Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vigas

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About vigas

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C kombi Z19DT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem w tym tygodniu dokładnie taką samą historię. Proces wypalania dpf monitorowałem za pomocą apki dpf info (chwała autorowi programu) i za każdym razem scenariusz był taki sam: dopalanie inicjowało się, proces dopalania dochodził do 15% (wg dpf info), trwał jakieś 15 minut i kończył się bez finalnego dopalenia. I tak co jakieś 60km. Było tak od poziomu nasycenia filtra dpf 90% do 106%. Ganiałem w tym czasie samochód po ekspersówce, przejechałem w ten sposób pewnie z 400km. Jednym słowem dramat. W przypływie desperacji i bezsilności odłączyłem akumulator na noc i po tym kolejne dopalenie zakończyło się sukcesem. Filtr dopalił się do poziomu 8%. Oczywiście nie wiem czy to "restart" pomógł, czy bez niego samochód też by się w końcu dopalił.
  2. Mały update: Niestety po pewnym czasie problem powrotu lewarka wrócił. Samo psikanie smarem z zewnątrz nie wystarczyło na długo. Przy okazji regeneracji przepustnicy zrobiło się trochę miejsca pod maską i wróciłem do tematu lewarka. Zdemontowałem podstawę akumulatora, odczepiłem cięgna zmiany biegów, wyciągnąłem zawleczkę z wybieraka (trzeba uważać żeby gdzieś nie spadła), zsunąłem i przesmarowałem część z trzpieniem. Wg mnie efekt jest naprawdę dobry. Po przesmarowaniu lewarek pięknie wraca, biegi wchodzą precyzyjnie. Dlatego mając taki problem radziłbym od razu przystąpić do smarowania bezpośrednio zdemontowanego trzpienia, a nie psikanie go z zewnątrz.
  3. vigas

    Drzwi

    Tutaj masz podobny temat: http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=142942
  4. Nie wyciągałem wybieraka. Wybierak jest częścią skrzyni biegów. Żeby mieć do niego dostęp wyciągnąłem akumulator i podstawę akumulatora.
  5. W moim przypadku (mam skrzynię M32) pomogło obfite, co kilka dni spryskiwanie sworznia wybieraka olejem w sprayu. Pewnie szybciej byłoby ściągnąć zawleczkę, wyciągnąć trzpień i przesmarować.
  6. Witam, mnie też dopadł problem opisywany przez kolegów tzn. piszczenie słyszalne w kabinie, przypominające ocieranie metalu o gumę. Próbowałem smarować co się da od strony kierownicy, dodałem uszlachetniacza, o którym pisali użytkownicy Vectry B, ale bez rezultatu. Po jakimś czasie zauważyłem (usłyszałem), że źródło tego irytującego dźwięku nie jest w kabinie, tyko pod maską i idąc po najmniejszej linii oporu popsikałem krzyżak kolumny kierownicy olejem technicznym w sprayu Fischera. Problem od tego czasu minął.
  7. Dzięki za odpowiedź. Nie wiesz przypadkiem jak on się fachowo nazywa?
  8. Witam, Poszukuję dokładnie tego samego wtyku co Mazan1712. Czy ktoś z Forumowiczów wie gdzie można taki dostać? W ASO powiedzieli mi, że jest to element wiązki i jako taki nie jest dostępny osobno. Z góry dzięki za info.
×
×
  • Create New...