Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wonsky

Klubowicz
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

wonsky last won the day on September 21 2018

wonsky had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

1 Follower

About wonsky

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/22/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mińsk Mazowiecki
  • Zainteresowania
    Informatyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1002
  • Auto
    Vectra C Elegance
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

  • GG
    2698196
  • Skype
    wonsky-007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I jak poradziłeś sobie z problemem?
  2. Michał nie pisz głupot ! Na LO klapa mieszająca otwiera się maksymalnie na zimne powietrze, tak samo na HI ustawia się na ciepłe. Termistory działają wtedy gdy zadana jest konkretna temperatura np 20*C Meduza - w Twoim przypadku możliwe że jest mało czynnika - trzeba podjechać do serwisu klimatyzacji na DIAGNOZĘ a nie samo nabicie układu.
  3. Wystarczy samą kostkę okrągłą odciąć, te od kierunków i silniczkow są takie same wiec ich nie trzeba ruszać
  4. Wystarczy ruszyć mózgownicą i popatrzeć na kolory przewodów w obecnych lampach - tak ! są takie same jak w kostce od polifta, wystarczy połączyć je kolorami.
  5. Nie odcina napięcia po ryglowaniu bo jak zarygluje to dalej miga i co jakiś czas znowu 10 błyśnięć robi
  6. To normalne, can sprawdza żarówki, jak w bagażniku wyjmiesz wkładkę lampy nie odpinając jej od kostki będziesz słyszał jak żarówki grają metodą na to błyskanie jest przekaźnik.
  7. Wiadomo że do zrobienia ale nie jest to dla mnie priorytetem Tak zachowuje się LED: A tak wygląda LED w długich:
  8. Rejestracja czy postojówki to mogą sobie mrygać, przyzwyczaiłem się zostały mi po VB też LEDy do kierunków P21W oraz do wstecznego i tu miganie co chwila nie przejdzie niebiescy za szybko się czepną a i żona marudzi że jej miga. Wrzucam filmy na YT jak zachowuje się ta żarówka, jak YT przemieli jakość filmu to udostępnię linki.
  9. Prawie na finiszu bardzo podoba mi się jak ten LED świecił po włożeniu w długie i jeżeli uda mi się zwalczyć H3 to zamówię H7, ale jak mają być takie kombinacje po kilka rezystorów to chyba łatwiej by było wyłączyć sprawdzanie
  10. No i niestety d***... Działa połowicznie - po przekręceniu zapłonu mam błąd, natomiast jak włączę światła po chwili błąd znika aż do momentu wyłączenia świateł, wtedy znów pojawia się żarówka na desce :/ Rezystor oczywiście jest przed przekaźnikiem wpięty równolegle do cewki Obecnie jest tak: Rozważam dwie opcje Pierwsza to dorzucenie zwykłej żarówki na pin NC przekaźnika Druga to wyłączenie TECHem sprawdzania żarówek ( o ile jest to możliwe )
  11. Spoko wiem bo podłączałem na krótko pewnie zostanie przymocowane do pasa przedniego albo sanek - wszystko zależy czy w ogóle zniknie błąd
  12. Za namową kupiłem 50W 6Ohm, jak sprwadzę dam znać czy pomogło w przypadku H3 - mierzony na stole pobiera 2A przy 12V i po 2 minutach ma temparture ponad 80*C więc trzeba będzie zamocować do blachy
  13. Panowie podpowie ktoś jaki rezystor zastosować przy LED H3? Przekaźnik załatwił sprawę błyskania diod - błyskały mimo iż mają przetwornicę, natomiast pozostał problem z błędem spalonej żarówki - niestety rezystory z postojówki SMD są za słabe
  14. Moduł sterowania klimatyzacją może pokazywać błąd albo bardzo wysoką rezystancję przez co z kratki będzie leciało ciągle gorące powietrze (termistor jest NTC czyli im niższa temperatura tym wyższa rezystancja) Bardzo możliwe, były już tu przypadki że padało samo połączenie między nóżkami termistora a przewodem, może być też sam termistor uszkodzony - majątku nie kosztuje Słyszałem kilka opinii że czujniki padają od jazdy na ECO (z wyłączoną klimą) - nie wiem ile w tym prawdy bo ja nigdy klimy nie wyłączam a już dwa razy wymieniałem ten sam czujnik Możesz spróbować psiknąć w czujnik jakimś wd40 lub silikonem i próbować go od dołu złapać kombinerkami i pociągnąć w dół - teraz jest ciepło więc nie powinieneś nic połamać
  15. Są puste bo wybiera sobie sam gdzie ma wiać jak wieje zimnym to z przednich 4 kratek a ciepłym tylko z bocznych w auto Jak chcesz mieć tzw MAX AC to temp na LO, prędkość wedle uznania i obieg wewnętrzny włączasz
×
×
  • Create New...