyż bez niej tempomat nie chciał działać), problem z obrotami zaczął się okresowo pojawiać. Zatem aby rozwiązać zagadkę, trzeba by wiedzieć co ECU dokładnie robi po otrzymaniu sygnału z czujnika sprzęgła. Tak czy inaczej, problem nie jest jakiś szczególnie dotkliwy dopóki silnik nie gaśnie przy tym spadku obrotów i da się z tym żyć.
  11. remiq88

    Czyszczenie EGR w Z19DTH

    Gdy zawór jest skręcony (część elektryczna i mechaniczna) to trzpień jest wsunięty do środka. Po podaniu napięcia powinien się wysunąć i tym samym otworzyć zawór.
  12. remiq88

    Problemy z Elektryka/bagaznikiem

    Jak podniesiesz klapę bagażnika to na pewno zauważysz wiązkę, która idzie do klapy.
  13. remiq88

    Problemy z Elektryka/bagaznikiem

    Zacząłbym od sprawdzenia stanu przewodów w gumowej osłonie pomiędzy budą a klapą bagażnika. Bywa, że pękają. Jaki rodzaj nadwozia? Uzupełnij profil...
  14. Do jakiego poziomu zapełnienia zszedł z tych 102% bezpośrednio po pełnym wypaleniu? Zdrowy DPF powinien zejść do ok. 20%. Opcje są dwie, albo DPF jest faktycznie zabity na amen (ale to sprawdzisz na 100% dopiero jak go wyciągniesz), albo czujnik różnicy ciśnień przekłamuje podając złe wartości do ECU czym inicjuje wypalanie (uszkodzenie może być zarówno w samym czujniku jak i w przewodach, które idą od puszki DPFa do czujnika). Skoro posiadasz op-coma to zainteresuj się wskazaniami z czujnika różnicy ciśnień oraz poziomem zapełnienia w czasie jazdy (nagraj live data w trasie). Może coś się uda z tego wywnioskować.
  15. remiq88

    Kontrolka poduszki powietrznej bład B0016

    Masz w opisie błędu, że rezystancja za niska, czyli teoretycznie zwarcie pomiędzy przewodami bądź do masy. Szukaj zatem przetarć i załamań na przewodzie idącym do poduszki.
×