Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.
-
Content Count
219 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
wonsky last won the day on September 21 2018
wonsky had the most liked content!
Community Reputation
24 NeutralAbout wonsky

-
Rank
Średnio obeznany
- Birthday 11/22/1991
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Mińsk Mazowiecki
-
Zainteresowania
Informatyka
Dodatkowe pola
-
Województwo
mazowieckie
-
Nr klubowy
1002
-
Auto
Insignia-A 2.8 V6 Turbo
-
Oddział VKP
Mazowiecki
Kontakt
-
GG
2698196
-
Skype
wonsky-007
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
I jak poradziłeś sobie z problemem?
-
Michał nie pisz głupot ! Na LO klapa mieszająca otwiera się maksymalnie na zimne powietrze, tak samo na HI ustawia się na ciepłe. Termistory działają wtedy gdy zadana jest konkretna temperatura np 20*C Meduza - w Twoim przypadku możliwe że jest mało czynnika - trzeba podjechać do serwisu klimatyzacji na DIAGNOZĘ a nie samo nabicie układu.
-
Zmiana Lamp W Vectrze B Przed Liftem Na Lampy Poliftingowe
wonsky replied to a topic in VB - elektryka
Wystarczy samą kostkę okrągłą odciąć, te od kierunków i silniczkow są takie same wiec ich nie trzeba ruszać -
Zmiana Lamp W Vectrze B Przed Liftem Na Lampy Poliftingowe
wonsky replied to a topic in VB - elektryka
Wystarczy ruszyć mózgownicą i popatrzeć na kolory przewodów w obecnych lampach - tak ! są takie same jak w kostce od polifta, wystarczy połączyć je kolorami. -
Nie odcina napięcia po ryglowaniu bo jak zarygluje to dalej miga i co jakiś czas znowu 10 błyśnięć robi
-
To normalne, can sprawdza żarówki, jak w bagażniku wyjmiesz wkładkę lampy nie odpinając jej od kostki będziesz słyszał jak żarówki grają metodą na to błyskanie jest przekaźnik.
-
Wiadomo że do zrobienia ale nie jest to dla mnie priorytetem Tak zachowuje się LED: A tak wygląda LED w długich:
-
Rejestracja czy postojówki to mogą sobie mrygać, przyzwyczaiłem się zostały mi po VB też LEDy do kierunków P21W oraz do wstecznego i tu miganie co chwila nie przejdzie niebiescy za szybko się czepną a i żona marudzi że jej miga. Wrzucam filmy na YT jak zachowuje się ta żarówka, jak YT przemieli jakość filmu to udostępnię linki.
-
Prawie na finiszu bardzo podoba mi się jak ten LED świecił po włożeniu w długie i jeżeli uda mi się zwalczyć H3 to zamówię H7, ale jak mają być takie kombinacje po kilka rezystorów to chyba łatwiej by było wyłączyć sprawdzanie
-
No i niestety d***... Działa połowicznie - po przekręceniu zapłonu mam błąd, natomiast jak włączę światła po chwili błąd znika aż do momentu wyłączenia świateł, wtedy znów pojawia się żarówka na desce :/ Rezystor oczywiście jest przed przekaźnikiem wpięty równolegle do cewki Obecnie jest tak: Rozważam dwie opcje Pierwsza to dorzucenie zwykłej żarówki na pin NC przekaźnika Druga to wyłączenie TECHem sprawdzania żarówek ( o ile jest to możliwe )
-
Spoko wiem bo podłączałem na krótko pewnie zostanie przymocowane do pasa przedniego albo sanek - wszystko zależy czy w ogóle zniknie błąd
-
Za namową kupiłem 50W 6Ohm, jak sprwadzę dam znać czy pomogło w przypadku H3 - mierzony na stole pobiera 2A przy 12V i po 2 minutach ma temparture ponad 80*C więc trzeba będzie zamocować do blachy
-
Panowie podpowie ktoś jaki rezystor zastosować przy LED H3? Przekaźnik załatwił sprawę błyskania diod - błyskały mimo iż mają przetwornicę, natomiast pozostał problem z błędem spalonej żarówki - niestety rezystory z postojówki SMD są za słabe
-
Moduł sterowania klimatyzacją może pokazywać błąd albo bardzo wysoką rezystancję przez co z kratki będzie leciało ciągle gorące powietrze (termistor jest NTC czyli im niższa temperatura tym wyższa rezystancja) Bardzo możliwe, były już tu przypadki że padało samo połączenie między nóżkami termistora a przewodem, może być też sam termistor uszkodzony - majątku nie kosztuje Słyszałem kilka opinii że czujniki padają od jazdy na ECO (z wyłączoną klimą) - nie wiem ile w tym prawdy bo ja nigdy klimy nie wyłączam a już dwa razy wymieniałem ten sam czujnik Możesz spróbować psikn