Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piotras72

Forumowicz
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Piotras72

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VB 1,8 16V '97 kombi + LPG sekwencja STAG
  1. Dzięki, to teraz tylko muszę rozebrać drzwi. Hmmm, ale jak
  2. Witam, mam ten sam problem z krzywo podnoszącą się szybą i stąd moje pytanie: w którym miejscu jest ta śruba? Czy to ta na lewo od kabla trochę do góry przykryta folią na zdjęciu kolegi Steve?
  3. Koledzy, mam problem. Od kilku dni moja Viki miała takie zawachania: raz odpalała na benzynie a raz nie, podejrzewałem, że pompa się wiesza ale z tego co czytam to już sam nie wiem co to jest. Zauważyłem, że na zimnym silniku nie odpali za żadne skarby tylko kręci i nic, nie słychać nawet tego charakterystycznego buczenia po przekręceniu stacyjki. Muszę ją odpalić na gazie i jest ok, ale jak silnik jest rozgrzany to potrafi zaskoczyć na paliwie i albo po chwili zgaśnie albo pracuje na max 500 obr/min i trzęsie się cały, a smród jaki przy tym leci z rury jest nieziemski. Problem powtarza się do jakiegoś miesiąca, ale wcześniej było tak, że jak nie odpaliła na benzynie tylko na gazie to przejechaniu kilku kilometrów i zgaszeniu silnika odpalała już normalnie na benzynie. Wtedy chodziła idealnie na benzynie jak i na gazie, teraz to już tylko na gazie chodzi. Rozmawiałem z mechanikiem niestety przez telefon, bo przed weekendem majowym już jest nie uchwytny i orzekł, że to pompa, kazał mi jednak sprawdzić przekaźnik. Po sprawdzeniu przekaźnika stwierdziłem, że wizualnie jest ok, ale strasznie się grzeje. Czy można go wypiąć, żeby się nie grzał i jeździć z wypiętym przekaźnikiem przez parę dni tylko na gazie? Czy to może znowu czemuś innemu zaszkodzić? Dadam jeszcze tylko, że check nie zaświecił się ani razu, a działa napewno.
  4. Zrobiłem po raz drugi dokładnie tak jak piszesz i nic się nie zmieniło. ad pkt 1 - włączyłem zapłon - ok ad pkt 2 wcisnąłem przycisk przełącznika i trzymałem - zgasły wszystkie diody na wskaźniku. ad pkt 3 wyłączyłem zapłon ad pkt.4 zwolniłem przycisk przełącznika - nie ma żadnej sygnalizacji mignięciami diody oznajmiającej rozpoczęcie procedury kalibracji. Po zatankowaniu do pełna i przekręcenie kluczyka w stacyjce również nic nie mruga, nie ma żadnej "sygnalizacji stanu kalibracji po zakończeniu procedury:", żadnego płynnego narastania a później opadania wskazania na linijce LED, od rezerwy do maksimum i z powrotem, ani dwa ani pięć razy. Wskaźnik poziomu gazu jest cały ciemny, nie pali się ani jedna dioda, jakby był wyłączony. Dopiero po oprzekręceniu kluczyka sam muszę włączyć przełącznik przyciskiem i od razu zapalają się wszystkie cztery zielone diody.
  5. Niestety nie udało się a zrobiłem tak jak w instrukcji. "Wcisnąć i trzymać przycisk centralki -> wyłączyć stacyjkę -> puścić przycisk centralki" Po wciśnięciu przycisku centralki, centralka zgasła, wyłączyłem stacyjke i nic. Nie było żadnej sygnalizacji diodami. Podczas tankowania też nic. Po zakończeniu tankowania włączyłem stacyjkę i dalej nic, żadnej sygnalizacji. A po przejechaniu 12km zgasła pierwsza zielona dioda i dalej już tak jak poprzednio. (opis pięć postów wcześniej) Nie wiem czy coś zrobiłem źle czy to coś poważniejszego niż zwykłe rozkalibrowanie centralki?
  6. Hmmm, nie mam książki gwarancyjnej Kupiłem Viki z gazem ale bez książki
  7. Moja instalacja STAG, a problem jest następujący: Po zatankowaniu gazu na full świecą się wszystkie cztery zielone diody na wskażniku poziomu gazu, po przejechaniu ok 10-15km gaśnie pierwsza dioda i tak systematycznie co parę km aż do ostatniej czerwonej. Po zgaszeniu oraz wyłączeniu stacyjki i ponownym jej włączeniu jest różnie czasami świecą się wszystkie zielone, czasami ta jedna czerwona, a czasami zapala się czerwona i po sekundzie wszystkie zielone lub na odwrót zaświecają się wszystkie zielone które od razu gasną i zostaje tylko czerwona. No poprostu masakra. Jest to strasznie irytujące. Sytuacja jest analogiczna w przypadku mniejszej ilości gazu w zbiorniku - minej gazu = trzy diody itd. Kiedyś gasły następująco: pierwsza zielona po przejechaniu 60-80 km druga po nastęnych 60-80km trzecia następne ok100km czwarta świeciła się następne 100km lub do końca gazu w zbiorniku. W związku z postem kolegi: Moje pytanie brzmi: Czy ja mogę sam to zaprogramować? Jeżeli tak to jak? Czy mimo wszystko muszę jednak z tym jechać do gazownika?
  8. Podłącze się pod temat, bo też mam problem ze sterowaniem nawiewem. A dokładnie to kiedy dzisiaj chciałem przełączyć podczas jazdy nawiew z samej szyby na szybę i nogi kręcąc pokrętłem w prawo to coś mi się zblokowało i nie chcialo przekręcić, cofnąłem do poprzedniej pozycji i spróbowałem znowu. Wtedy zauważyłem, że coś tam blokuje bo aż mi śię radio ruszało kiedy próbowałem przekręcić. Pod domem wyjąłem radio i zauważyłem, że przy obracaniu pokrętłem w prawo wysuwa się taka zielona dzignia która przy zamontowanym radiu blokuje się o nie, kręcąc w lewo ta dzwignia się nie wysuwa. Co tam się stało? Aha, nie działa mi nadmuch na nogi, ani przy ustawieniu na nogi ani nogi i szyba.
  9. I nie ma żadnyc negatywnych skutków? To gdzie znajduje się ta wtyczka?
  10. A który bezpiecznik odpowiada za pompe i co jeszcze na nim wisi?
  11. to tam są ledy czy zwykłe żarówki? Nie wiem co tam mam bo jeszcze nie zaglądałem, ale tid świeci na biało. Jeżeli żarówki to jakie?
  12. Podepnę się pod temat gdyż też mam problem z podświetleniem a dokładniej migającym podświetleniem lewej strony tid'a. Nie mam pojęcia od czego to zależy, bo nie ma tu żadnej reguły. A mianowicie raz pali się cały czas poprawnie, a za chwilę mruga prawa strona tak, że nie widac dobrze godziny i początku daty. Potrafi zgasnąć na cały dzień, a na drugi jest znowu ok, alebo kilka razy w ciągu dnia taka dyskoteka. Gdyby to była żarówka to chyba zgasła by na dobre. Czy ktoś spotkał się z podobnym probleme? Gdzi szukać rozwiązania?
  13. Niestety nie jesteś jedyny który tak myśli i niestety jest w dużym błędzie. Poczytaj forum, a zobaczysz jakie oleje naprawdę lubią nasze Ople. do nastepnej wymiany ??? To będzie już tylko coraz gorzej, zainwestuj teraz, bo potem może już nie być w co inwestować.
  14. Raczej rzadko wyjeżdżam zbiornik do końca, tankuje tak po przejechaniu ok. 360 - 400 km. 44l weszło kiedyś po zrobieniu trasy prawie 600 km , a tak średnio teraz to po regulacji pali mi ok 10l po mieście . A potrafiła już spalić i 13l po mieście przed regulacją. I pojęcia nie mam na ile mam ustawioną rezerwę w zbiorniku.
  15. Mnie do butli też wchodzi raz 39l a raz nawet 44l i pojęcia nie mam od czego to może zależeć A zawsze tankuje na tej samej stacji Shell.
×
×
  • Create New...