Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

vigas

Forumowicz
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O vigas

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C kombi Z19DT

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Miałem w tym tygodniu dokładnie taką samą historię. Proces wypalania dpf monitorowałem za pomocą apki dpf info (chwała autorowi programu) i za każdym razem scenariusz był taki sam: dopalanie inicjowało się, proces dopalania dochodził do 15% (wg dpf info), trwał jakieś 15 minut i kończył się bez finalnego dopalenia. I tak co jakieś 60km. Było tak od poziomu nasycenia filtra dpf 90% do 106%. Ganiałem w tym czasie samochód po ekspersówce, przejechałem w ten sposób pewnie z 400km. Jednym słowem dramat. W przypływie desperacji i bezsilności odłączyłem akumulator na noc i po tym kolejne dopalenie zakończyło się sukcesem. Filtr dopalił się do poziomu 8%. Oczywiście nie wiem czy to "restart" pomógł, czy bez niego samochód też by się w końcu dopalił.
  2. Mały update: Niestety po pewnym czasie problem powrotu lewarka wrócił. Samo psikanie smarem z zewnątrz nie wystarczyło na długo. Przy okazji regeneracji przepustnicy zrobiło się trochę miejsca pod maską i wróciłem do tematu lewarka. Zdemontowałem podstawę akumulatora, odczepiłem cięgna zmiany biegów, wyciągnąłem zawleczkę z wybieraka (trzeba uważać żeby gdzieś nie spadła), zsunąłem i przesmarowałem część z trzpieniem. Wg mnie efekt jest naprawdę dobry. Po przesmarowaniu lewarek pięknie wraca, biegi wchodzą precyzyjnie. Dlatego mając taki problem radziłbym od razu przystąpić do smarowania bezpośrednio zdemontowanego trzpienia, a nie psikanie go z zewnątrz.
  3. vigas

    Drzwi

    Tutaj masz podobny temat: http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=142942
  4. Nie wyciągałem wybieraka. Wybierak jest częścią skrzyni biegów. Żeby mieć do niego dostęp wyciągnąłem akumulator i podstawę akumulatora.
  5. W moim przypadku (mam skrzynię M32) pomogło obfite, co kilka dni spryskiwanie sworznia wybieraka olejem w sprayu. Pewnie szybciej byłoby ściągnąć zawleczkę, wyciągnąć trzpień i przesmarować.
  6. vigas

    skrzypienie kierownicy....

    Witam, mnie też dopadł problem opisywany przez kolegów tzn. piszczenie słyszalne w kabinie, przypominające ocieranie metalu o gumę. Próbowałem smarować co się da od strony kierownicy, dodałem uszlachetniacza, o którym pisali użytkownicy Vectry B, ale bez rezultatu. Po jakimś czasie zauważyłem (usłyszałem), że źródło tego irytującego dźwięku nie jest w kabinie, tyko pod maską i idąc po najmniejszej linii oporu popsikałem krzyżak kolumny kierownicy olejem technicznym w sprayu Fischera. Problem od tego czasu minął.
  7. vigas

    oswietlenie tylniej rejestracji

    Dzięki za odpowiedź. Nie wiesz przypadkiem jak on się fachowo nazywa?
  8. vigas

    oswietlenie tylniej rejestracji

    Witam, Poszukuję dokładnie tego samego wtyku co Mazan1712. Czy ktoś z Forumowiczów wie gdzie można taki dostać? W ASO powiedzieli mi, że jest to element wiązki i jako taki nie jest dostępny osobno. Z góry dzięki za info.
×