Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

horiz0n

Forumowicz
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About horiz0n

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/10/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia PL/Cambridge UK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Insignia B

Recent Profile Visitors

348 profile views
  1. Na innym forum ktos mi poradzil aby sie wpiac bypassem pod ogrzewanie kierownicy albo ladowarke indukcyjna. Przykro tylko, ze sam nie wpadlem na to aby zerknac do schematu. Tak czy inaczej pod reka mialem tylko bypassy do bezpiecznikow typu regular i mini, a w/w to micro2 tak wiec czekam na kolejna przesylke.
  2. Witam, Zanabylem komplet kamer Nextbase 522GW (przod) + tyl wraz z zestawem Hardwire Kit. Wsunalem kabel nad podsufitowke i dalej zszedlem w dol za oslona slupka do skrzynki z bezpiecznikami w schowku: 1. https://cloud.insecure.network/s/b8P6ZgoRj4cqcfe 2. https://cloud.insecure.network/s/ky8F5xM4LYrM4Ec 3. https://cloud.insecure.network/s/PBT6YyLmCxd47ap 4. https://cloud.insecure.network/s/ePtrPzwkmrNZS9s 5. https://cloud.insecure.network/s/xfPPpeSpxJoJCat I teraz problem polega na tym, ze caly czas mam napiecie, a tego nie chce poniewaz po drodze do kamery jest inwerter z 12v na 5v, ktory caly czas pobiera prad. Jakis pomysl jak to rozwiazac?
  3. Oprocz misfire detected byly stare bledy dotyczace brak kontaktu z zegarami (immobiliser). Ze dwa lata temu zawiesily mi sie zegary tak, ze swiecily sie tylko ostrzezenia o niezamknietych drzwiach/klapie bagaznika. Zresetowalem to bezpiecznikiem. Byl tez stary blad dotyczacy tempomatu. Po skasowaniu i kilkukrotnym skanowaniu juz sie nie pojawily. Info z warsztatu jeszcze nie mam.
  4. Witam, Pojechalem do pracy, w trakcie jazdy wyskoczyl check + objawy jak przy padnietej cewce. Szybki skan i sie potwierdzilo. Misfire detected on cyllinder 2. Skasowalem, dojechalem do pracy. Po pracy, kreci ale nie odpala. Pomyslalem, ze moze cewke szlag trafil kompletnie i zamowilem nowa. Nowa zamontowalem na nastepny dzien i to samo kreci ale nie odpala. Mam breakdown cover w ubezpieczeniu, wiec zadzwonilem po RAC. Pan przyjechal, poskanowal, pokasowal jakies stare bledy. Posprawdzal bezpieczniki, pozmienial przekazniki, na tym zaworku od pompy paliwa sprawdzil czy jest paliwo (na skanie wyszlo, ze pompa ok) i dalej nic. Poddal sie zabral auto do warsztatu. Z warsztatu nie mam info, wiec obawiam sie tez moga zachodzic o co chodzi. Jakies pomysly?
  5. Ale przy zacisku chyba by sciagalo w jedna strone przez caly czas? Poza tym po rozpedzeniu, na luzie raczej nie wyglada na to zeby auto zwalnialo bardziej niz normalnie. Gdyby to byl jednak zacisk, to czy w tym modelu sie to naprawia czy wymienia?
  6. Pytanie z gatunku co sie stalo. Wibracje pomiedzy 50, a 90km/h jak przy niewywazonych kolach, ale przy hamowaniu rzuca lekko na boki. Przednie prawe kolo tak gorace, ze sie lekko oparzylem. Jakies sugestie?
  7. Witam, Wyglada na to, ze przednie wycieraczki odlaczyly sie od prowadnicy/linki i sie nie ruszaja. Sam silnik wycieraczek chodzi, natomiast wycieraczkami moge swobodnie przesuwac reka. Pytanie: Co sie zepsulo i jak to samodzielnie naprawic? Jak w ogole odczepic/podniesc ten plastik?
  8. No wiec wielkie dzieki do Rafala za szybka wysylke zaworu. Wyciek niby maly, ale na odcinku 1700km (gdynia->cambridge) spalil jeden bak mniej niz w druga strone. Dla zainteresowanych budowa tego 'zaworu', rozcielismy i w srodku nic nie ma, jest poprostu taki sobie zbioriniczek metalowy za 400pln. Jego funkcje moze spelniac cokolwiek. Niestety jak nie urok to sraczka, w PL wymienilem tarcze, klocki i plyn hamulcowy, przed berlinem zapalila sie kontrolka i hamowanie odbywa sie na jedna os, a pedal wpada zauwazalnie dlaje, choc nie do konca. Helmut w autohofie na autostradzie, powiedzial tylko: Nicht verstehen, komm zuruck ab Mittwoch (na tyle na ile znam niemiecki), takze w takim stanie dojechalem do samego UK.
  9. nie wiem jak sie w ogole nazywa fachowo ta czesc, bo w aso nazywaja to tlumikiem paliwa. allegro po wpisaniu zawor/regulator ciesnienia paliwa pokazuje zupelnie co innego.
  10. witam, pekl i robi mgielke z paliwa w kirunku silnika. w aso twierza ze w calej europie jest 10 szt i nie wiedza na kiedy beda mieli. probowalem tez w serwisach alfy ale podobno wyglada to inaczej i gdzie indziej montuje. szukam na gwalt, moze ktos ma na zbyciu. silnik 2.2i direct. http://s18.postimg.org/c4rpc7qwp/IMG_20150817_111330374_HDR.jpg tak to wyglada
  11. Witam, Mam 2.2i direct (155KM), potrzebuje wymienic lacznik, wiec znalazlem cos takiego: http://allegro.pl/show_item.php?item=5539173319 problem polega na tym, ze wymieniona jest tam wersja 2.2 (147KM), zadalem pytanie sprzedajacemu, ale ten pyta mnie o wymiary itp. Pytanie wiec do was: czy plecionka dla obu wersji (147 i 155KM) jest taka sama?
  12. to teraz pytanie za 102 punkty: czy tam jest dwumasa? wiem ze to jest benzynowy silnik, ale znalazlem: http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-SIGNUM-2-2-i-LuK-Flywheel-Clutch-Kit-155-05-03-05-08-Z22YH-M32-6-Spd-/371221705742?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3ASignum|Cars+Type%3A2.2i&hash=item566e89b40e i http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-SIGNUM-2-2-i-LuK-Clutch-Kit-3pc-155-05-03-05-08-FWD-M32-Hatch-Z-22-YH-/371171710603?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3ASignum|Cars+Type%3A2.2i&hash=item566b8ed68b silnik sie zgadza (z22yh), skrzynia zalozmy na ta chwile ze tez (m32)
  13. witam, potrzebuje wymienic lozysko sprzegla bo wyje, jednak aby kupic dokladnie ta czesc ktorej potrzebuje, dla pewnosci chcialbym znac model skrzyni. auto to signum 2.2i (155hp) direct 12.2006, model 2007 (tak przynajmniej dekodery vin to opisuja) vin to: W0L0ZCF4871040440 czy ktos potrafi to okreslic?
  14. jutro sprobuje motywu z ruszeniem ramki.
×
×
  • Create New...