Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

romano

Forumowicz
  • Ilość treści

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O romano

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    bełchatów

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Auto
    Ascona B/ Combo/i jakaś vectra też się znajdzie
  1. Chcesz coś ogłosić? Zrób to w odpowiednim dziale! edit/ matrox
  2. Janus - Twój serwisanrt od klimy jest chyba tylko wyedukowany teoretycznie a nie praktycznie. pisałem wyżej na temat nabijania R134a zamiast R12. co do chińskich chłodnic klimatyzacji to masz bardzo błędną teorie. mam sklep motoryzacyjny i moge coś powiedzieć na temat chłodnic. Hella-Behr, nissens NRF Valeo - to też są chińczyki. ale przejde do rzeczy, te markowe chłodnice są gorzej wykonane niż te typowe chinole. w tych markowych sa problemy ze spasowaniem rurek, podgięciem rurek itp. a z tanimi chłodnicami nie ma problemu.
  3. ja dokładałem u siebie klime i rzadnego pasa nie przerabiałem. wentylator był tylko ten od silnika i dawał rade. z klimą chodził na wolnym biegu, a jak się grzał to wtedy wskakiwał drugi bieg. z tego co wiem to chyba belka pod chłodnicą jest inna . 1.4 i 1.6 mają to samo, a od 1.7 w góre jest inna belka - chodzi o wysokość chłodnic. jak masz silnik 1.6 to szukaj chłodznicy klimy od 1.6 bo np. od 1.8 będzie za wysoka. zanim zabierzesz sięza montaż klimy to proponuje sprawdzić wszystkie połączenie gwintowe. wszystko jest z aluminium, a jak wiadomo do dziadostwo jest delikatne. więc jak widzisz że któryś gwint jest nieciekawy to lepiej go odrazu wymienić. najgorsza czynność to wymontowanie kokpitu i poskładnanie tak żeby nic nie trzeszczało później. wszystkie kanały powietrza zostają te same, trzeba je tylko ładnie spasować (żeby nie było dziur na łączeniech). można wspomóc się gąbką od uszczelniania okien. w silniku C20XE nie odczułem spadku mocy na włączonej klimatyzacji . fajna sprawa jest teżz klimatyzowanym schowkiem - na podróż w sam raz. pozdrawiam miłej pracy aha, ogólnie klima była na R12, ale została nabita R134a i działała świetnie ( tylko trzeba nabić max 80% wartości) nad montażem spędziłem ok 7 dni ( popołudniami). dla przykładu do Colta z 96 roku montowałem ok 4 godziny ( słownie - cztery godziny) - jednak japońce mają troche lepiej
  4. montaż 7 dni po około 4do 5 godz. dziennie. wiązke do klimy trzeba ciągnąć oddzielnie. ja miałem problem ze znalezieniem jednej rurki, a jak już ją namierzyłem to koleś wysłał mi ją po 7 miesiącach ( po wielkich błaganiach - ale akurat była zima, bo za montaż klimy zabrałem się jakoś jesienią ). mam fotki z montażu tego cudeńka, jak je znajde to moge podesłac na maila bo troche tego było. brac sie chłopaki i montować. powodzenia
  5. tunele są takie same, ale trzeba wymienic całą obudowe nagrzewnicy - czyli kokpit trzeba wymontować. to czy to bedzie drogi interes czy nie zalezy głównie od tego, w jakim stanie kupisz części.
  6. klima 400 2 x nabicie klimy 200zł węże klimy + jakieś tam przerówbki 200 czyli razem 800zł części, które mi zostały to: nagrzewnica kpl panel ogrzewania do wersji z AC sporo przewodów ( do siników C20NE, C20XE na kopułce i na DIs-e) sprężarka na szeroki pasek, łapa do sprężarki na szeroki pasek instalacja chłodnicy nie mam. małe OT. koła pasowego wału korbowego nie trzeba wymieniać, bez różnicy czy masz na wąskich paskach czy na klinowe - KOŁO ZOSTAJE
  7. pasa nie trzeba wymieniać. ja klime podpiąłem pod wentylator od chłodnicy. tylko jak ktoś dołozy klime to proponuję załozyc alternator min 70A. bo jak jeździłem na krótkich odcinkach to to taki zwykły nie dawał rady naładować. mam sporo części do klimy do VA.
  8. miałem u siebie zamontowane. fajny bajer, ale płynu to zurzywałem od groma. silniczek ma swoje miejsce pod reflektorem. jak go wymontujesz to powinno się dać zrobić jakąś przymiarkę. taka mała podpowiedź, jeżeli masz rozwalone pióra od wycieraczek to typowo do tego modelu jest ciężko kupić, ale pracując w sklepie moto dopasowałem od volvo S60 przed liftem. zapinka jest identyczna, są troche dłuższe i wycierają większa powierzchnie lampy.
  9. ja u siebie sam montowałem klime. działała bez problemu. nowy właściciel też mówi że klima ciagle działa. co prawda jest troche roboty, ale warto.
  10. zdejmij nakładke z lewego progu ( tą wewnętrzną ) i poszukaj kabelków w kolorze szarym, one są od tych włączników w drzwiach. zdejmij z nich troche izolacji lub poprostu wbij coś ostrego i dotknij do masy. jak się lampka zapali to znaczy ze kabelek jest walniety
  11. sterownik centralnego zamka jest jest z boku po prawej stronie. ta dziura to jest miejsce do wpiecia kostki od BC. te szare kabelki są od włączników krańcowych ( tych w drzwiach co odpowiadają za włączenie światełka w kabinie)
  12. z OB raczej nie podejdą. mam takie zagłówki. 50zł kpl. plus poczta
  13. tez tak miałem. jak nie możesz otworzyć to bierzesz młotek i rozwalasz klamke od strony kierowcy. wyrywasz te potłuczone plastiki i wsadzasz tam łape. musisz wypiąć te mikrostyki co są przy bembenku i po kłopocie. ja tak miałem w VB. szkoda mi było szyb rozbijać więc wolałem klamke stuknąć. aha, robisz wszystko na własną odpowiedzialność
  14. cześć. a może ty masz centralny tylko że sterownik umarł. jak byś chciał to mam zestaw el. szyb na przód z instalacja do centr. zamka i całe zamki z siłownikami do drzwi
  15. pozamykaj drzwi, włącz zapłon i włącz wewnętrznąlampkę i zobacz czy teraz działa
×
×
  • Utwórz nowe...