Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

lookme

Forumowicz
  • Ilość treści

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O lookme

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1981.02.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Złocieniec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Vectra B Kombi 1.8i + LPG

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

262 wyświetleń profilu
  1. Dobra panowie spokojnie. Nie spinajcie się tak. Mam sondę. Sprawdzę jak będę miał czas. Cretux jak to będzie sonda to stawiasz flache😀.
  2. Jeszcze raz tłumaczę że byłem na diagnostyce. Podłączył kompa z op comem i sprawdzał blok po bloku i pokazało nieprawidłowy pracę sondy z błędem złej mieszanki paliwowej. Raz bogata a raz uboga. Stwierdził abym zmienił i wstawił używaną dla sprawdzenia czy oby na pewno.
  3. Byłem w środę u mechanika na diagnostyce idę pokazało że źle pracuje sonda tak jak przypuszczałem. Falowała tak jak na filmie. Pokazało też że źle dobiera mieszankę paliwową. Raz uboga a raz bogata. Dlatego silnik nierówno pracuje. I dużo pali.Druga zaś stała w miejscu w granicach 0,75 V. Zdobyłem już drugą sondę o numerach 5WK90702. Tylko muszę zrobić przeszczep wtyczki bo jakiś mózg uciął oryginalną płaską na kwadratową. I zobaczymy wtedy czy będzie dobrze. W niedziele zapowiada się ładna pogoda.
  4. No dobra. Mam rozumieć że sonda pracuje prawidłowo. Ale to nie odnosi się do tematu bo jak wcześniej napisałem że na benzynie też szarpie na zimnym silniku. W środę jadę na kompa do znajomego kolegi ma op coma i zobaczymy co pokaże.
  5. Witam ponownie. Jest niedziela więc nagrałem jeszcze raz filmik. Tym razem na statywie. Tu jest link W tygodniu dowiedziałem się kto ma op coma u nas. Jadę na wizytę w środę. Zobaczymy co pokaże. Może podpowiedzi jakieś?
  6. Taki mam zamiar. Najbliższy termin to niedziela. O ile będzie ładna pogoda.
  7. Jak tylko pogoda się poprawi to sprawdzę. Narazie jest nieciekawie na dworzu. Deszczowo.
  8. To pozostaje mi tylko jechać do mechanika zmienić uszczelkę i przeczyścić kolektor ssący z mikserem. Wtedy zobaczymy czy coś się poprawiło.
  9. Pierwszą zaraz za korektorem wydechowym. Tą co jest na zdjęciu. A jaka wartość powinna być prawidłowa przy pracy sondy?
  10. A może masz rację. Jeżeli sonda faluje to kolektor ssacy ma gdzieś przedmuch. Może być że uszczelka pod korektorem ma gdzieś małą dziurkę.
  11. Przypuszczam też że ta wersja została wyprodukowana w Polsce Bo nie posiadam zaworu egr.
  12. Witam was serdecznie. Na początku chciałbym wyjaśnić że przeszukałem całe forum na temat który napiszę ale nic nie znalazłem. No właśnie? Co się dzieje. W temacie napisałem o sondzie lambda. Tak. A głownym powodem tego jest to że od dłuższego czasu mam problem z silnikiem mojej vectry. Posiadam silnik o oznaczeniu fabrycznym Z18XEL. Jednostka ta ma pojemność 1.8 b z gazem. Wersja z 2001 roku poliftowa. A problem jest taki że jak uruchamiam silnik to nierówno pracuje dopóki się nie rozgrzeje. Chciałem też dodać że wiecej mi paliwa pali. Jak na gazie robiłem 300 km to teraz ok. 200 km.Później już chodzi normalnie. Mój mechanik powiedział ze to ma 20 lat i tak ma być i żebym się nie czepiał :-( Objawy są takie że nie mogę przyspieszyć normalnie bo szarpie silnikiem. Jadąc na trzecim biegu w granicach 30-40 km\h najbardziej jest to odczuwalne. zauważyłem też że, lubi sama lekko przyspieszyć i zwolnić. Dzieje się to też na rozgrzanym silniku. Sprawdzałem też błedy na na komputerze i nic nie pokazało. Znalazłem filmik na youTube jak sprawdzić czy sonda pracuje. Moja sonda to Siemens 5WK90701. Więc postanowiłem ze podłączę miernik i sprawdzę. Sprawdziłem też grzałkę sondy, napięcie dochodzi, około 14 V. Rezystancja 6,5 ohma. Miernik podłączyłem pod czarny i szary przewód. I pokazało mi napięcie w granicach 0,25 V z tym że napięcie skacze i jest nierównomierne. Zanim doszedłem do sondy to wymieniłem filtr powietrza, przepływomierz oryginalny używany Siemens 5WK9606, wyczyściłem przepustnicę, zmieniłem świece na nowe firmy Denso irydowe IK20TT i dalej to samo. Chociaż na nowych świecach przez jakiś czas był spokój nic sie nie działo. Wiec postanowiłem nagrać filmik i wam pokazać. Przepraszam za jakość ale samemu to tak właśnie wyszło. A tu link do filmu. https://youtu.be/q5wCD72BC30
  13. Witam. Sprawa jest następująca. Pewnie już ktoś o tym pisał. A mianowicie popsuł mi się pilot centralnego zamka. I mam pytanie. Czy wystarczy kupić pilota i go zaprogramować czy kupić z modułem centralnego zamka. Moja Vectra B jest z 2001 roku, 1,8 B + LPG, wersja Elegance poliftowa. Czekam na podpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...